Patrzać z przodu samochodu na kolektor dolotowy w swoim AGU masz kolektor a bliżej silnika listwe wtryskową wraz z wtryskiwaczami. Na listwie wtryskowej patrząc z przodu po prawej stronie znajduje się taki grzybek - jest to własnie regulator cisnienia paliwa. Do regulatora cisnienia paliwa sterowany jest podcisnieniem/nadcisnieniem pochodzącym z kolektora dolotowego. Połączony jest wężykiem. Wężyk ten musisz wypiąć z regulatora Cisnienia paliwa (trzyma sie na opasce ale z doświadczenia - zejdzie bez problemu , i polecam sprawdzić czy wężyk jest w dobrej kondycji, bo w 1.8t 50% tych silników ma ten wężyk sparciały i nieszczelny, a jest on bardzo ważny) w wypięty węzyk do regulatora wpinasz trójnik dostarczony zazwyczaj z zegarem doładowania, nastepnie jeden koniec podpinasz pod zegar , a 3 koniec łączysz wężykiem po staremu do regulatora cisnienia paliwa.
Konieczne są wszędzie opaski zaciskowe.
W ten sposób poprawnie montujesz zegar i masz wszystko zamontowane Tip TOP.