Ja też myślałem, że to jest bez sensu ale co szkodziło mi sprawdzić? To 2h roboty i gotowe. Nie wiem jakim cudem ale ważne, że działa.
Ja też myślałem, że to jest bez sensu ale co szkodziło mi sprawdzić? To 2h roboty i gotowe. Nie wiem jakim cudem ale ważne, że działa.
|
Wydaje mi się, że to ogarnąłem.. primo rozbebeszenie wiązek w podszybiu... (jedna już łatana - chętnie kupie) wyczyszczenie, wysuszenie i ponowne na nowo, 3ma warstwami zaizolowane, przemierzone dwa czujniki poł. wału(założony ten co miał oporność 470ohm więc sprawny), wymieniony aku na taki jak w "książce" i póki co (odpukać - puk, puk,puk) łapie od strzała
![]()
Passat B5 1.9 TDi 171KM +
A3 8L 1.9 TDi 160KM+
Polo 9N 1,4 TDI 95KM+
cześć wszystkim, piszę tu bo mam problem... z odpalaniem auta
w zasadzie wiem co się stało. urwał (wyrobił się już chyba) kabel który idzie do minusa przy akumulatorze. na klemę zakładana jest taka hmm.. blaszka? miedziany odlew? nie wiem do końca jak to nazwać. w każdym bądź razie od tej blaszki idzie czarny kabel który chowa się gdzieś pod akumulatorem. i dokładnie w miejscu gdzie kabel łączy się z tą miedzianą częścią urwał się. jako że był weekend a ja już miałem plany musiałem trzymać kabel przy akumulatorze a ktoś wewnątrz odpalał auto. po chwili oczywiści wielki wykrzyknik się świecił na środku...
pytanie w związku z tym moje jest takie. czy da się to jakoś szybko i sprytnie naprawić? trzeba kupować cały przewód z tym odlewem? czy może jakiś zestaw naprawczy jest może?
bardzo proszę o pomoc![]()
Witam Panówmoja gwiazda ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (strasznie dymi po odpaleniu a ciężko jej to idzie ) a na ciepłym raz odpali bez problemu a innym razem musze troche ja pomeczyc i dodac delikatnie gazu.
Prosze o pomoc bo juz nie mam sily do niej.
KAROLA Prosze uzupelnic profil zgodnie z regulaminem
Skad mamy wiedziec jaki masz silnik??
---------- Post dodany 10-09-12 o 10:48 ----------
PKOSC czy ta miedziana blaszka to nie przypadkiem bezpiecznik 110A ???
Jesli nie to potrzebujesz nowa skrzynke niestety bo watpie aby mozna bylo to czesc laczaca dostac osobno.
A te kabel czarny idzie do rozrusznika.
pkosc (10-09-12)
[/COLOR]PKOSC czy ta miedziana blaszka to nie przypadkiem bezpiecznik 110A ???
Jesli nie to potrzebujesz nowa skrzynke niestety bo watpie aby mozna bylo to czesc laczaca dostac osobno.
A te kabel czarny idzie do rozrusznika.[/QUOTE]
nie nie, absolutnie. to nie jest blaszka, to jest taki odlew chyba. jego całego zakłada się na minusa i skręca do klemy akumulatora. nie zrobiłem zdjęcia bo nie miałem czym a tak by było od razu po kłopocie co to jest... w każdym bądź razie na innym zdjęciu zaznaczyłem o co mi chodzi:
zasłonięte jest trochę tym pokrowcem na akumulator ale mam nadzieję że będzie wiadomo o co mi chodzi.
można taką klemę dokupić (np takie coś: https://car-tronic.pl/images/mini/d0...a4a1c6d0.jpg)? i zamontować to jakoś bez obaw że coś się stanie z autem?
Mozesz to kupic ale czy spelni to te same warunki co ori to nie wiem. No chyba ze masz dobre narzedzia aby scisnac przewod do tej nowej klemy.
Ja poradzil bym podjechac gdzies na szrot i kupic od golfa 4, leona czy tez octawii - kleme cala z czarnym kablem.
pkosc (10-09-12)
Dzwoniłem właśnie do sklepu z częściami. Mają taką klemę i ten kabel można do tej klemy przykręcić na śrubkę. Tylko tak jak mówisz, nie wiadomo czy będzie spełniało te same wymagania czy ori... słyszałem że można tak nawet spalić auto (prawda to??).
jeszcze jak możesz to powiedz mi gdzie ten kabel później leci, do alternatora? czy to jest kwestia wypiąć starą wpiąć nową? czy jakieś grubsze roboty?
Kabel idzie pod aku do masy przykrecana nakretka klucz 10mm a pozniej od razu do rozrusznika klucz 13mm i to wsio.
pkosc (11-09-12)
juz uzupelnilam bo nie moglam odczytac kodu
---------- Post dodany 10-09-12 o 15:51 ----------
to jak z tym odpalaniem na zimnym i cieplym??
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)