DominN Widzisz z dynometem jest tak jak piszesz pod wzgledem koniecznosci uaktualniania podstawowych danych otoczenia, wplyw poziomej lub nie drogi nie jest wazny byleby caly odcinek drogi mial jednakowe nachylenie. co do powtarzalnosci pomiarow z uwzglednieniem wszystkich danych poprawnie wpisanych do programu roznice oscyluja w granicach 1,,2 na 200 KM czyli bledu pomiarowego. zmiana opon rozgrzania asfaltu nie ma nic do rzeczy, program liczy opory na bierzaco podczas pomiaru. Co do samych wartosci, wybacz mi ale robiac wiele tdi wiekszosc na dynomecie pluje wartosci zblizone do znamionowych. Na swoje oczy widzialem 2 slownie dwa ASZ z moca serii 140+ wiekszosc pluje 135..138, axx pluje 209..211 ps, atd 103..105ps wiec sam rozumiesz ze albo mam za kazdym razem bardzo zdrowe serie bo moj dyno zaniza, lub tez dokladnosc niektorych hamowni obciazeniowych jest zdeka odplynieta od rzeczywistosci. dla porownania z maha pomiar jest porownywalny roznicami 1..3 koni a akcentem na nawet minimalnie mniejszy niz z dynometa...