Torque Steer Compensation (TSC) jest jedynie aktywny w modelach z przednim napędem (FWD) które mają mocny silnik (seryjnie jedynie VW Passat z silnikiem 3,6l i przednim napędem na rynek północnoamerykański. Funkcja zapobiega przed skłonnością skręcania samochodu w jedną stronę podczas przyśpieszania, z powodu mocnego silnika i różnej długości półosi napędowych.Link do filmów porównawczych z wyłączoną i włączoną funkcją: http://www.golfmk6.com/forums/showpo...06&postcount=5
Funkcja jest dostępna w maglownicach ze sterownikami:
-2 generacji (tylko sterownik o numerze 1K1 909 144 M)
-3 generacji (każdy sterownik o numerze 1K0 909 144 x)
Screen z VCDS:
Instrukcja aktywacji:
1. Wchodzimy do sterownika "Steering Assist" pod adresem 44
2. Wchodzi w Adaptation
3. Wybieramy ręcznie i klikamy "Read" lub z listy, kanał o numerze 5 (Jeśli posiadamy VCDS w wersji 11.11.3 lub nowszy to funkcja będzie na liście oraz pokaże się chmurka z podpowiedzią jak na screenie powyżej, jeśli mamy starszy VCDS a chcemy mieć taki opis to wystarczy wgrać plik z paczki z dołu postu)
5. Zmieniamy wartość z 0 na 1 (u mnie jest też możliwość ustawienia 2, wtedy funkcja działa według mnie mocniej)
6. Klikamy "Test" i "Save", funkcja jest już aktywna.
Dla osób ze starszymi wersjami VCDS polecam ściągnąć tego zipa:
http://www.sendspace.com/file/x4er22
Instrukcja instalacji pliku:
1. Usuwamy lub wycinamy z katalogu Labels plik 1Kx-909-14x-44.clb lub w starszych nazywa się 1Kx-909-14x.clb
2. Wklejamy do katalogu Labels oba pliki z paczki, przy 1K-44.lbl potwierdzamy zamianę na nowszy z paczki.
3. Od teraz przy wejściu do kanałów adaptacji można się cieszyć opisanymi kanałami adaptacji.
zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
http://hostuje.net/file.php?id=09668...58721441e19fbc