Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 141 do 150 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #141
    MiCkIostr's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski / Łódź
    Auto
    VW PASSAT B6 3,2 V6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    No fajne kreseczki


    SportBack MiCkIego ==> Historia mojego Sportback'a

    UWAGA!!!!! MOJEGO NICKA CZYTAMY TAK JAK GO PISZEMY...

  2. #142
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Wartości i przebieg mocy piękny ale czasy.... lipa... na 2 OP mając 184 KM i seryjną oponę zrobiłem 14,8.
    Kito, trzeba się wjeździć w samochód... po wartościach to auto ma potencjał na wysoką 13.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  3. Podziękowania dla MaGGu za pomoc w problemie

    gsx_katana (15-09-12)

  4. #143
    DominN's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi S4 1.1 TDi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Oj Kito musisz pocwiczyc starty, bo Cie omEn zwyklym chipowanym ASZ'tem objedzie ;P. Wieksze kola tez tutaj niewiele pomoga, bo podobno do naszych disli 16'' jest najlepsze, a 17'' niewiele gorsze. Pogadaj ze Skapolem on zjadl zęby na dochodzeniu do optymalnego setupu w 8L 250KM. Twoj setup ma potencjal na wysoką 13-tke, sam na 220KM zrobilem niską 14-tke, a tez raczej srednio startuje . 15.1 to na padnietym, slizgajacym sie sprzegle na II OPie wykrecilem. Powodzenia .

    Rozumiem, ze nie zdradzicie tajemnicy co to za magiczne pompki? To jakies seryjne, seryjne made by Evo czy moze jakies "race" modzone???
    Co do obciazeniowki to nie chodzi o to by Ci mniejsza moc pokazalo, bo przeca moze pokazac wiekszą. Chodzi o to by miec porownanie do innych setupow. Obciazeniowka ma lepsza powtarzalnosc pomiarow, nie myslic z mniejszym bledem pomiarowym. Pomiary na trasie mimo, ze robione przez fachowca sa jednak bardzo zalezne od warunkow i dosc wrazliwe. Ot, po prostu ciekaw jestem jakby wygladal wykres z Jetronika czy ECU.
    S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
    S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)


    1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us


    Sprzedam
    Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
    Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
    i kilka innych części...

  5. #144
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    trzeba było przyjechać i startować... a nie pisać bo ja kiedyś... ....bo ja kiedyś miałem lepszy czas na 3 OP niż na 4 OP choć miałem mocniejszy setup...

    Pompki seryjne są i tyle na ten temat - bo sam więcej nie wiem. A jak chcesz sprawdzić porównywalność mocy na obciążeniówce to z chęcią przyjmę Twoje zaproszenie do ECU jak uregulujesz rachunek. Ja nie mam takiej potrzeby ( przynajmniej w tym miesiącu )

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Oj Kito musisz pocwiczyc starty
    zdecydowanie masz tutaj 100% racji (i zmianę biegów), zwłaszcza ,że soft wgrany był w środe a start w sobotę więc nie było czasu na zgranie się kierowcy z autem - a szkoda.
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  6. #145
    Enten's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi a3, Golf mk1 1.9TDI ASZ
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    ślicznie wyszło - żałuję, że mnie tam nie było

    Rewelacja, osiągi w tej budzie to już robi wrażenie U mnie takie same wyniki a buda o 200kg cięższa :/
    My life be like Ooh Ahh...

    ... wracam do gry
    BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm

    by EvolutionMotorSport


    Zużycie paliwa - Motostat.pl

    mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057

  7. #146
    wneku321's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    VW GOLF 7.5 GTI PP
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Tak jak Kito pisze na lotnisku podczas 2 przejazdów wiało i to bardzo mocno ja swoim zrobiłem 16,6 a w wolnych przejazdach 15,9 około wiec różnica znaczna ale trzeba wziąć pod uwagę że te 2 przejazdy mierzone to był mój 1 raz na lotnisku na 1/4 wiec mój czas mógł się poprawić ten czas wykręciłem za 8 przejazdem. Kito pojezdzi na tym setup i się poprawi bedą spoty bedziemy ćwiczyć
    _______________________
    205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??

  8. #147
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    jedną z niewielu osób, które czasy poprawiły był jaczek, 14.5 ET diesel w automacie

  9. #148

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Akurat na tym filmiku to zadnego dymienia nie widac . Jednak na pierwszym programie zaraz po wstawieniu BigTurbo to byl koszmar, żaden ze starych Autosanów tak nie dymil ;P. Dlatego bylem ciekaw czy cos sie zmienilo po dorzuceniu mocy, zmianie wtryskow i poszerzeniu wydechu .
    Mial dymic ze znanych ogolnie powodow. Jak Kito zezwoli to ladnie opisze co i jak

  10. #149
    DominN's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi S4 1.1 TDi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Napisz Evo co to za pompki i sprzeglo, bo jest sygnowane Twoim imieniem. Kito zdajsie nie ma nic przeciwko zdradzeniu tajemnicy tylko sam nie wie co tam siedzi. Od razu napisze, ze pytam z czystej ciekawosci, ta informacja do niczego nie jest mi potrzebna, z tuningu swojego disla wyroslem ze 3 lata temu, wiec nie bede przenosic do konkurencji Waszych patentow .
    S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
    S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)


    1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us


    Sprzedam
    Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
    Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
    i kilka innych części...

  11. #150
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Może się odrobinę wtrącę, ale to by było jak podanie na tacy efektów waszej pracy. Nie chcielibyście żeby inni też popracowali nad własnymi wynikami?
    W sumie to Wasza sprawa.

    KiTo bezawaryjności.

Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •