Nie wiem jak w Tdi ale u mnie turbinka była bardziej słyszalna i wcześniej wstawała.Teraz mam DP 3'' i jest jeszcze lepiej.
Nie wiem jak w Tdi ale u mnie turbinka była bardziej słyszalna i wcześniej wstawała.Teraz mam DP 3'' i jest jeszcze lepiej.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
|
To zmień mechanika,katalizator ma wpływ na czystość spalin a nie ich kolor a po za tym masz diesla więc czarny dymek raczej ci nie przeszkadza![]()
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
No ok, ale Ty masz benzynę to skąd wiesz, że nie ma czarnego dymku i dźwięku jak w polonezie? ; Przezorny jestem po prostu, bo nie chcę spartaczyć i później żałować ;p Z jednej strony przydało by się trochę więcej mocyW ogóle na wiosnę zamierzam jechać do Olsztyna lub Warszawy i program wgrać na 130/140 koni bez zmiany innych podzespołów.
Było- 1.9TDi VP - 180KM 375NM by COMPsport
Było- 1.9 TDi PD -253 km, 445 NM by KINGSOFT
Jest 1.9 TDi PD- by Ostry Serwis
Jest Sportback 3.2 V6 by.....
Historia mojego A3 http://www.a3-club.net/forum/showthr...gSoft-GTB-2260
Ok. To wspawać strumienicę? Co "daje" ta strumienica?
Tak jak Ci pisali koledzy wspawaj rurkę kata sprzedaj;d;d
Ps Model Twojego Auta to chyba 8L. Pozdro
Było- 1.9TDi VP - 180KM 375NM by COMPsport
Było- 1.9 TDi PD -253 km, 445 NM by KINGSOFT
Jest 1.9 TDi PD- by Ostry Serwis
Jest Sportback 3.2 V6 by.....
Historia mojego A3 http://www.a3-club.net/forum/showthr...gSoft-GTB-2260
Rurkę mówisz? Takiej samej średnicy? A czemu nie strumienice? A no tak 8L ;p Pomyłka. Dziękuję za pomoc, kolego!Pozdrawiam.
Powiem tak jeśli Cię kieszeń swędzi to sobie załóż tą strumienicę... Według mnie efekt żaden... Na necie piszą ładnie o tym gadżecie ale... to Twoje Auto wiec Ty zadecydujesz
Było- 1.9TDi VP - 180KM 375NM by COMPsport
Było- 1.9 TDi PD -253 km, 445 NM by KINGSOFT
Jest 1.9 TDi PD- by Ostry Serwis
Jest Sportback 3.2 V6 by.....
Historia mojego A3 http://www.a3-club.net/forum/showthr...gSoft-GTB-2260
strumenice poprzez swoją specyficzną budowę wewnętrzna nie wpływają pozytywnie na przepływ spalin, zawirowują je tworząc turbulentny przepływ który może skutkować cofaniem się spalin. dlatego rozwiązanie z rurką czy tłumikiem jest o niebo lepsze
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)