Witam.
Nie wiem jak to jest z tym stagiem 4 plus ,a stagiem 300 ISA.
Aktualizacje aktualizacjami ale niby Stag 300 ISA jest lepszy dla gazownika,bo ma większe możliwości dla niego
w zakresie bardziej precyzyjnego ustawienia silnika jeśli takowego wymaga.
r4d3on piszesz że jak mam za dużo kasy to moge zapodać staga 300 ISA a to różnica 50-100zł max,więc nie tak dużo.
gregor10 piszesz że jeśli myśle i chipie to Hany niebieskie,wszystko ok,tyle że ten chip to może za rok lub dwa
więc pytanie czy te niebieskie przy aktualnej mocy 150KM nie będą sprawiać problemu przez tak długi czas??
Jeśli będzie problem z ich dostrojeniem to nie ma bata bo przez rok,czy dwa nie bede sie męczył z nimi.
Przypomniało mi się jeszcze jedno że gadałem z pewnym gaziarzem i w czwartek montują taki zestaw do A3
.....na przwodach Faro13. Zapomniałem o tym fakcie i teraz pytanie czy to dobry wybór?
Powiedział mi że normalnie montuje sie na miedzi 6mm a w takim silniku to musiałoby być 8mm ale to
podobno problem z ułożeniem tych przewodów,więc niby dobrym rozwiązaniem są Faro13,ponieważ
wewnętrzną średnice mają ok.9mm więc nie ma problemu z szybkim zapotrzebowaniem na dużą ilość gazu
a i do ułożenia są dobrym materiałem.W tym zakładzie powiedziano mi 2850zł za :
Stag-4 plus
Hana 2000 zielone
AC r01 (do 150KM)
Wlew pod klapką
przewody Faro13
jeżeli chciałbym ten zestaw ze Stagiem 300 ISA to +50zł więc 2900zł
Pytanie ,co sądzicie o tych przewodach Faro13 oraz co z tymi Hana niebieskimi,czy do 150KM (póki co) są ok?
Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi.
Cenie sobie zainteresowanie moją sprawą i waszą pomocą i opiniami.
To moje pierwsze Audi,dotąd byłem w VW klubie i miałem ich 4 różne,ale póki co nie żałuje zmiany
Pozdrawiam.