Strona 18 z 19 PierwszyPierwszy ... 816171819 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 171 do 180 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #171
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    Dziwne że sprzęgło Ci się ślizga... chyba mocno jeździsz niskimi obrotami i z takich przyśpieszasz?

  2. #172

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rapix Pokaż post
    Dziwne że sprzęgło Ci się ślizga... chyba mocno jeździsz niskimi obrotami i z takich przyśpieszasz?
    Dlatego się ślizga że jest to zestaw z Sharana na systemie SACHS . Ten zestaw jest słabszy od seryjnego ASZ czy ARL

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pas5 Pokaż post
    Super spalanie jak na taką moc.
    U mnie po programie spalanie zwiększyło się właściwie niezauważalnie Tylko to sprzęgło ASZ(mam zestaw z BTB od 50tys.km), tak jak Domin pisał w jednym z postów, ślizga się czasami jak zimne i od czasu do czasu nie trzyma, ale co zrobić, spiek robić to kupa kasy.
    Nie liczę na to, że zestaw BTB dotrwa mi do 100tys , wiadomo że styl jazdy ma duże znaczenie, ale nie po to robiłem program, żeby teraz wyczyniać eko-drajwing
    Jeżeli to sprzęgło od Sharana jest na systemie SACHS to jest słabsze od seryjnego ASZ lub ARL
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  3. #173
    DominN's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi S4 1.1 TDi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Jaki zestaw kupiles? Bo ten LUK'a to przy 380Nm nie powinien sie slizgac, chyba, ze juz sprzeglo zjechales . Ja mam pelny LUK'a od BTB na 440Nm i nie tyle sie slizgal co po prostu przy ujemnych temperaturach potrafilo sie uślizgnąć (np. przy przyspieszaniu na pelnym gazie na czworce z 1800rpm). W normalnej eksploatacji bylo ok, a nie raz zmienialem biegi z butem w podlodze czy stawalem na "ćwiartkę". Oczywiscie ma to swoje przelozenie na trwalosc. Po przejechaniu 60kkm sprzeglo po prostu zaczyna mi siadac, wiec coraz czesciej zdarza mu sie uślizg. Kupi sie nowe i znowu bedzie gicior ew. pomysle o zachwalanym jednomasie ze spiekiem. Ciekaw jestem na co sie Kito zdecyduje, bo ja seryjne ASZ dojeżdżam w pare tys. km, a tu chyba juz dlugo zyje .
    S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
    S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)


    1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us


    Sprzedam
    Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
    Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
    i kilka innych części...

  4. #174
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Ciekaw jestem na co sie Kito zdecyduje, bo ja seryjne ASZ dojeżdżam w pare tys. km, a tu chyba juz dlugo zyje .
    na co ? przecież sprzęgło jest zmienione na "magiczne by evolution" Póki co nic się z nim nie dzieje , można sobie postrzelać tylko gumy się palą

    P.S. śmieszne bo czytam pierwsze posty z tego tematu i czytam najsłabsze ASZ
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  5. #175

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Jaki zestaw kupiles? Bo ten LUK'a to przy 380Nm nie powinien sie slizgac, chyba, ze juz sprzeglo zjechales . Ja mam pelny LUK'a od BTB na 440Nm i nie tyle sie slizgal co po prostu przy ujemnych temperaturach potrafilo sie uślizgnąć (np. przy przyspieszaniu na pelnym gazie na czworce z 1800rpm).
    A masz wzmacnianą tarczę czy oryginalna LUK. Jak seria to ma prawo się ślizgać. Ja tez mam pełnego LUK'a u siebie w golfie 4 z tarczą organiczną i nic od 100tys KM się nie dzieje

    Innym rozwiązaniem jest jednomas 240mm, ale to nie tutaj w temacie
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  6. #176
    SAUBER's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    O K L
    Auto
    Mk1 / Mk5
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Hmmm ciekaw jestem jak się ma taka moc w porównaniu z moimi 240kuniami

    Dooobre mody !
    Zapraszam do lajkowania FanPage mojego Mk1 ! Dzięki

    https://www.facebook.com/sauberMk1/

  7. #177

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez SAUBER Pokaż post
    Hmmm ciekaw jestem jak się ma taka moc w porównaniu z moimi 240kuniami

    Dooobre mody !
    Zostajesz w tyle
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  8. #178
    SAUBER's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    O K L
    Auto
    Mk1 / Mk5
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kingsoft-grucha Pokaż post
    Zostajesz w tyle
    Mogę się domyślić. Z rolki mnie bierze jak chce, Nm swoje robią jednak
    Zapraszam do lajkowania FanPage mojego Mk1 ! Dzięki

    https://www.facebook.com/sauberMk1/

  9. #179
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    w świetokrzyskim
    Auto
    vw golf
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    SAUBER,widzę,że podniecasz się swoimi 240toma koniami,więc zobacz,co koleś wykrzesał w astrze z LET'a.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...36bd057e0.html

  10. #180
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    sagon oby piszesz na temat tematu ? umiesz używać opcji PW czy chcesz odpocząć od pisania i się nauczyć ?
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

Strona 18 z 19 PierwszyPierwszy ... 816171819 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •