Strona 24 z 62 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 231 do 240 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #231

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    A mam takiego magika, zaden zakład gazowy - od obcych i nieznanych gazownikow jak najdalej...
    Ostatnio edytowany przez kfasny - 20-09-12 o 22:18

  2. #232
    jasiu_cisek's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żagań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Panowie bardziej ogarnięci w gazie rzućcie okiem na oscylogram.
    Co się dzieje wygląda to jakby silnik na ułamek sekundy gasł a przecież tak się nie dzieje.

    Plik w linku:
    http://hostuje.net/file.php?id=48842...f8bd89fc128d0b

  3. #233
    DamianMisiek's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętochłowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Witam serdecznie.
    Mam zamiar założyć LPG w moim świeżo sprowadzonym (osobiście) A3.
    Wiele już czytałem,jeździłem,pytałem...itd.
    Proponowano mi różne konfiguracje ,również na Waldkach !!
    W efekcie końcowym skłaniam się do zestawu:
    STAG 300 ISA
    Reduktor AC r01 (do 250KM)
    Wtryskiwacze HANA 2000 Zielone (bo mają przedział 132-200KM)

    Za ten zestaw zaśpiewali mi 2800zł,czy to dużo,czy jest w normie?
    Często proponowano mi STAG 4 PLUS ,jednakże jest bardziej okrojony w możliwości regulacji (chyba) niż STAG 300 ISA
    Reduktor z zapasem ponieważ chciałbym w przyszłości podnieść na 180-185KM ,więcej podobno na seryjnych gratach nie ciągnąć.
    No i właśnie,czy przy aktualnych 150KM ten reduktor będzie się dobrze sprawował?
    Patrze na to pod kątem że lepiej mieć zapas na później,niż założyć za słaby i potem bulić za wymiane na mocniejszy.
    Ten sam problem mam z wtryskami. Zielone wydają się idealne jeżeli chodzi o zakres mocy,ale gazownik powiedział mi,
    że wtryski dobierane są dopiero po podłączeniu instalacji i że jak pobierze sobie dane czasów wtrysków PB (czy jakos tak)
    to dopiero według tego są dobierane które Hany założyć,co mnie troche zdziwiło. Jeśli wyjdzie im że czerwone,to później
    może być problem bo są do 156KM. Jeśli chodzi o Niebieskie które są od 160KM to czy przy 150KM nie byłoby problemu?

    Nie wiem czy "zaufać" gazownikowi,czy kazać założyć Hany Zielone i tyle!
    Reduktor moge sobie wybrać: AC,KME,Zavoli Zeta S..itd,bo niby każdy dobry byle wydolił z mocą.

    Pozdrawiam

  4. #234

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    reduktor zostaw taki jak wybrałeś (AC), a co do zielonych hanek to różnie proponują jedni montują do 180 niebieskie inni zielone zalezy od gaziarza ja bym się sklaniał ku niebieskich. Stag 300 nie jest konieczny chyba ze masz duzo kasy to mozesz go zapodac. Po za tym poprawny montaż

  5. #235

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    stag 4plus 300isa2 to jest to samo.
    wtryski niebieskie jesli myslisz o chipie , jesli nie to zielone.
    red ac r01 250

  6. #236

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    gregor a czym się różnią bo te 300 to takie podlużne na 2 wtyki

  7. #237

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    a dalej nie padla odpowiedz na pytanko i moje i DamianMiska. Wzialem sobie wszystkie graty wlasnie z mysla o podnoszeniu mocy kiedystam kiedystam czy przy 150 koniach nie bedzie problemow z tym ze zestaw jest do prawie 250? hana niebieskie, stag 4+, ac r01 250

  8. #238

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    nie bedzie problemu,
    sterowniki te różnią się wymiarami, wtyczkami, w praktyce ten maly jest fajniejszy bo latwiej go zamontowac.
    ten maly tj 4 plus po aktualizacji ma wszystkie potrzebne korekty jak 300isa2 (stary 300 plus po aktualizacji staje sie 300isa2)

  9. #239
    DamianMisiek's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętochłowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Witam.
    Nie wiem jak to jest z tym stagiem 4 plus ,a stagiem 300 ISA.
    Aktualizacje aktualizacjami ale niby Stag 300 ISA jest lepszy dla gazownika,bo ma większe możliwości dla niego
    w zakresie bardziej precyzyjnego ustawienia silnika jeśli takowego wymaga.
    r4d3on piszesz że jak mam za dużo kasy to moge zapodać staga 300 ISA a to różnica 50-100zł max,więc nie tak dużo.
    gregor10 piszesz że jeśli myśle i chipie to Hany niebieskie,wszystko ok,tyle że ten chip to może za rok lub dwa
    więc pytanie czy te niebieskie przy aktualnej mocy 150KM nie będą sprawiać problemu przez tak długi czas??
    Jeśli będzie problem z ich dostrojeniem to nie ma bata bo przez rok,czy dwa nie bede sie męczył z nimi.

    Przypomniało mi się jeszcze jedno że gadałem z pewnym gaziarzem i w czwartek montują taki zestaw do A3
    .....na przwodach Faro13. Zapomniałem o tym fakcie i teraz pytanie czy to dobry wybór?
    Powiedział mi że normalnie montuje sie na miedzi 6mm a w takim silniku to musiałoby być 8mm ale to
    podobno problem z ułożeniem tych przewodów,więc niby dobrym rozwiązaniem są Faro13,ponieważ
    wewnętrzną średnice mają ok.9mm więc nie ma problemu z szybkim zapotrzebowaniem na dużą ilość gazu
    a i do ułożenia są dobrym materiałem.W tym zakładzie powiedziano mi 2850zł za :
    Stag-4 plus
    Hana 2000 zielone
    AC r01 (do 150KM)
    Wlew pod klapką
    przewody Faro13

    jeżeli chciałbym ten zestaw ze Stagiem 300 ISA to +50zł więc 2900zł

    Pytanie ,co sądzicie o tych przewodach Faro13 oraz co z tymi Hana niebieskimi,czy do 150KM (póki co) są ok?
    Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi.
    Cenie sobie zainteresowanie moją sprawą i waszą pomocą i opiniami.
    To moje pierwsze Audi,dotąd byłem w VW klubie i miałem ich 4 różne,ale póki co nie żałuje zmiany
    Pozdrawiam.

  10. #240

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    misiek Ty weź przeczytaj co napisałem, aktualizacje aktualizacjami i dla gazownika 4plus = 300isa2, bo z isa2 chyba nie zamierza używać Twój gazownik ? wejdz na stronke ac i sprawdz czym się różnią.
    Wybierz który Ci się podoba Twoja kasa Twój wybór.

    faro 13 może być, ale prawidłowo położone 6mm obrabia 200km z palcem w D. hana niebieska jak wyżej.

Strona 24 z 62 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •