Strona 69 z 103 PierwszyPierwszy ... 1959676869707179 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 681 do 690 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #681

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny

    Ok dzieki za sugestie ,w takim razie zaczne od vagowania

  2. #682
    djzaq's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Ruda
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Witam z tego co wywnioskowałem wystąpił kilka razy u mnie Notlauf błąd 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Teraz tylko moje pytanie wymienić czujnik N75 czy konieczna wymiana turbiny lub czyszczenie Silnik ALH nie wiem czy ze zmienną geometria czy zwykła ??

  3. #683
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez djzaq Pokaż post
    Silnik ALH nie wiem czy ze zmienną geometria czy zwykła ??
    zmienna

  4. #684

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    djzaq zacznij od zrobienia logow dynamicznych i statyczny grupy 011. Sprawdz stan wężyków podciśnienia, możesz podmienić N75 z N18(zawor z czarna główką) i sprawdzić czy nadal wystepuje tryb awaryjny.
    Zwykłe turbo czyli bez zmiennej geometrii ma silnik AGR wiec Paweł odpowiedział Ci na pytanie.

  5. #685
    soyer's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Góra
    Auto
    Audi A3 / 2001
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam wszystkich , podepnę się pod temat chodź mam troszkę inny problem. Mam, A3 ; 1.9 tdi, (ASZ) 96kW z 2001r . Przez 2 lata użytkowania ,nic sie nie działo,regularna wymiana olei ,filtrów płynów. Po odpaleniu silnika rano , za ok 10 sec ,szarpnęło silnikiem i auto zgasło. Po podpięciu pod VAG-a wyskoczył błąd : 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground ,P1144 - 35-00 - -. Wiec kupiłem przepływkę, założyłem ,po czym podpiełem auto pod VAG i odpaliłem.Vag nie pokazał już ani jednego błędu.Więc z uśmiechem udałem się na przejażdzke i po kilku km. zaczęły się problemy. Auto jechało i przyśpieszało jak wcześniej,ale kiedy trzymałem stałą predkość : 60km/h na 3 biegu,100km/h na 4 biegu , 80km/h na 3 biegu,po próbie przyśpieszenia w okolicy zaworu EGR wydobywał sie dziwny dzwięk i wyłaczał na chwile tak jakby turbo ,tak jakby gruzlik "charknął", i po tym charknięciu auto przyśpieszało bez żadnego oporu,do momentu kolejnej stałej predkości ,pózniej charknięcie i przyśpieszenie. To charknięcie trwało raz 1 sec , raz 2 czasem dłużej i po 2 dniach również zaczęło szarpać po charknięciu ale przed przyśpieszeniem . Więc zacząłem szukac usterki. Vag nic nie pokazywał,wszystko wydawało sie ok.Szukałem na forum ,w opisach dosłownie wszedzie. Więć postanowiłem zrobic remont kapitalny ,biorac pod uwage ze troche grosza miałem i po 2 latach bez szwanku trzebaby ja odswieżyc a zwłaszcza ze coś zgrzytało w EGR i zaczęły sie problemy . W, troche grzebałem w silnikach ale z wyjęciem tego turba powiem miałem problem ale udało sie. Kupiłem nowa gruszke przy turbo,bo wyczytałem ze może sie zacinac,mimo to ze Vag podnoszac obroty silnika do 1400rpm,ruszał nią bez oporu i załaczał turbo ,czyli kierownice wydawały sie nie zapieczone ,ale może przy wyższych obrotach zacinała sie i dlatego tak sie robiło. Palec w gruszce ustawiłem co do setnej milimetra tak jak było w starej,wyczysciłem turbo ,biorac przykład z filmiku na YouTube,tytułu nie pamiętam,jak coś to podesle,ale Ziomus pracujący w servisie turbospręzarek w Ameryce nagrał filmik dla znajomego w PL, jak to sie robi. Zmieniłem i dalej ten sam problem nową turbosprężarkre, nie po regeneracji tylko nową wraz z zaworem regulacji kierownic ustawiona fabrycznie do tego modelu. Wyczysciłem cały układ dolotowy wraz i IC,kupiłem nowy wąż wraz z plastykiem łaczący turbo z IC i rurke górną z plastyku do EGR-u, bo stary były wyrobione na szybkozłączkach w turbie i EGR. IC był zawalony olejem,bo jak sie okazało turbina sporo puszczała,ale wyczyściłem go płynem do mycia silników i wygladał na sprawny.Także cały układ jest szczelny. Założyłem więc i dalej to samo . Wiec zabrałem sie za wężyki podcisnienia i kupienie zaworu N75, nic to nie dało. Znalazłem na forum aby zamienic te zawory,zamieniłem zawór N18 z N75 , dało to tyle ze auto dalej szarpało,charknięcie również objawiało sie ,a za autem było tyle czarnego dymu jakby zapalił sie stos opon i po zwolnieniu pedału gazu już nie kopciło. Pod podpieciu pod Vag i w katalogu sprawdzania EGR , Vag nic nie robił i nie testował EGR -ON ,EGR OFF . Więc kupiłem nowy EGR. Niestety problem dalej był ,tylko ze na Vag ,zero błedów, wszystkie testy ok, EGR chodzi, ale nadal charczy i wyłacza turbo. Miałem dośc i po postach na forum, zaslepiłem EGR ,w wezyk gumowy kołeczek + izolacja ,a na rurke spalin oryginalna blaszka zaślepiająca.Teraz auto jedzie bez problemu,po odpaleniu czekam ok 5 min na to aby sie nagrzał, bo nie ma EGR i szkoda turba,pózniej ruszam i wszystko chodzi ok. Tylko ,dlaczego występuje objaw not lauf ?? raz przy 160km/h, raz przy 140km/h, przy 190km/h, zawsze powyzej 100km/h wyłacza mi turbo???? mimo tego ze wszystko co mozliwe zostało wymienione na nowe . Panowie pomóżcie , bo nie wiem co robić Wydałem juz ponad 4,5tyś, walcze z nia juz 2 miesiace i przeznaczony budżet przerósł mnie troche,ale trudno bede walczył czy to wina jakiegos czujnika, czy może komputer?? czy instalacja?? U mnie w jeleniej, byłem juz prawie wszedzie Nikt nie potrafi pomóc. Jak tu nic nie znajde, to pozostanie Wrocław,serwis Audi, a to już pewnie gruby milion i nie wiem czy podołam Panowie ,opiszcie mi po kolei ,co jest lub może być powodem wyłączania turbiny,mimo ze nie ma EGR-u ???. O czym jeszcze zapomniałem Z góry dziękuje i przepraszam za moją długą litanie wybaczcie,ale juz brakuje mi pomysłów . Pozdrawiam .

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Witam wszystkich, przeczytajcie ten problem , z gory przepraszam za ten długi opis Podepnę się pod temat chodź mam troszkę inny problem. Mam, A3 ; 1.9 tdi, (ASZ) 96kW z 2001r . Przez 2 lata użytkowania ,nic sie nie działo,regularna wymiana olei ,filtrów płynów. Po odpaleniu silnika rano , za ok 10 sec ,szarpnęło silnikiem i auto zgasło. Po podpięciu pod VAG-a wyskoczył błąd : 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground ,P1144 - 35-00 - -. Wiec kupiłem przepływkę, założyłem ,po czym podpiełem auto pod VAG i odpaliłem.Vag nie pokazał już ani jednego błędu.Więc z uśmiechem udałem się na przejażdzke i po kilku km. zaczęły się problemy. Auto jechało i przyśpieszało jak wcześniej,ale kiedy trzymałem stałą predkość : 60km/h na 3 biegu,100km/h na 4 biegu , 80km/h na 3 biegu,po próbie przyśpieszenia w okolicy zaworu EGR wydobywał sie dziwny dzwięk i wyłaczał na chwile tak jakby turbo ,tak jakby gruzlik "charknął", i po tym charknięciu auto przyśpieszało bez żadnego oporu,do momentu kolejnej stałej predkości ,pózniej charknięcie i przyśpieszenie. To charknięcie trwało raz 1 sec , raz 2 czasem dłużej i po 2 dniach również zaczęło szarpać po charknięciu ale przed przyśpieszeniem . Więc zacząłem szukac usterki. Vag nic nie pokazywał,wszystko wydawało sie ok.Szukałem na forum ,w opisach dosłownie wszedzie. Więć postanowiłem zrobic remont kapitalny ,biorac pod uwage ze troche grosza miałem i po 2 latach bez szwanku trzebaby ja odswieżyc a zwłaszcza ze coś zgrzytało w EGR i zaczęły sie problemy . W, troche grzebałem w silnikach ale z wyjęciem tego turba powiem miałem problem ale udało sie. Kupiłem nowa gruszke przy turbo,bo wyczytałem ze może sie zacinac,mimo to ze Vag podnoszac obroty silnika do 1400rpm,ruszał nią bez oporu i załaczał turbo ,czyli kierownice wydawały sie nie zapieczone ,ale może przy wyższych obrotach zacinała sie i dlatego tak sie robiło. Palec w gruszce ustawiłem co do setnej milimetra tak jak było w starej,wyczysciłem turbo ,biorac przykład z filmiku na YouTube,tytułu nie pamiętam,jak coś to podesle,ale Ziomus pracujący w servisie turbospręzarek w Ameryce nagrał filmik dla znajomego w PL, jak to sie robi. Zmieniłem i dalej ten sam problem nową turbosprężarkre, nie po regeneracji tylko nową wraz z zaworem regulacji kierownic ustawiona fabrycznie do tego modelu. Wyczysciłem cały układ dolotowy wraz i IC,kupiłem nowy wąż wraz z plastykiem łaczący turbo z IC i rurke górną z plastyku do EGR-u, bo stary były wyrobione na szybkozłączkach w turbie i EGR. IC był zawalony olejem,bo jak sie okazało turbina sporo puszczała,ale wyczyściłem go płynem do mycia silników i wygladał na sprawny.Także cały układ jest szczelny. Założyłem więc i dalej to samo . Wiec zabrałem sie za wężyki podcisnienia i kupienie zaworu N75, nic to nie dało. Znalazłem na forum aby zamienic te zawory,zamieniłem zawór N18 z N75 , dało to tyle ze auto dalej szarpało,charknięcie również objawiało sie ,a za autem było tyle czarnego dymu jakby zapalił sie stos opon i po zwolnieniu pedału gazu już nie kopciło. Pod podpieciu pod Vag i w katalogu sprawdzania EGR , Vag nic nie robił i nie testował EGR -ON ,EGR OFF . Więc kupiłem nowy EGR. Niestety problem dalej był ,tylko ze na Vag ,zero błedów, wszystkie testy ok, EGR chodzi, ale nadal charczy i wyłacza turbo. Miałem dośc i po postach na forum, zaslepiłem EGR ,w wezyk gumowy kołeczek + izolacja ,a na rurke spalin oryginalna blaszka zaślepiająca.Teraz auto jedzie bez problemu,po odpaleniu czekam ok 5 min na to aby sie nagrzał, bo nie ma EGR i szkoda turba,pózniej ruszam i wszystko chodzi ok. Tylko ,dlaczego występuje objaw not lauf ?? raz przy 160km/h, raz przy 140km/h, przy 190km/h, zawsze powyzej 100km/h wyłacza mi turbo???? mimo tego ze wszystko co mozliwe zostało wymienione na nowe . Panowie pomóżcie , bo nie wiem co robić Wydałem juz ponad 4,5tyś, walcze z nia juz 2 miesiace i przeznaczony budżet przerósł mnie troche,ale trudno bede walczył czy to wina jakiegos czujnika, czy może komputer?? czy instalacja?? U mnie w jeleniej, byłem juz prawie wszedzie Nikt nie potrafi pomóc. Jak tu nic nie znajde, to pozostanie Wrocław,serwis Audi, a to już pewnie gruby milion i nie wiem czy podołam Panowie ,opiszcie mi po kolei ,co jest lub może być powodem wyłączania turbiny,mimo ze nie ma EGR-u ???. O czym jeszcze zapomniałem Z góry dziękuje i przepraszam za moją długą litanie wybaczcie,ale juz brakuje mi pomysłów . Pozdrawiam .

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Witam wszystkich, przeczytajcie ten problem , z gory przepraszam za ten długi opis Podepnę się pod temat chodź mam troszkę inny problem. Mam, A3 ; 1.9 tdi, (ASZ) 96kW z 2001r . Przez 2 lata użytkowania ,nic sie nie działo,regularna wymiana olei ,filtrów płynów. Po odpaleniu silnika rano , za ok 10 sec ,szarpnęło silnikiem i auto zgasło. Po podpięciu pod VAG-a wyskoczył błąd : 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground ,P1144 - 35-00 - -. Wiec kupiłem przepływkę, założyłem ,po czym podpiełem auto pod VAG i odpaliłem.Vag nie pokazał już ani jednego błędu.Więc z uśmiechem udałem się na przejażdzke i po kilku km. zaczęły się problemy. Auto jechało i przyśpieszało jak wcześniej,ale kiedy trzymałem stałą predkość : 60km/h na 3 biegu,100km/h na 4 biegu , 80km/h na 3 biegu,po próbie przyśpieszenia w okolicy zaworu EGR wydobywał sie dziwny dzwięk i wyłaczał na chwile tak jakby turbo ,tak jakby gruzlik "charknął", i po tym charknięciu auto przyśpieszało bez żadnego oporu,do momentu kolejnej stałej predkości ,pózniej charknięcie i przyśpieszenie. To charknięcie trwało raz 1 sec , raz 2 czasem dłużej i po 2 dniach również zaczęło szarpać po charknięciu ale przed przyśpieszeniem . Więc zacząłem szukac usterki. Vag nic nie pokazywał,wszystko wydawało sie ok.Szukałem na forum ,w opisach dosłownie wszedzie. Więć postanowiłem zrobic remont kapitalny ,biorac pod uwage ze troche grosza miałem i po 2 latach bez szwanku trzebaby ja odswieżyc a zwłaszcza ze coś zgrzytało w EGR i zaczęły sie problemy . W, troche grzebałem w silnikach ale z wyjęciem tego turba powiem miałem problem ale udało sie. Kupiłem nowa gruszke przy turbo,bo wyczytałem ze może sie zacinac,mimo to ze Vag podnoszac obroty silnika do 1400rpm,ruszał nią bez oporu i załaczał turbo ,czyli kierownice wydawały sie nie zapieczone ,ale może przy wyższych obrotach zacinała sie i dlatego tak sie robiło. Palec w gruszce ustawiłem co do setnej milimetra tak jak było w starej,wyczysciłem turbo ,biorac przykład z filmiku na YouTube,tytułu nie pamiętam,jak coś to podesle,ale Ziomus pracujący w servisie turbospręzarek w Ameryce nagrał filmik dla znajomego w PL, jak to sie robi. Zmieniłem i dalej ten sam problem nową turbosprężarkre, nie po regeneracji tylko nową wraz z zaworem regulacji kierownic ustawiona fabrycznie do tego modelu. Wyczysciłem cały układ dolotowy wraz i IC,kupiłem nowy wąż wraz z plastykiem łaczący turbo z IC i rurke górną z plastyku do EGR-u, bo stary były wyrobione na szybkozłączkach w turbie i EGR. IC był zawalony olejem,bo jak sie okazało turbina sporo puszczała,ale wyczyściłem go płynem do mycia silników i wygladał na sprawny.Także cały układ jest szczelny. Założyłem więc i dalej to samo . Wiec zabrałem sie za wężyki podcisnienia i kupienie zaworu N75, nic to nie dało. Znalazłem na forum aby zamienic te zawory,zamieniłem zawór N18 z N75 , dało to tyle ze auto dalej szarpało,charknięcie również objawiało sie ,a za autem było tyle czarnego dymu jakby zapalił sie stos opon i po zwolnieniu pedału gazu już nie kopciło. Pod podpieciu pod Vag i w katalogu sprawdzania EGR , Vag nic nie robił i nie testował EGR -ON ,EGR OFF . Więc kupiłem nowy EGR. Niestety problem dalej był ,tylko ze na Vag ,zero błedów, wszystkie testy ok, EGR chodzi, ale nadal charczy i wyłacza turbo. Miałem dośc i po postach na forum, zaslepiłem EGR ,w wezyk gumowy kołeczek + izolacja ,a na rurke spalin oryginalna blaszka zaślepiająca.Teraz auto jedzie bez problemu,po odpaleniu czekam ok 5 min na to aby sie nagrzał, bo nie ma EGR i szkoda turba,pózniej ruszam i wszystko chodzi ok. Tylko ,dlaczego występuje objaw not lauf ?? raz przy 160km/h, raz przy 140km/h, przy 190km/h, zawsze powyzej 100km/h wyłacza mi turbo???? mimo tego ze wszystko co mozliwe zostało wymienione na nowe . Panowie pomóżcie , bo nie wiem co robić Wydałem juz ponad 4,5tyś, walcze z nia juz 2 miesiace i przeznaczony budżet przerósł mnie troche,ale trudno bede walczył czy to wina jakiegos czujnika, czy może komputer?? czy instalacja?? U mnie w jeleniej, byłem juz prawie wszedzie Nikt nie potrafi pomóc. Jak tu nic nie znajde, to pozostanie Wrocław,serwis Audi, a to już pewnie gruby milion i nie wiem czy podołam Panowie ,opiszcie mi po kolei ,co jest lub może być powodem wyłączania turbiny,mimo ze nie ma EGR-u ???. O czym jeszcze zapomniałem Z góry dziękuje i przepraszam za moją długą litanie wybaczcie,ale juz brakuje mi pomysłów . Pozdrawiam .

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Witam wszystkich, przeczytajcie ten problem , z gory przepraszam za ten długi opis Podepnę się pod temat chodź mam troszkę inny problem. Mam, A3 ; 1.9 tdi, (ASZ) 96kW z 2001r . Przez 2 lata użytkowania ,nic sie nie działo,regularna wymiana olei ,filtrów płynów. Po odpaleniu silnika rano , za ok 10 sec ,szarpnęło silnikiem i auto zgasło. Po podpięciu pod VAG-a wyskoczył błąd : 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground ,P1144 - 35-00 - -. Wiec kupiłem przepływkę, założyłem ,po czym podpiełem auto pod VAG i odpaliłem.Vag nie pokazał już ani jednego błędu.Więc z uśmiechem udałem się na przejażdzke i po kilku km. zaczęły się problemy. Auto jechało i przyśpieszało jak wcześniej,ale kiedy trzymałem stałą predkość : 60km/h na 3 biegu,100km/h na 4 biegu , 80km/h na 3 biegu,po próbie przyśpieszenia w okolicy zaworu EGR wydobywał sie dziwny dzwięk i wyłaczał na chwile tak jakby turbo ,tak jakby gruzlik "charknął", i po tym charknięciu auto przyśpieszało bez żadnego oporu,do momentu kolejnej stałej predkości ,pózniej charknięcie i przyśpieszenie. To charknięcie trwało raz 1 sec , raz 2 czasem dłużej i po 2 dniach również zaczęło szarpać po charknięciu ale przed przyśpieszeniem . Więc zacząłem szukac usterki. Vag nic nie pokazywał,wszystko wydawało sie ok.Szukałem na forum ,w opisach dosłownie wszedzie. Więć postanowiłem zrobic remont kapitalny ,biorac pod uwage ze troche grosza miałem i po 2 latach bez szwanku trzebaby ja odswieżyc a zwłaszcza ze coś zgrzytało w EGR i zaczęły sie problemy . W, troche grzebałem w silnikach ale z wyjęciem tego turba powiem miałem problem ale udało sie. Kupiłem nowa gruszke przy turbo,bo wyczytałem ze może sie zacinac,mimo to ze Vag podnoszac obroty silnika do 1400rpm,ruszał nią bez oporu i załaczał turbo ,czyli kierownice wydawały sie nie zapieczone ,ale może przy wyższych obrotach zacinała sie i dlatego tak sie robiło. Palec w gruszce ustawiłem co do setnej milimetra tak jak było w starej,wyczysciłem turbo ,biorac przykład z filmiku na YouTube,tytułu nie pamiętam,jak coś to podesle,ale Ziomus pracujący w servisie turbospręzarek w Ameryce nagrał filmik dla znajomego w PL, jak to sie robi. Zmieniłem i dalej ten sam problem nową turbosprężarkre, nie po regeneracji tylko nową wraz z zaworem regulacji kierownic ustawiona fabrycznie do tego modelu. Wyczysciłem cały układ dolotowy wraz i IC,kupiłem nowy wąż wraz z plastykiem łaczący turbo z IC i rurke górną z plastyku do EGR-u, bo stary były wyrobione na szybkozłączkach w turbie i EGR. IC był zawalony olejem,bo jak sie okazało turbina sporo puszczała,ale wyczyściłem go płynem do mycia silników i wygladał na sprawny.Także cały układ jest szczelny. Założyłem więc i dalej to samo . Wiec zabrałem sie za wężyki podcisnienia i kupienie zaworu N75, nic to nie dało. Znalazłem na forum aby zamienic te zawory,zamieniłem zawór N18 z N75 , dało to tyle ze auto dalej szarpało,charknięcie również objawiało sie ,a za autem było tyle czarnego dymu jakby zapalił sie stos opon i po zwolnieniu pedału gazu już nie kopciło. Pod podpieciu pod Vag i w katalogu sprawdzania EGR , Vag nic nie robił i nie testował EGR -ON ,EGR OFF . Więc kupiłem nowy EGR. Niestety problem dalej był ,tylko ze na Vag ,zero błedów, wszystkie testy ok, EGR chodzi, ale nadal charczy i wyłacza turbo. Miałem dośc i po postach na forum, zaslepiłem EGR ,w wezyk gumowy kołeczek + izolacja ,a na rurke spalin oryginalna blaszka zaślepiająca.Teraz auto jedzie bez problemu,po odpaleniu czekam ok 5 min na to aby sie nagrzał, bo nie ma EGR i szkoda turba,pózniej ruszam i wszystko chodzi ok. Tylko ,dlaczego występuje objaw not lauf ?? raz przy 160km/h, raz przy 140km/h, przy 190km/h, zawsze powyzej 100km/h wyłacza mi turbo???? mimo tego ze wszystko co mozliwe zostało wymienione na nowe . Panowie pomóżcie , bo nie wiem co robić Wydałem juz ponad 4,5tyś, walcze z nia juz 2 miesiace i przeznaczony budżet przerósł mnie troche,ale trudno bede walczył czy to wina jakiegos czujnika, czy może komputer?? czy instalacja?? U mnie w jeleniej, byłem juz prawie wszedzie Nikt nie potrafi pomóc. Jak tu nic nie znajde, to pozostanie Wrocław,serwis Audi, a to już pewnie gruby milion i nie wiem czy podołam Panowie ,opiszcie mi po kolei ,co jest lub może być powodem wyłączania turbiny,mimo ze nie ma EGR-u ???. O czym jeszcze zapomniałem Z góry dziękuje i przepraszam za moją długą litanie wybaczcie,ale juz brakuje mi pomysłów . Pozdrawiam .

  6. #686
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Proponuje zrobić komplet logów i wrzucić na forum wtedy będziemy widzieli co dzieje się niedobrego z autem.

  7. #687
    soyer's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Góra
    Auto
    Audi A3 / 2001
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam, Stacho, dzięki kolego za zainteresowanie się moim problemem jak tylko miną Święta, zrobię wszystko co potrzebne i umieszczę tutaj. Tylko nasuwa się jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić te logi i w co wejść w Vag-u, bo co prawda trochę grzebałem w nim, ale nie chce niczego zepsuć i namieszać,czy lepiej podjechać do renomowanej stacji diagnostycznej i zlecić im zapis wszystkiego co znajdą???, bo mi niestety wyczerpała się wiedza Będę bardzo wdzięczny za kawałek instrukcji obsługi jak to się robi . Jeszcze raz wielkie dzięki . Życzę wszystkim Forumowiczą Wesołych Świąt i pozdrawiam.

  8. #688
    TOMA1's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dolny Śląsk
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    logi robi sie miejwiecej tak
    jeśli sobie nie poradzisz a wspominałeś o wrocławiu podjedz do chłopaków z Ecu Projekt http://www.ecuproject.pl/ oni napewno coś poradzą

  9. #689
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    kolego, a co z uszczelką pod kolektorem dolotowym? A, widze, że mamy podobnie (ja również wsio powymieniałem) problemem okazały się u mnie lejące wtryskiwacze, które powodowały osadzanie syfu, przez niedopalony olej napędowy, warto sprawdzić i tak bo koszt 40 zł, a lejące wtryski mogą narobić bigosu... No, ale co z tym charczeniem... Tzn.. chodzi jak traktor? To wtedy nieszczelność... achaa... czyli po zaślepieniu EGR nie charczy? Notlauf też może spowodować też rura dolotowa powietrza z filtra, gdy dziurawa, czy coś. No, ale trza specom na forum logi pokazać przede wszystkim... powiedzą co i jak. Ale napisałeś, że zmieniałeś przepływkę, więc sprawdź, czy nie ma w jej okolicach nieszczelności, czy nie do końca podpiętej rury.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  10. #690

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rypin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam nie chce zakładać nowego tematu mianowicie z Moja a3 męcze sie już troche czasu i nie wiem co może być przyczyna wchodze w tryb awaryjny przy predkosci 110-120 km/h. Tak wiec do tej pory wymieniłem gruszke od turbiny, turbina byla czyszczona i chodzi ok. Na komputerze pokazuje blad 553 i 575 ;/ przepływomierz wymieniłem niby też na używany ale czuć różnice że auto lepiej przyspiesza i nie trzesie buda jak dam gazu do 4 tys na biegu jałowym no i spalanie spadło. Zamieniłem zawroki N18 z N75 i nie dało to żadnego rezultatu, czyściłem N75 i też nic :/. Sprawdzałem węzyki podcisnienia i wszystkie sa szczelne. Nie mam pojecia co teraz robić ;/ czy kupic nowy n75 ? może to własnie on jest przyczyna notlaufu
    POzdrawiam

Strona 69 z 103 PierwszyPierwszy ... 1959676869707179 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •