Byc moze wyjmij licznik i zerknij czy tam nie zbiera sie gdzies wilgoc.
Byc moze wyjmij licznik i zerknij czy tam nie zbiera sie gdzies wilgoc.
|
Panowie, moze wiecie co moze byc z tymi zegarami???
Musisz sprawdzić czy nie ma u ciebie jakiegoś problemu z podłaczeniem zegarów a dokładniej pinów podjących napięcie na wyświetlacze a dokładniej pin1,2,18 mozesz też sprawdzić 18 ale widać że podświetlenie nie szwankuje.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Witam, jeśli można podepnę się pod temat. Od kilku dni zaczyna mi szaleć wskazówka od paliwa, cóż jakoś bym to przeżył ale ta kontrolka od rezerwy i pikanie powoli zaczyna denerwować. Dziś sprawdzę ten pływak przy baku który jak udam mi sie tam dojść od strony bagażnika. Następnie vag tylko tu nie jestem pewny jak dokładnie to zrobić... W necie znalazłem taka instrukcje
1. Test licznika
17-Instruments -> Output Tests
. Adaptacja wskazówek paliwa
17-Instruments -> Adaptacja 030, powinno być 128. Wartości które powinny wejść to min 120 max 136
Rezystancja czujnika paliwa:
Fuel tank half full:
approx. 162 ohms ()
Fuel tank full:
approx. 40 ohms
Fuel tank reserve:
approx. 250 ohms( )
czy tak wyglada zabieg testowania licznika ? czy może coś więcej można w vag-u zrobić ?
Mam 2 małe problemy i chciałbym dowiedzieć się, co z nimi zrobić
Pierwszy:
Gdy poziom paliwa spadnie poniżej 1/2 baku wywala mi na kompie żółty symbol dystrybutora, przez co nie widzę temp. otoczenia itd.
Drugi:
Po przekręceniu kluczyka wskazówka temperatury na zimnym silniku leci automatycznie na 70C*.
Auto to 8l 2000rok.
Witam wszystkich mam auto 96r tdi . nowe zegary 98r tdi
otóż mam problem chyba z zegarami : mianowicie dziś próbowałem przełożyć licznik bez fisa na fis i po z czytaniu pinu i i zakodowaniu klucza (chciałem sprawdzić czy wszytko śmiga w zegarach) zakodowałem jeden klucz wszystko ładnie pięknie auto odpaliło ale po kilku wyciągnięciach klucza immo się rozkodowuje i mryga kontrolka od immo. Klika razy próbowałem i cały czas to samo.Co może być przyczyną?
-w nowych zegarach jest immo 2 np?
-czy z zegarami coś nie tak?
-czy do kodowania muszą być np minimum 2 klucze?
proszę o szybką pomoc bo już sam nie wiem co jest grane w tym aucie,i brak mi pomysłów jedyna nadzieja w was koledzy!!
pin z czytywałem vag tacho 3,1 opel reader. natomiast klucz w vagu 311-2 wszystko według tej intrukcji
http://www.a3-club.net/forum/showthr...043#post850043
Mam ten sam problem i mam pełny fis.
Ustawialem wskazówki juz 2 razy ale po kilku miesiącach znowu sie przestawiają.
Do tego doszlo mi teraz ze zegary załączają mi immobiliser i czasami audi nie chce odpalic a za kolejnym razem odpala od szczała i system pokazuje OK.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)