Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 138

Temat: Temperatura 100-120stC

  1. #41
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    A to ciekawe no bo przeciez po co sterownik wentylatora jak jest tylko jeden bez klimy
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  2. #42
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DragoPzn Pokaż post
    m4rx a poprzedni termostat miales oryginalny czy zamiennik?? Ja jestem po wymianie uszczelki pod glowica powiem tak niby mechanik mowil ze przez dwa dni bylo wszystko dobrze jak jezdzil odebralem samochod i chyba mnie nie lubi bo po przejechaniu 10km wskazowka na 110 z czym ze teraz prawie wogule temeperatury zbic.Jednkaze zaobserwowalem ze plyn chlodniczy tak jakby sie wymieszal z oelejem ciemnijszy kolor dostal na bagnecie ciezko okreslic jaki jest stan oleju bo sie bardzo zadki zrobil a pod korkiem oleju biala maz po odkreceniu korka plyn sie nie gotowal minimalnie sie podniosl ale wyglada na to ze zle zamontowali uszczelke. Auto dostalo troche wiecej wigoru lepiej trzyma obroty ale sie znowu grzeje masakra. dziwi mnie tez to ze w dalszym ciagu drugi bieg wentylatorow zalacza sie w momencie gdydochodzi do przegrzania po puszczeniu cieplego nawiewu temeperatura wraca do normy cos czuje ze z tymi wentylatorami jest cos nie tak i chlodnica przy 120 na zegarach tylko gorna czesc jesst ciepla reszta jakby chlodna chlodnica wymieniona na oryginalna panowie pomozcie bo juz sam nie wiem co robic
    No widzę, że mnie nie posłuchałeś kompletnie... ale tak to się zazwyczaj kończy niestety. Szkoda kasy na uszczelkę, która została pewnie spierdzielona, bo jest to kasa, która została w błoto wyrzucona - a mechanik dobre bajki, 2 dni jeździł i było a nagle to samo afera na miarę amber gold było złoto nie ma Wszystko masz w temacie, wszystkie rady ode mnie jakie dostałeś były zgodne z tym co należało zrobić. Odezwij się do mnie na priv.

  3. #43
    wojtek19xx's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Hej!!!
    Ja też się borykałem z temperaturą w avu, częściowo problem został rozwiązany, częściowo. Wymieniłem termostat na VERNET nowy, czujnik dwupinowy na chłodnicy, czujnik 4 pinowy w bloku silnika przy termostacie. Czujniki ori tak przynajmniej zapewniali w sklepie z częściami, posiadają grawrki audi i VW, bo stary 4 pinowy TOPRAN pokazywał o 30 stopni więcej. Teraz jak auto się nagrzewa do 90 stopni na zegarach i klimatroniku, to po chwili gdy się utrzymuje 90 stopni zaczyna spadać do 70 na blacie i klimie, po czym znów dochodzi do 90 stopni i juz nie opada, na vagu pokazuje w kanałach 130-131-132 temperaturę 110-118 stopni. Płyn w zbiorniku się gotuje nawet, ale zegary temperaturę trzymają, auto ma moc, nie ma mazi w zbiorniku płynu chłodniczego, nie ma mazi pod korkiem od oleju, płynu nie ubywa ani nie przybywa oleju. Może zbiorniczek mam do wymiany ale nie wiem. Przejeździłem już tak dobre 5 tys kilometrów i nic się nie dzieje. Wentylatory się załączają bo ostatnio jak w korku jechałem to było słychać i obroty silnika skoczyły jak się włączyły. Myślę że to taka natura tego wadliwego AVU

  4. #44
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Termostat jest wadliwy i przycina się w pozycji otwartej lub za szeroko się otwiera. W zimie możesz mieć problem. Ja bym reklamował ale trzeba to Vagiem potwierdzić i bo jak nagle spada tak że pokazuje 90, a potem nagle 70 to będzie elektronika. Jak sobie spada i widać, że temperatura leci stopniowo, to jest tak jak napisałem powyżej. Termostaty lepiej jednak kupować Wahler'a, choć i tak zdarzają się wadliwe.

  5. #45

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cosmo-pl Pokaż post
    Termostat jest wadliwy i przycina się w pozycji otwartej lub za szeroko się otwiera. W zimie możesz mieć problem. Ja bym reklamował ale trzeba to Vagiem potwierdzić i bo jak nagle spada tak że pokazuje 90, a potem nagle 70 to będzie elektronika. Jak sobie spada i widać, że temperatura leci stopniowo, to jest tak jak napisałem powyżej. Termostaty lepiej jednak kupować Wahler'a, choć i tak zdarzają się wadliwe.
    ta.. w otwartej - a na vagu temp 110-118stopni.....
    Termostat przycina się ale w pozycji ZAMKNIETEJ !

    Termostat do wymiany na ORYGINALNY , a nie vernety wahlery i inne badziewia.
    Tylko na ORYGINALNYM TERMOSTACIE VW AUDI auto bedzie trzymac fabryczne parametry ukladu chlodzenia, ma byc 90stopni NA VAGU i tyle w temacie.

  6. #46
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    W zamkniętej też za późno otwiera na obieg duży. Ogólnie ma zbyt dużą bezwładność ale to nie jest problem. Może przycina to złe słowo ale otwiera i nie gotuje wody, nie podnosi na blacie temperatury więc jest sprawny.

    Dla VW termostaty robi Behr i je też można kupić, nie koniecznie musi być to sprzęt oryginalny ze znaczkiem VW. Wahler jest też dobrym producentem i na ich termostatach też się będzie temperatura utrzymywać.

    Co do temperatury 90 non stop na VAG-u, to hmmm nawet w moim AGN nie było non stop 90 stopni, a miałem ori termostat. Chyba jednak nie jest do końca tak jak piszesz. Trzeba by trochę jakieś auto poobserwować na VAG-u to szybko można zauważyć, że jest trochę inaczej. Zresztą wystarczy przeczytać wnikliwiej post użytkownika wojtek19xx aby stwierdzić, że pomimo iż na kanałach ma wyższą temperaturę, to na blacie utrzymuje się 90 stopni.
    Ostatnio edytowany przez cosmo-pl - 23-08-12 o 12:11

  7. #47
    wojtek19xx's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    miałem behra ori i to samo było więc nie możliwe abym miał 3 po kolei termostaty zepsute chyba? ogolnie to rozwiazanie techniczne jest do dupy moim zdaniem, ale to tylko moja opinia prywatna, dziwne ze po tylu kilometrach nic się nie dzieje i jeżdżę dalej.

    ---------- Post dodany 23-08-12 o 17:11 ----------

    no i pytanie czym spowodowana jest różnica temperatur VAG a klimatronikiem? skoro się nie otwiera a na klimatroniku spada to coś tu jest nie tak chyba...

  8. #48

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościan
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    cosmo moze i Cie nie posluchalem pewnie miales racje ale po zawiezieniu glowicy do specjalisty stwierdzili ze jest peknieta i przegrzana jak na moje zle zalozyli uszczelke musi gdzies przepuszczac ogolnie auto sie lepiej zachowuje dostalo wigoru obroty sa bardziej stabilne po tym dniu gdy mi sie zagrzal chyba sie odpowietrzyl bo nastepnego dnia wisadam i odcinek ktory z reguly przebywalem i auto zaczynalo sie przegrzewac teraz odziwo pfpf zeby nie zapeszac nie przekracza na klimatroniku 108 stopni jest widczonie zauwarzalny moment gdy tak przy 90 stopniach temperatura jakby opadala do 80 85 i podnosi sie spowrotem tak jakby duzy obieg sie otwieral jednakze zapalila mi sie zolta lampka w ksztalcie silnika:>:>:> sonda lambda pompa paliwa co to moze byc?? szukalem czegos na temat tego sygnalu ale z tego co wyczytalem to moze to oznaczac wiele zeczy cosmo wiesz moze co moze byc tego przyczyna??

  9. #49
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No mogło się tak stać, że głowica była pęknięta ale na pewno bym chciał ją zobaczyć na Twoim miejscu i na bank się o tym przekonać. Reszty to nie komentuję, bo szkoda czasu.. jedź do mechanika i niech Ci odda auto sprawne. Może tym razem głowica nie pęknie znowu. Powodzenia.

  10. Podziękowania dla cosmo-pl za pomoc w problemie

    DragoPzn (24-08-12)

  11. #50

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    wojtek19xx powiedz mi... dalej masz ten błąd 18070 ?

Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •