panie moderatorze
spojrzy pan np na 99 post tego tematu, potem da sobie kartke
![]()
panie moderatorze
spojrzy pan np na 99 post tego tematu, potem da sobie kartke
![]()
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
|
Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft![]()
Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
"Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!
Najpierw zapisz obecne kodowanie gdzieś na dysku i wyzeruj Bordnetza polega to na odznaczeniu wszystkich ptaszków w pomocniku kodowania i sprawdzeniu jaka jest wartość jeśli jest inna to zmieniamy na zera migacze to naprawi. po czym na czystym kodowaniu dopiero zaznaczamy wyposażenie czyli zaznaczamy spowrotem ptaszki w pomcniku ( u mnie też sypało błedami po zmianie na N) po tygodniu się wyjaśniło co i jak więc kombinuj powodzenia
MIRO juz sie tlumacze - LEN jestemNie tak naprawde z telefonu to pisalem away from home. Przepraszam
Właśnie wróciłem po 3 godzinach z garażu po zastosowaniu się do rad Mobilka wszystko wróciło do normy! Działają w pełni spryskiwacze, zniknął błąd fotela, pali się kontrolka C/L home, który działa w pełni. Wszystko wróciło do normy po wrzuceniu starych przekaźników, czyli między innymi zastępując 404 przekaźnikami 395.
Mam obecnie 1x460 1x53 2x395 2x449
Jedyny problem jaki mam to lusterka fotochromatyczne, włącznik na wewnętrznym lustrze nie działa. Byłbym wdzięczny za wskazówki z pinami o których mówiliście.
Jutro dorzucę zdjęcie jak teraz u mnie wyglądają przekaźniki.
Ostatnio edytowany przez buliyo - 01-10-12 o 21:11
Mogłem pomóc? Kliknij Thanks!
Przyporządkowanie przekaźników wspornika przekaźników na sterowniku instalacji elektrycznej samochodu, pod tablicą przyrządów, strona lewa, od roku modelowego 2004 do 2010.
1 - przekaźnik 2 zasilania napięciowego zacisku 15 - J681 - gniazdo B1
2 - niewykorzystane - gniazdo B2
3 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby -J9 - gniazdo B5
4 - przekaźnik sygnału dźwiękowego - J413 - gniazdo B6
5 - przekaźnik odciążający styk X - J59 - gniazdo B9
6 - przekaźnik 1 podwójnej pompy układu mycia - J729 - gniazdo B8
7 - przekaźnik 2 podwójnej pompy układu mycia - J730 - gniazdo B7
8 - niewykorzystane - gniazdo B3
9 - przekaźnik 2 zasilania napięciowego zacisku 30 - J689 - gniazdo B4
witam wszystkich.Przeczytałem temat od początku i mam kilka pytań.Kupiłem a3 z końca 2008 po lifcie z rozbitym przodem.Lampy zwykłe migacz w lusterku brak czujnika deszczu ,halogeny są ,czujniki cofania przód i tył. Jutro ma przyjechać chłopak i zaadoptować bi xenony z ledami. Kupiłem przejściówki na xenon i ciekawe czy sobie poradzimy.Pytanie jaki mam moduł z jaką literką ?czy jak pisaliście po lifcie nic nie znaczy?może być starszy ? czy mogę mieć wszystko mający?Chętnie bym uaktywnił doświetlanie zakrętów.A i mam pakiet oświetleniowy kabiny.Pytanie czy jak podłączę przejściówki to nic nie uszkodzę?Niektóre piny się nie zgadzają ale podobno nie działają poziomowania i może takie różnice w pinach.Może ma ktoś rozpiskę wtyczek?Jutro opiszę przeróbkę.Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi
Nikt tu nie ma szklanej kuli. Sprawdz jaki masz bord to bedziesz wiedzial.... Albo musisz sie dogrzebac do niego i odczytac numer albo podlaczyc VCDSa i sprawdzic numer.
Skoro auto z 2008r to ma borda jak przedlifty. Moze miec te funkcje, ale nie musi.
Poza tym bylo tu walkowane to wszystko. Zacznij czytac.
Już po bólu. Moduł mam literką M.Lampy tak jak pisałem bi-xenon z led drl.Kupiłem przejściówki które będę sprzedawał.Nie obyło się bez sporej kombinacji.Przejściówki które są w sprzedaży nie nadają się po lifcie.Przewód do bi-xenonów trzeba ciągnąć od modułu a nie jak mnie zapewniano w moim przypadku że jest to zbyteczne.Adaptacja trwa chwilę CH i LH bez problemów a doświetlanie zakrętów raczej nie wykonalne.Brak takiej opcji.Jeden zawodnik z Łodzi wymiękł i całe szczęście bo nie dał by rady.(Miała chęci ale był za cienki)Drugi to już stary wyjadacz nie tani ale warto było.Około 5 godzin pracy nowe kostki i kilka pinów do modułu.Problem polegał na sterowaniu długich a w bordzie były już zajęte piny do tylnych ledów.Co gorsza ledy z przodu to nie pozycje.Muszą przygasać przy migaczach i jako drl palą się mocno a jako pozycja słabiej.Tak ma być i przejściówka z alledrogo trochę mieszała i nie radziła sobie.Sprzedający zapewniał że wszystko będzie fangać ale moja radość trwała krócej niż przelew za te redukcje.Teraz mogę sobie z fisu włączyć nie skandynawie tylko drl w pozycji 0 na pokrętle i po włączeniu zapłonu mam drl zawsze zapalone.Kolega skopiował sobie ustawienia modułu i może znajdzie lepszy soft co umożliwi doświetlanie przez halogeny zakrętów.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)