Panowie to nie temat do takich pogaduszek. Prosze sie powstrzymac
Panowie to nie temat do takich pogaduszek. Prosze sie powstrzymac
Ojca oszukasz. .matkę oszukasz. .ale Kaliego nie oszukasz
|
A ile ok ps i Nm wyjdzie po sofcie w Leonie FR CR 170 tak żeby PDF został polift 2010 na simensie ?
I ile za soft? może być pw
A3 SportBack 161PS 370 Nm 2001 CompSport - ex
Leon FR 170 PS 350 Nm 2010 - ex
BMW X3 M-pakiet 2006 180 PS 360 Nm KingSoft - ex
Skoda Yeti 2010 170 PS 380 Nm 4x4 KingSoft Yeti - każdy słyszał nikt nie widział
... do zobaczenia w chacie na 200 osób ... R.I.P. WJW
Bardzo proszę o podanie konkretnych info bo z tego co pamiętam z tego roku 2010, pompowtryski były na siemens a nie CR. W każdym razie koszt softa to 1800zł
Ile koni to zalezy od tego jakie masz turbo. Jeżeli masz zwykłego Garreta to 190KM to max i 380NM. Jeżeli jest zamontowana KKK to wtedy 200-210KM zrobimy i około 400NM
daj info najpierw co to za auto jest dokładnie podaj najlepij kod silnika![]()
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
mozesz cos wiecej o tym napisac ?
myslalem ze wszystkie silniki 2.0tdi VAG o kodach czteroliterowych to CR ?
pozwole sobie odpowiedziec za Lukasza, mam nadzieje ze nie bedzie mial o to pretensji, bo bardzo mnie to ciekawi,
silnik to CEGA (170PS 2.0TDI) , turbina 03L 253 016G BorgWarner
wtryskiwacze 03L 130 277 lub 03L 130 855 X
- jak jest z tymi turbinami, kiedy Garret, a kiedy KKK, podobno w najnowszych jest IHI ? one pozwalaja na najwiecej ?
- ostatnie pytanie, dla mnie najwazniejsze, czy silniki wzdluzne 2.0TDI CR, montowane np w a4 sa rownie dobre jak poprzeczne, pomijajac felerny naped pompy oleju, ktory zmodyfikowali dopiero w 2009r.
- z jakimi przebiegami mieliscie do czynienia w jednostkach 2.0tdi CR
- czy widac ta poprawe/dopracowanie wzgledem silnikow 2.0TDI PD
pzdr
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Miro dlatego napisałem żeby podać kod silnika. Niedawno robiliśmy Leona i był tam BMN siemensa nie CR
Na temat przebiegów eksploatacji na razie się nie wypowiadam. Za krótki czas użytkowania. Mogę powiedzieć tylko tyle że mam dwóch stałych klientów z silnikami CR w ostrowcu i problemów z układem wtryskowym nie było jak na razie a przebiegi to od 180- 210tyś. Jeden CR 170KM miał awarię gruszki podciśnieniowej. Nic oprócz kilku rzeczy eksploatacyjnych.
A odnośnie turbosprężarek to najgorsza jest Garreta bo jest mała. Jezeli w tym samochodzie faktycznie jest siemens to sie zrobi więcej KM
Dlatego kod silnika proszę![]()
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
przeciez Ci napisalem , kod silnika to CEGA
model turbo Ci napisalem
numery wtryskiwaczy tez
pzdr
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
witam,jaki koszt zamontowania kompletnego fmic w audi a3 asv np, takiego http://allegro.pl/intercooler-550x14...924381389.html i jaki koszt strojenia na pompie 11,wtryskach 230,turbo brd i wałku sdi
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)