Cytuj Oryginalnie napisane przez flito Pokaż post
a ja troszkę opiszę jak jest u mnie, 3 miesiące po wymianie chłodnicy i termostatu. Climatronik zawsze włączony na 19 stopni.

Zaraz po wymianie, jak było ok. 15-18 stopni na zewnątrz silnik grzał się do 90 stopni po ok. 5-6 km.

Teraz gdy jest zimno, okolice zera, po uruchomieniu auta dmuchawa jest na jednej kresce (w auto), gdy silnik się rozgrzeje na tyle by climatronik włączył dmuchawę na 3-4 kreski przejeżdżam spokojnie 5-7 km, wtedy ma już ok. 60 stopni, wskazówka zaczyna się podnosić. Dmuchawa zaczyna grzać coraz mocniej, i jeśli pojadę spokojnie , to mogę jechać nawet 15 km i powoli powoli temperatura będzie się podnosić. Ale wystarczy 2 razy dojść do 3 tys obrotów i od razu jest bite 90 cały czas. nawet na postoju

ale z czym masz problem?