Strona 57 z 117 PierwszyPierwszy ... 747555657585967107 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 561 do 570 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #561
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    to slabo szukasz

    zalezy od modelu silnika, czy TFSI, czy juz TSI (choc w audi ciagle nazwa TFSI)
    zalezy pod jakie paliwo sie stroi itd itp

    stare tfsi realny, normalny przyrost to ok 250PS, TSI 260-270PS, pare koni wiecej mozna ugrac decydujac sie na paliwo 100oktan
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #562
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Witam czy ktos ma taka poctawke pod DV z dzurami do robienia psssssyt??
    Interesuje mnie czy to nie wplynie negatywnie na moc lub cokolwiek innego? Przyrostu mocy sie nie spodziewam
    Udalo mi sie kupic za kilka funtow forge i zastanawiam sie czy to zakladac
    pozdrawiam

  3. #563
    GisB's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dublin/Bialystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Powinno rozwiac Twoje watpliwosci Borys.

  4. #564
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Nie wiem czy widzieliscie, Compoty troche zmienily plan swoich stage TFSI/TSI
    co jest potrzebne , a co nie do osiagniecia pewnych pulapow mocy :

    Przez ostatni dość długi okres pracowaliśmy nad zoptymalizowniem naszej oferty aby ograniczyć zarówno nasze jak i Wasze koszty modyfikacji.

    1. Stage4 do silników TurboFSI (Golf R, S3 itp)
    - Jesteśmy w stanie osiągnąć podawaną moc (ok 420km) przy zachowaniu seryjnych wtryskiwaczy. Wcześniej byliśmy zmuszeni je wymieniać.
    - Nie wymieniamy już korbowodów na kute. Po testach jakie przeprowadziliśmy stwierdzamy że seryjne wystarczają na więcej niż 520Nm.
    - Zoptymalizowaliśmy również oprogramowanie DSG/S-Tronic DQ250 i jesteśmy w stanie osiągnąć ok 600Nm na seryjnych sprzęgłach!!!!!! Co w zupełności wystarcza do Stage4 w TurboFSI

    2. Stage2,3 do silników TurboFSI (tyczy sie rowniez TSI)
    - Wystarczy montaż samego downpipu z katalizatorem sportowym.
    Nie wymagany jest montaż całego układu wydechowego

    3. Stage4 do silników 2.0TSI z łańcuchem rozrządu
    - Również nie wymieniamy korbowodów

    4. Wprowadzamy do oferty intercooler pasujący p&p do samochodów z silnikami TurboFSI/TSI umieszczonymi poprzecznie który przetestowaliśmy w samochodach z mocami ok. 600Km.
    Ostatnio edytowany przez Miro - 09-04-13 o 18:44
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #565
    GisB's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dublin/Bialystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Od jakiegos juz czasu czytalem ze downpipe i katalizator wystarcza do stage 2/3 spokojnie.
    Dzieki za info, dobre wiadomosci. Koszta ida w dol.

  6. #566
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    U mnie stage 3 mial juz zostac do konca a teraz znow diabel kusi , oj te compoty .
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  7. #567
    ponior's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Wrocławia
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Stage 4 robi sie strasznie kuszącą sprawą teraz.

  8. #568
    leo1983's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piaseczno
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Compoty na stronie nie zrobily zmian. Czy to jest pewna informacja? Ktos wie jakie koszty orientacyjnie obecnie? Wczesnjen ske pytalem to byl kosmos niestety...

    Na jakiej turbinie im to wychodzi ? Ktos wie?

  9. #569
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Informacja pewna, podana przez compsport na ich profilu facebookowym, co do kosztow to wyslalem zapytanie i czekam na odpowiedz.
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  10. #570
    ponior's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Wrocławia
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    I jak wiadomo jakie koszta orientacyjnie?

Strona 57 z 117 PierwszyPierwszy ... 747555657585967107 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •