ej nie w odblysniku tylko w obudowie plastelina nie wielkie koszta xD kostki kupi za 10zl, dzieki chudy, teraz wiadomo jaki zyska miales ze mnie, juz nic od Ciebie nie kupie... ;dD
ej nie w odblysniku tylko w obudowie plastelina nie wielkie koszta xD kostki kupi za 10zl, dzieki chudy, teraz wiadomo jaki zyska miales ze mnie, juz nic od Ciebie nie kupie... ;dD
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-str-5-!/page5 ex-a3
http://www.a3-club.net/forum/showthr...43#post1216043 BMW e46 Zobacz-oceń
|
O to miło mnie zaskoczyłeś z kostkami za 10 zł. Jak patrzyłem niedawno to chyba 60 złotych jedna.
Ten pierwszy ok mogę skleić takim sposobem ale drugiego niema w ogóle więc albo kupno zestawu naprawczego albo smiganie na jednym uchwycie no ewentualnie domowe dorabianie...
Z tego co wypatrzyłem to tylko dlatego ze uchwyty zostały połamane więc widać że ktoś bardzo nieumiejętnie obchodził się z tymi lampami.
Jeśli chodzi o stan wnętrza lamp to wygląda bardzo dobrze pomijając zabrudzenia i syf(zero pęknięć, zmatowień czy innych skaz)
Mam rozumieć ze hella mogą być nie rozbieralne? Widzę tylko ślady w postaci odgiętego plastiku, ktoś pchał śrubokręt lub coś podobnego. Widzę coś ala klej czarny w jednym miejscu jeśli to może coś pomóc. Spróbuję nagrzać suszarką albo jutro opalarką i zobaczę czy sie uda rozebrać bo to chyba najlepszy sposób aby się przekonać. Najwyżej zaproponuję cene 100 max 150. Jeśli chodzi o mocowanie silniczka regulacji nie wiem szczerze jak i gdzie to jest ale oglądając dokładnie całą lampę nie widzę aby czegoś brakowało.
Otworzyłem zaślepkę i zaniepokoił mnie fakt iż środek się rusza.
Widać na zdjęciach, że zamiast silniczków założone są takie plasticzki ze śrubą.
Możliwe, że śruba jest za bardzo wkręcona lub nie jest założona na uchwyt, chyba że go nie ma albo jest uszkodzony.
Jeżeli zerkniesz w ta dziurkę, to powinieneś ujrzeć takie białe poziome mocowanie.
Co do ceny, to jak uda się z niej zejść to lepiej dla Ciebie, ale chyba nie jest zbyt wygórowana.
![]()
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
Shama (26-09-12)
zwykłą opalarką, do tego grube rękawice i spory śrubokręt co by ładnie je podważyćale nie jest lekko.. to trzeba przyznać..
![]()
Kilka par bez problemów. Piekarnik na 70-80st z termoobiegiem i 25-30min. Ja co jakiś czas sprawdzałem, czy klej puszcza. Po odpowiednim czasie rozkleja się ręką (oczywiście w rękawicy). Dobry sposób, bo nie szarpiesz plastiku i nie musisz dłubać śrubokrętem. Potem spokojnie można zalepić na ori klej i jest estetycznie i bez uszczerbków wizualnych. I od razu mówie, że nic się nie dzieje z lampą. Nie matowieje, ani nic. Helle rozkleiłem opalarką bez problemu, ale bawić się opalarką z TYCami to praca dla cierpliwych i czasami dla "paproków", bo idzie nieźle plastik poodginać śrubokrętem.
![]()
Nie wiem jaką role spełniają te plastiki z gwintowana śrubką wewnątrz ale po wyciągnieciu jej w jednej lampie ukazał mi się ori biały plastik-uchwyt w drugim troszke innego kształtu czarny ale wygląda na to ze uchwyty są OK. Cena jak najbardziej im taniej tym lepiej;] Ostatnia rzecz jaka mnie martwi to właśnie "ruchome wnętrze".
Jutro wrzucę w piekarnik bo z tego co czytam mniej inwazyjnie i łatwiej rozmontować w ten sposób i wtedy wszystko będę wiedział.
Te plastiki trzymają cały wkład zamiast silniczka regulacji.
Zobacz, czy ten okrągły łepek wchodzi w uchwyt, jeżeli tak to wkład nie powinien się ruszać.
A jeżeli nadal się będzie ruszał, to możliwe, że z któreś górnej regulacji spadła gumka, albo co gorsze, urwał się bolec na który zakłada się gumkę.
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
Jeśli mogę wtrącić. Jeżeli masz ruchome wnętrze to palcem sprawdź, która część lampy chodzi. Górna, czy dolna. Jeśli dolna to nie trzyma ta śruba, która jest zaznaczone czerwonym kółkiem na zdjęciu wyżej. Trzeba wtedy pokrętłami od regulacji wysokości od góry, opuścić lampę i docisnąć dół palcem, a lampa wskoczy na tą śrubę. Jeżeli lampa będzie za wysoko podniesiona do góry to nie dasz rady.
Jeżeli rusza się góra to jest kilka opcji.Jak napisał chudy mogła spać gumka, urwać się/wyskoczyć bolec, ale też mógł się zerwać gwint w plastikach, w które wchodzą śruby od regulacji wysokości, albo najprostsza sprawa, ktoś przekręcił przy regulowaniu i śruby od regulacji po prostu wyskoczyły z tych plastików.
a ja CI radzę w lampach hella tego nie dociskac, chyba, ze chcesz zarar kupowac nowy uchwyt silniczka regulacji. W lampach hella wkłada się go z boku szyny
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)