Strona 31 z 73 PierwszyPierwszy ... 21293031323341 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 301 do 310 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #301
    zdk's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koronowo
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    czy jest możliwe że samochód odwala mi takie numery przez to że akumulator jest trochę za słaby? w wakacje jakoś mi się trochę rozładował i nie ładowałem go wtedy.. ogólnie nie ma problemu ale zawsze rano zanim chwile pochodzi to skacze na obrotach, nawet potrafi zgasnąć..

  2. #302

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    U mnie akumulator padał kilkakrotnie i nigdy go nie ładowałem nie mam problemów z odpalaniem wcześniej obroty falowały i gasł ale uszczelki pod kolektorem wymieniłem i problem znikł

  3. #303

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam
    Dziś rano moje audi mnie zawiodło i nie zapaliło
    Dodam że auto posiadam od prawie 4 lat i nigdy mi się to nie zdarzyło. Bywa że jak mam mniejszą ilość paliwa to musi troszkę dłużej kręcić ale zawsze zapalało. Rozrusznik kręci, pompę też chyba słychać. Nie mam pojęcia co to może być. Po przeczytaniu postów tutaj dowiedziałem się ze może to być czujnik położenia wału lub temperatury. Aha dodam ze na kablach czasem można zauważyć malutkie iskierki. Podaje link do filmiku jak ta próba odpalania "wygląda" . Czy podpinając VAGa można się dowiedzieć czy te czujniki dobrze pracują ?
    Z góry dziękuję za odpowiedź

  4. #304
    Killer5's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i Rzeszów
    Auto
    Audi a3 Ambiente
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Witam, mam problem z odpalaniem a3 asv 2001, jak jest zimny odpala po 2 sek kręcenia. Wymieniłem komplet świec na nowe i to samo. Jaki czujnik temp odpowiada za to czy świece grzeją czy nie ? temp zewnętrznej czy temp cieczy(ten mialem wymieniany kilka msc temu przez mechanika od klimy)? (temp zewnętrznej mam padnięty, gada głupoty (ten od termometra)).
    Ostatnio edytowany przez Killer5 - 17-10-12 o 21:09

  5. #305
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    jeden i drugi -podlaczyc sie vag'iem i sprawdzic czy sa jakies bledy.
    Who I am? I am a the Champion.

  6. #306

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Killer5 Pokaż post
    Jaki czujnik temp odpowiada za to czy świece grzeją czy nie ?
    Czujnik cieczy.Ciezkie odpalanie to nie tylko swieczki ale i aku ,rozrusznik, kat wtrysku ,cofajace sie paliwo jaki i cisnienie na cylindrach.

  7. #307
    Killer5's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i Rzeszów
    Auto
    Audi a3 Ambiente
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    jeden i drugi -podlaczyc sie vag'iem i sprawdzic czy sa jakies bledy.
    Podłączałem vaga jedyny błąd to 18058 - powertrain data bus missing message from instrument cluster
    związany chyba z moim padniętym obrotomierzem i przekłamującym wskaźnikiem poziomu paliwa.

    petertom
    świeczki nowe, aku ma rok jakiś szajs poprzedni właściciel kupił, ale był ładowany prostownikiem i rzeczywiście 2 dni palił lżej ale wątpie że to przyczyna. Cofające się paliwo brzmi sensownie, poczytam o tym.

    Tylko teraz chce konkretu, który wkońcu czujnik odpowiada za grzanie? Mi się wydaje, że ten od termometra nie ma z tym związku.

  8. #308

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Killer5 Pokaż post
    Tylko teraz chce konkretu, który wkońcu czujnik odpowiada za grzanie? Mi się wydaje, że ten od termometra nie ma z tym związku.
    Dobrze Ci się wydaje, za grzanie świec odpowiada czujnik cieczy chłodzącej G62/G2. Możesz sprawdzić jeszcze przekaźnik styku roboczego - po włączeniu zapłonu po paru sekundach powinno być słychać cyknięcie spod kierownicy, ew bezpiecznik od świec na akumulatorze. Następnie ja na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia dokładnie aku. Sprawdzić aku pod obciążeniami i normalnie po nocy nawet zwykłym miernikiem. Jak okaże się że to nie wina akumulatora to następną rzeczą jaką bym się zainteresował jest rozrusznik.

  9. #309

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Od kilku tygodni mam problemy z rozruchem. Tzn. auto zapala ale czasem dobrze (od pierwszego garka) a czasem muszę pokręcić zarówno na ciepłym jak i na zimnym. Odczyt błędów nic nie mówi tzn. brak błędów. Czujnik g62 pokazuje prawidłowo. Zastanawiam się na świecami żarowymi czy np. nie padły dwie lub trzy. (pewnie jutro sprawdzę świece) Czasem zapali ale zaraz zgaśnie tzn. to są milisekundy. Lub dalej pracuje przez krótką chwilę opadają znacznie obroty. Oczywiście problemy są tylko z zapalaniem po zapalaniu autko śmiga jak ta lala. Dodam, że przed problemem autko zawsze paliło na dotyk. Obstawiam albo świece żarowe albo coś z pompą paliwa. Silnik to oczywiście 1,9TDI ASZ.

    Może macie jakieś sugestie ?

    No i jeszcze jedno czy odkręcać na zimnym czy ciepłym. Na prosty rozum na zimnym. Choć wd40 lepiej spenetruje na ciepłym. Pytam bo nie mam okazji zrobić tego w najbliższym czasie na zimnym autko jeździ non stop po 5,10 minut od 6 rano do 19 więc niby przez cały dzień silnik ciepły.
    Ostatnio edytowany przez adam_wad - 25-10-12 o 12:32

  10. #310

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Sam pod sobą ale cóż zero odzewu - nikt nie miał podobnego problemu ?

    Sprawdziłem przed chwilką świece żarowe 3 naocznie tzn. widziałem jak grzeją na 4 garku nie udało mi się wykręcić puściła ale gwint po 2 obrotach zaczął się zacierać mimo penetrantów więc zrezygnowałem i sprawdziłem przewodem prąd pobiera więc obstawiam że jest sprawna jak pozostałe. Po za tym autko zarówno na zimnym jak i na ciepłym zapala tak samo różnie.

    Hmm co mógłbym sprawdzić ?

Strona 31 z 73 PierwszyPierwszy ... 21293031323341 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •