Pokazane rezultaty 1 do 10 z 289

Temat: Zegar TURBO

Threaded View

  1. #10

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Patrzać z przodu samochodu na kolektor dolotowy w swoim AGU masz kolektor a bliżej silnika listwe wtryskową wraz z wtryskiwaczami. Na listwie wtryskowej patrząc z przodu po prawej stronie znajduje się taki grzybek - jest to własnie regulator cisnienia paliwa. Do regulatora cisnienia paliwa sterowany jest podcisnieniem/nadcisnieniem pochodzącym z kolektora dolotowego. Połączony jest wężykiem. Wężyk ten musisz wypiąć z regulatora Cisnienia paliwa (trzyma sie na opasce ale z doświadczenia - zejdzie bez problemu , i polecam sprawdzić czy wężyk jest w dobrej kondycji, bo w 1.8t 50% tych silników ma ten wężyk sparciały i nieszczelny, a jest on bardzo ważny) w wypięty węzyk do regulatora wpinasz trójnik dostarczony zazwyczaj z zegarem doładowania, nastepnie jeden koniec podpinasz pod zegar , a 3 koniec łączysz wężykiem po staremu do regulatora cisnienia paliwa.
    Konieczne są wszędzie opaski zaciskowe.
    W ten sposób poprawnie montujesz zegar i masz wszystko zamontowane Tip TOP.

  2. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •