Strona 34 z 73 PierwszyPierwszy ... 24323334353644 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 331 do 340 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #331

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Ivor Pokaż post
    Mechanicy mowili ze to cofajace sie paliwo
    A któryś z tych mechaników zmierzył Ci kompresje? Może tam jest coś nie tak. Poza tym co znaczy że lepiej pali? Ile dokładnie sekund musisz kręcić w lecie, ile w zimie i czy jest różnica na ciepłym i zimnym silniku? Pozdro

  2. #332
    Ivor's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Rozrusznik raczej nie, kreci dobrze. Kompresja nie byla mierzona ale gdyby to byla kompresja to i teraz tez by zle palil, a różnica w kreceniu jest znaczna. Bez świec trzeba krecić od około 4-6sek. Czasami trzeba zakrecic 2 razy. Jak sie świece włączą to na dotyk. Nie mam pojecia...

    Zapomniałem dodać, że cieżko odpala tylko raz(po nocy lub przestoju wiekszym niz 7h). Jak rano juz odpali to później odpala od strzala nawet gdy świece nie grzeją..
    Ostatnio edytowany przez Ivor - 24-11-12 o 10:28

  3. #333
    domel79's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    311 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    sprawdź kat wtrysku jesli będzie ok to przeczytaj moj post 323

  4. #334

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Tak jak koledzy juz wspomnieli,kompresja jak i kat wtrysku do sprawdznia okazyjnie sprawdzic dawke startowa VAGiem.
    Filtr paliwa nowy to nie zaszkodzi dac zaworek zwrotny by uniknac cofajacego sie paliwa.

  5. #335
    kowet's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Strzelca Opolskie
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Co do rozrusznika - ja też miałem problem na ciepłym odpalić - i okazało się że rozrusznik był zużyty, a dokładniej szczotkotrzymacz i tuleja - też wydawało się że jest OK ale po wymianie pali na dotyk. Pierwsza diagnoza mechanika był, że pompa paliwa już zużyta - okazało się jednak, że nie inny to uszkodzony czujnik temperatury silnika - też trzeba sprawdzić jakie podaje wartości nie tylko czy wywala błąd.

    Wakacje.... tym razem morze

  6. #336
    Ivor's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Tylko ze on na cieplym dobrze pali. Po prostu chodzi o pierwsze odpalenie po przestoju. Jak go juz odpale to kolejne odpalenie juz jest na dotyk Sprawdze ten kat wtrysku bo mysle ze w tym siedzi problem

  7. #337

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Miałem podobny problem. Ciepły ok ale po nocy ciężko kręcił i czasami podczas rozruchu zapalały się kontrolki abs i esp, co wskazywałoby na słaby akumulator ale aku ma rok. Oddałem rozrusznik do mechanika, wymienił tulejki, szczotki były jeszcze dobre i nie wymieniał ale problem nie zniknął. Na forum golfa przeczytałem, że winny jest szczotkotrzymacz mimo, ze szczotki są jeszcze dobre- u mnie miały ok 1cm. Wykręciłem rozrusznik, nasmarowałem, wymieniłem jeszcze raz wszystkie tulejki - 20zł, szczotkotrzymacz - 45zł i za 65 zeta mam rozrusznik jak nowy. Kręci teraz lepiej i bez różnicy czy zimny, czy ciepły, pali na pół obrotu.
    Ostatnio edytowany przez pafcioo - 27-11-12 o 20:51

  8. #338
    fooojciech's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Octavia
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI BXE
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Ja mam dokładnie ten sam problem co ivor po nocy bądz postoju okolo 7h cięzko odpala ,tzn np pierwsze odpalanie po nocy to musi minimum 2razy obrucić wałem dopiero odpala ,badz wiecej ,ale przewaznie 2-3 razy .co było robione :
    -Kąt wtrysku ustawiany 52-55 wiec jest ok ,
    -Rozrusznik regenerowany ,wyczyszczony ,smarowany ,szczotki mialy ponad 1cm ,wymieniona jedna tulejka ,reszta wszystko przesmaorwane i poskladane ,troszke szybciej kreci ale nie ma az takiej roznicy.
    -akumulator ,ok trzyma napiecie 12,6 ,i też ładowany był nie tak dawno.
    -czujnik temp sprawdzany jest ok pokazuje dobra temp.
    -swiece wszystkie nowe beru
    -przekaźnik od swiec jest ok ,swiece grzeja ponizej 5stopni
    -dawka startowa u tunera była podnoszona i dalej to samo.
    -w przewodzie paliwowym jest jedna mała bańka powietrza i tyle.
    Ciepły zapala ok.
    -filtry i wszystko wymieniane ,2 zaworki zwrotne zalozone przed filtrem i za filtrem i tez nic.
    Pompa wydaje sie ok ,silnik chodzi rowno,cicho,nie szarpie,nie ma zadnych oznak,nie kopci itp.

    Mam wrazenie że jak sobie postoi to cos z tym paliwem jest ,ze cofa sie w pompie? nieszczelna pompa? bo jak juz zapali i jak zgasze i odrazu jak zapale znów to juz bez problemu.

  9. #339
    Johnyy's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Montowa? kto? takie co? u siebie?
    http://allegro.pl/zle-odpala-audi-1-...tml#tabsAnchor

  10. #340
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Johnyy to urządzonko oszukuje silnik jak masz problem z rozruchem ciepłego silnika jeśli takowy problem masz to ja bardziej bym c proponował skorygować dawkę startową paliwa lub też możesz zamontować sobie dodatkowy przełącznik który w momencie rozruchu ciepłego silnika będziesz rozłączał sygnał z czujnika G62 do ECU(to drugie rozwiązanie nie do końca popieram ale jest to jakieś rozwiązanie)
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

Strona 34 z 73 PierwszyPierwszy ... 24323334353644 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •