Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

Threaded View

  1. #11
    warmińsko-mazurskie Sampler's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bartoszyce/Kętrzyn
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    56 razy
    Podziękował
    47 razy

    Domyślny

    Słuchajcie koledzy. Mam fabrycznie w swoim przedliftowym dieslu (97r.) zegary VDO bez fis o numerze 8L0 919 860:


    Kupiłem przedliftowe, angielskie zegary VDO od benzyny z pełnym fisem 8L0 919 930 E a więc immo2:


    Kable i manetka siedzą już w aucie lecz niestety mam w kluczykach stare pluskwy bo nie mogłem ich zakodować. Zamówiłem już pluskwy crypto48 ale nie o to mi się rozchodzi.
    Zegary pochodzą z benzyniaka i miałem nadzieje, że przy przestawianiu mil na km uda mi się także przestawić obrotomierz i prędkościomierz na ten dieslowski gdyż przy kodowaniu zmieniłem na silnik diesla (zakodowałem licznik z benzyny na 08140 tzn: +08 = Manual Transmission 02K, 1 = Rest of World (RoW), 4 = 4-Zylinder, 0 = Diesel Engine). Kilometry wskoczyły na miejsce mil lecz obrotomierz dalej działa na skali benzyniaka (odcinka na 5000obr/min). Nie wiem czy dobrze myślę ale wydaje mi się, że muszę wkleić wsad licznika z pełnym FISem o takim samym numerze (lecz z diesla) do swoich zegarów. W związku z tym chciałbym Was prosić drodzy koledzy o pomoc w zdobyciu tego wsadu. Chodzi generalnie o odczytanie commanderem eeprom'u z licznika 8L0 919 930 E z diesla i przesłanie pliku BIN. W zamian ofiaruje swoją wdzięczność i mogę także postawić browarka ;]
    Jeśli jestem w błędzie będę wdzięczny za skierowanie na właściwy tor.
    Ostatnio edytowany przez Sampler - 28-02-12 o 20:21

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •