Strona 50 z 97 PierwszyPierwszy ... 40484950515260 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 491 do 500 z 966

Temat: [8L] Pytanie o termostat i ...

  1. #491

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielawa, woj. Dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    wymieniłem na ori do silnika 1.8 AGN kosztowało mnie to z oringiem 131zł

  2. #492

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kotliny / Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Tez bym polecal wymienic odrazu na ori bo zamiennik pochodzi troche i padnie...grzesztof ty miales dobrze z tym ze mozesz sam termostat a u mnie musze z cala obudowa;/

  3. #493

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    barek92 wymien na Wahlera i bedzie oki.
    Termostat masz czesciowo otwarty co ma wplyw na niedogrzany silnik a co za tym idzie wieksze spalanie.

  4. #494
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Hmm przeciez Audi nie robi termostatów tylko ma jakis podwykonawców.

    Macie sprawdzonych dostawców Wahlera?

    Od razu zapytam się jaki płyn chłodzący polecacie?
    Mile widziana niska cena. Oczywiscie spełniający norme G12.

  5. #495

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    W motoryzacyjnym kupisz wahlera a co do plynu to G12 (koncentrat) febi 1.5L +1.5 wody destylowanej i robisz 1:1.
    Chcesz wymienic cały plyn kup 3 litry koncetratu i 3 wody destylowanej.
    Pozdro

  6. #496
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

  7. #497

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroclaw
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    posprawdzalem omomierzem ze stary termostat mial maly opor kolo jednego oma ..nowy ma 15 zalozyl i tak wentylatory sie nie kreca auto tez sie dlugo nagrzewa i rura zimna znowu.. o co moze chodzic dodam ze polski vag nic nie pokazuje zupelnie

  8. #498

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroclaw
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    witam,

    podmienilem dzis czujnik na termostatcie i nadal nic z tego ,, przewod zimny na kompie vag pokazuje 100 stopni wyswietlacz 90 i rura zimna wentylatory nie chodza,,
    czego szukac? komp mi pokazal takie bledy:
    16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
    P0301 - 35-10 - - - Intermittent
    16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
    P0304 - 35-10 - - - Intermittent
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    poradzcie cos-w jakiej dokladnie temp ten termostat z podgrzewaczem powinien sie otwierac?

  9. #499

    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódź
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Hej,
    Teraz przyszła pora na mnie się mi A3 niedogrzewa. Wymieniłem termostat i nadal to samo (może był wadliwy nowy).
    Sprawdzałem dzisiaj rano po nie jeżdżeniu od 17 wczorajszego dnia kody klimatronika. Temp. na zewnątrz 8'C, kanał 49 - 30'C, a kanał 51 - 17'C
    Pewnie poleciał czujnik. Jak uważacie ? Chcę się upewnić - czytałem cały wątek

    Pozdrawiam

  10. #500
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Witam

    Po przejechaniu 10km (spokojnej jazdy) z temperaturą zewnętrzną 7 stopni, silnik złapał temperaturę 70 stopni.
    Zatrzymałem się, otworzyłem maskę i górny wąż chłodnicy był letniawy a dolny zimny (lodowaty).

    Już kilka razy tak sprawdzałem auto i nigdy nie było tak że silnik miał temperaturę 70-80 stopni i żeby dolny wąż był ciepły.
    Tak jak pisałem wcześniej gdy były lato to silnik łapał 90 stopni na zegarach gdy był rozgrzany i stanęło się na światłach itp.
    Po ruszeniu wskazówka powoli opadała na 80 stopni.

    Kiedyś przy wymianie oleju mechanik sprawdzał termostat i mówił że raczej jest sprawny.

    Później wymieniałem czujnik temperatury, był jeszcze oryginalny

Strona 50 z 97 PierwszyPierwszy ... 40484950515260 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •