Strona 46 z 161 PierwszyPierwszy ... 3644454647485696146 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 451 do 460 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #451
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Oczywiście że ASO się zajmuje takimi rzeczami ale za przekładkę zapłacisz jak za zboże, więc lepiej poszukać kogoś na forum napewno ktoś się odezwie a jak nie to w Poznaniu napewną są też zakłady co zajmują się diagnostyką i kodowaniem.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  2. #452

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    ...... do usuniecia
    Ostatnio edytowany przez gregor10 - 18-08-12 o 15:14

  3. #453
    Ytus's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Surrey/Lubuskie
    Auto
    AUDI A3 1.9 TDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    A tego co wiem to tylko w Krakowie to robią i koszt ok 250 zł wydaje mi sie ze ok


    www.audi-maniacs.com - Forum AUDI na wyspach.

    146.8 KM by CompSport

  4. #454
    pekniety's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    @Ytus, Bełtowski czy AutoSpecial? rozumiem, że sama robocizna?

  5. #455
    marcho58's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    witam mam pytanie - ktoś wie skąd można wziąć sygnał consumption z komory silnika oprócz demontażu wycieraczek i dostania się do kompa ? zakupiłem taki komputer pokładowy
    http://www.telwis.pl/komputery-pokla...9ea2471aa0e171
    i jest tam napisane że sygnał ten można wziąć np z wtrysku i sygnał prędkości z licznika
    mam silnik ASZ i nie mam fisa i nie chcę zmieniać licznika a znajomek zakupił taki do Fabii i działa rewelacyjnie
    jest taki wtyk na silniku ale nie mam schematu co w nim jest

    pzdr
    Ostatnio edytowany przez marcho58 - 26-08-12 o 08:13

  6. #456
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Podaruj sobie jakakolwiek ingerencje w kable na silniku.

    Wyciagniecie wycieraczek - a mozna nawet i ich nie wyciagac bo masz polifta i tam jest wiecej miejsca - to kilka minut roboty. W podszybiu jest pin odpowiedzialny za to a nawet masz go pociagniety juz do licznika takze najlatwiej i najszybciej to wziasc go z licznika wyjac bo jest w tej chwili nie potrzebny.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  7. Podziękowania dla DanioUk za pomoc w problemie

    marcho58 (25-08-12)

  8. #457
    marcho58's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post
    Podaruj sobie jakakolwiek ingerencje w kable na silniku.

    Wyciagniecie wycieraczek - a mozna nawet i ich nie wyciagac bo masz polifta i tam jest wiecej miejsca - to kilka minut roboty. W podszybiu jest pin odpowiedzialny za to a nawet masz go pociagniety juz do licznika takze najlatwiej i najszybciej to wziasc go z licznika wyjac bo jest w tej chwili nie potrzebny.
    tak zrobiłem jak napisałeś
    z licznika z niebieskiej kostki podłączyłem
    pin 25 - consumption
    pin 28 - opisane Speedometer input
    jeśli sygnały tam dochodzą powinno być ok
    jutro założę i po niedzieli przetestuję
    dzięki

  9. #458
    marcho58's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mieto3 Pokaż post
    odpowiadam

    jezeli masz ASZ wnioskuje ze bedzie w nim immo3 wiec do zakodowania bedzie ci potrzebny pin ze starych zegarow i z nowych, trzeba go zczytac z zegarow nigdziue w necie go nie znajdziesz, jezeli zegary te co masz kupic beda mialy numer 8L0 920 9xx to nie masz sie co martwic o sygnal comssumption -- jest on w zielonej wtyczce

    podaj mi jeszcze dokladna date produkcji auta dla pewnosci !!!
    a nie w niebieskiej? - też mam ASZ 2001. szukam tego sygnału i nie mam - podłączyłem się do pinu 25 w niebieskiej i chyba tam nie ma tego sygnału - będę musiał szukać dalej a nie chcę pruć tego plastiku od wycieraczek bo ładnie leży na szybie...

    podłączyłem sygnał prędkości i zużycia wg tego
    prędkość na ukp działa sygnału zużycia nie ma na pinie 25
    Dash panel insert - as of Model Year 2000
    Assignment of contacts at multi-pin connectors at dash panel insert
    Blue 32-pin connector
    1 - Terminal 15
    2 - Brake pad wear
    3 - Speedometer output 1
    4 - Not used
    5 - Fuel-gauge sender
    6 - Tank warning OBD 2
    7 - Terminal 31 (sensor earth)
    8 - Coolant temperature
    9 - Terminal 31 (load earth)
    10 - Oil pressure 2 (high)
    11 - Engine-speed signal
    12 - Air conditioner shutoff
    13 - Electronic throttle/glow
    period warning lamp
    14 - Self-levelling suspension
    15 - Terminal 58d
    16 - Trailer turn signal indicator
    17 - Main beam
    18 - Left turn signal indicator
    19 - Not used
    20 - Terminal 58s
    21 - Driver's door contact
    22 - Coolant low
    23 - Terminal 30
    24 - Terminal 31 (load earth)
    25 - Consumption signal
    26 - Right parking light
    27 - Left parking light
    28 - Speedometer input
    29 - Brake
    30 - S-contact
    31 - Speedometer output 2
    32 - ESP/TCS
    Green 32-pin connector
    1 - Door contact (all doors)
    2 - Transponder 1
    3 - Not used
    4 - Not used
    5 - W-wire
    6 - Tailgate/boot lid
    7 - Right turn signal indicator
    8 - External buzzer
    9 - External gong
    10 - Airbag
    11 - Standing time output
    12 - Terminal 61
    Electrical system Page 1 of 3
    vw-wi://rl/A.en-GB.8L-EA-EA.wi::20855706.xml?xsl=2 2007-12-17
    13 - Parking brake/BRAKE
    14 - CHECK
    15 - Oil level/oil temperature
    16 - Not used
    17 - Transponder 2
    18 - CAN high speed (drive)
    (high +)
    19 - CAN high speed (drive)
    (low -)
    20 - CAN high speed (drive)
    (screen)
    21 - ABS
    22 - CAN low speed
    (convenience) (high +)
    23 - CAN low speed
    (convenience) (low -)
    24 - CAN low speed
    (convenience) (screen)
    25 - Bonnet
    26 - Filler neck compartment lid
    27 - Belt buckle
    28 - K-wire
    29 - Ambient temperature input
    30 - Not used
    31 - Selector lever position
    display
    32 - Not used
    Grey 32-pin connector
    1 - Menu switch
    2 - Menu switch (out A)
    3 - Menu switch (out B)
    4 - Menu switch (enter)
    5 - CAN high speed display
    (high +)
    6 - CAN high speed display (low
    -)
    7 - CAN high speed display
    (screen)
    8 - Front passenger's door
    contact
    Electrical system Page 2 of 3
    vw-wi://rl/A.en-GB.8L-EA-EA.wi::20855706.xml?xsl=2 2007-12-17
    9 - Rear right door contact
    10 - Rear left door contact
    11 - Enable
    12 - Clock
    13 - Data
    14 - Brake light
    15 - Washer fluid level
    16 - Reversing light/dipped
    beam
    17 - On-board computer/left
    18 - On-board computer/right
    19 - On-board computer/reset
    20 - Not used
    21 - Not used
    22 - Not used
    23 - Control group 1/navigation
    24 - Control group 2/navigation
    25 - Telematics control group
    26 - Not used
    27 - Not used
    28 - Not used
    29 - Not used
    30 - Not used
    31 - Not used
    32 - Not used
    Black, 4-pin connector for radio clock
    1 - Radio clock signal (data)
    2 - Radio clock 5V
    3 - Not used
    4 - Radio clock earth
    Electrical system Page 3 of 3
    vw-wi://rl/A.en-GB.8L-EA-EA.wi::20855706.xml?xsl=2 2007-12-17

  10. #459
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Marcho nie wszystkie 8L ten sygnal maja w niebieskiej czy tez zielonej. Ja mialem w pomaranczowej.

    Consumption masz w liczniku wyprowadzone i jest to na pewno pin 25. Ty musiales cosik zle podlaczyc przy tym co probujesz zrobic.

    Tego kabla w twoim przypadku nie trza ciagnac.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  11. #460
    Erbi's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Mój post będzie bardziej jako wskazówka, gdyby na forum pojawił się ktoś z podobnym problemem jak mój

    Otóż co.. zmieniłem zegary na te z pełnym FIS'em, silnik to benzyna 1.6, wszystko byłoby ok, gdyby nie kodowanie.. w starym liczniku było 08142, w nowym nie chciała ta wartość zostać wprowadzona.. udało się 00142.. ale 08 na przodzie nie chciało wejść.
    Ogólnie dodanie +08 do pierwszych dwóch cyfr kończyło się niepowodzeniem. Zostawiłem kodowanie 00142 ponieważ auto chodziło poprawnie... otóż nie - któregoś dnia zauważyłem, że przy 100km/h mam na liczniku 2.6k obrotów (powinno być 3k). Pomyślałem, że źle ustawiłem wskazówki, ale zaraz potem przypomniałem sobie, że robiłem test zegarów i zegary zatrzymywały się na równych 100km/h i 3k - tak też było gdy sprawdziłem to po powrocie do domu.

    Wina spadła albo na czujnik w skrzyni, albo.. właśnie - na kodowanie. Zacząłem szukać dlaczego licznik nie chce przyjąć wartości 08 - dopiero przed chwilą znalazłem, że powód jest prosty... ponieważ przebieg jest większy niż 100km.

    Zmieniłem za pomocą VagTacho przebieg na 50km i zaraz potem udało mi się bez problemu przekodować licznik na wartość 08142 - po czym przebieg ustawiłem na wcześniejszy.

    Także, gdyby ktoś miał problem z przestawieniem kodowania skrzyni biegów - niech zmieni przebieg na taki poniżej 100km, na czas kodowania.
    Granat A3 Erbi'ego
    --http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?p=593622--

    "The fear of the death is far more scary than the death itself."

Strona 46 z 161 PierwszyPierwszy ... 3644454647485696146 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •