|
Witam mam pytanie czy mogło sie tak stać że wskazówka od temperatury się sama przestawiła ponieważ pokazuje mi jak odpalam na zimnym na ok 70C a jak sie zagrzeje to ponad 100C na kliatroniku pokazuje ok 82-85 na vagu tak samo wymieniłem czujnik temperatury ale nadal to samo na vagu jak sprawdzam licznik to wskazówka lekko jest w prawo na ok 100 i jeszcze pytanko na jakiej temp załącza sie wentylator ??
Temat juz jest wałkowany 100x, wystarczy poszukac.
Przeczytaj chociażby wątek podwieszony o czujniku temp cieczy i problemie kolegi 'MAYL'.
Termistor w Czujniku temp cieczy "idzie" do licznika z pominienciem kompa silnika, wiec szukaj gdzies zwarcia w instalacji, badz naderwania izolacji ( w tamtym watku masz opisane o co chodzi )
Pierwszy bieg zalacza sie w TDI przy ok. 90 st. Diesel moze pracowac przy wiekszych temp i wogole wolniej "lapie" temperature.
Chłopaki jakiej firmy termostat najlepiej kupić?
Silnik jak w profilu.
Pozdro
Dobry? wymieniałem u siebie chyba w 2010 roku i od tego czasu ekstra działa , nawet dzisiaj byłem pod wrażeniem, że otwierał duży obieg dopiero jak silnik osiągnął 90st - chyba WAHLER się nazywa, albo na T.... ale jakiś taki z tych lepszych, bardziej orginanlnych i niechińskich .
nie wiem o co ci chodzi i co sie napinasz. dokladnie moze i ja tez mialem Verneta![]()
Witam, od jakiegoś czasu mam problem. Obojętnie czy jadę 5km czy 25km temp na wskaźniku wciąż 60 stopni. Czasem podejdzie do 75 i albo się tak trzyma, albo spada znowu do 60 stopni.
Myślałem że to termostat, wmieniony na Wahlera i nic. Wciąż 60 stopni. :/
Co dalej? To może być jakiś czujnik temp?
Dodam że rzadko, ale się zdarza że przed odpaleniem świece żarowe grzeją się ok 5 sekund i przy odpaleniu obroty idą do ok 2 tyś i opadają na normalną wartość.
A czy to że mam urwane przewody od czujnika temp. zewnętrznej (te co idą koło lewego halogenu) może mieć jakiś wpływ?
Witam, mam wrazenie ze moj samochod nie dogrzewa sie dostatecznie. Dzisiaj rano bylo -10 stopni mrozu, przejechalem w jedna strone z 10 km i temp. termostatu pokazywala ledwo co 60 stopni (czuc bylo lekkie cieplo). W drodze powrotnej zrobilem troszke wiecej kilometrow i wskaznik przekroczyl niec ponad 60. WIem ze to nie benzyniak i ropniaki maja to do siebie ze potrzebuja wiecej czasu zeby sie rozgrzac. Ale po pokonaniu wiekszej odlegnosci np. 16 km czujnik nie powinien pokazywac 70-80 stopni ?! nie wiem w sumie czy jest to powod do niepokoju skoro sie nie przegrzewa ale czy tak powinno byc zima ?? Dodam ze w lecie nie bylo takiego problemu, tymbardziej jak sie ,,deplo" to temp. miala 90 stopni.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)