Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 27

Temat: Jaka turbina do BMM? np BMN?

  1. #11

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.
    Auto
    Seat Leon
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Znam ze 4 golfy V

    ---------- Post dodany 11-06-12 o 08:28 ----------

    Wydaje mi się,że robiąc hybrydę,ingeruje się w całą konstrukcję turbo tzn wałek wirnik, koło kompresji itp a nie tylko część wydechową
    Ostatnio edytowany przez bolek80 - 11-06-12 o 09:40

  2. #12

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.
    Auto
    Seat Leon
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Gotowa turbinka od BMN z cześcią ciepłą turbo z kolektorem od BMM



    Od lewej gotowa turbinka,kolektor BMN,Stara turbinka BMM

    Turbinka w samochodzie

  3. #13
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    chcialbym odkurzyc temat.. czy znane sa juz po dluzszym czasie efekty wymienionej turbinki?

  4. #14

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.
    Auto
    Seat Leon
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jeździłem tak od czerwca do końca września,zrobiłem około 3tyś. km,w tym jedno szkolenie i pojeżdżawka na torze,gdzie samochód trochę dostał w palnik.Znajomemu na tym samym szkoleniu rozsypała się nowa turbina od arl w ibizie, a moja śmigała.Jedyne co mogę polecić to wywalenie dpf i dobry soft.Mi korektę robił Rogal w RPerformance.

  5. #15
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    na razie nie mam problemow z dpf`em i rozwiazanie super pomimo swoich wad bo nie kopci i nie smierdzi. slyszalem rozne opinie na temat wyciecia .

  6. #16
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    to temat o turbinie i tego sie trzymajmy.

  7. #17

    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Skoda Octavia
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    mam w Skoda Octavia 2010 1.9 TDI BXE @ 177/397 Stage2, Zmienione jest jedynie:
    - sprzęgło VR6, jednomas
    - turbo hybryda p&p

    Chyba najtańszy mod w stosunku do uzyskanych efektów . Prawdopodobnie pasuje do wszystkich silników z prostymi kanałami wydechowymi (typu BXE, BMM lub ARL)

    Na chipie (140/320) zrobiłem jakieś 100k km, teraz na hybrydzie 20k km, autko ma 225k km, oprócz tego że zepsuła sie tylna wycieraczka i padł czujnik położenia wałka rozrządu to nic sie nie dzieje. Sprawdzam tylko żeby poziom oleju nie był niższy niż połowa, nie watuję póki silnik sie nie rozgrzeje, na trasie na 5tym biegu nie jeżdżę więcej niż 3500 rpm (to jest jakieś 160km/h) i po trasie schładzam turbinkę.


  8. #18

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bolek80 Pokaż post
    Gotowa turbinka od BMN z cześcią ciepłą turbo z kolektorem od BMM



    Od lewej gotowa turbinka,kolektor BMN,Stara turbinka BMM

    Turbinka w samochodzie
    ma może ktoś dokładniejszy opis jak wykonać taką zmianę i na co uważać?

  9. #19
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    podmieniasz kolektory, to zadna filozofia. trzeba odkrecic sruby.

    a zeby wymienic turbo to trzeba odkrecic rury od wydechu, wyjac belke zawieszenia, zdjac dpf.

  10. #20

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    ma jakiś wpływ to, gdy przy robieniu hybrydy użyje część ciepłą od wyeksplatowanej turbosprężarki?

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •