Jbm23 przeczytaj o powietrzu w układzie paliwa w tym wątku - http://www.a3-club.net/forum/showthr...474#post964474
Jbm23 przeczytaj o powietrzu w układzie paliwa w tym wątku - http://www.a3-club.net/forum/showthr...474#post964474
|
Witam ja mam taki problem że auto po odpaleniu jak jest zimne strasznie nie równo chodzi, dodam że mam LPG więc odpalam na PB i wtedy są takie objawy.. tylko przy zimnym silniku.. czy może mieć wpływ filtr paliwa ? wymieniałem ponad rok temu razem z rozrządem..
moze ostatnio mi przez filtr paliwa somochód nie chciał odpalić
Ja w swojej a3 1.9 Tdi ASZ mam taki problem ze raz odpali mi dobrze a raz nie...
Jak zapale to na chwile zalapie i po sekundzie gasnie, trzesie silnikiem i dopiero pozniej wchodzi na obroty, musze delikatnie dodac gazu.
Nieraz po kilka razy musze go tak odpalac i dopiero pozniej zalapie.
A raz jest tak ze odpali mi bezproblemu.
Swiece wymienilem, czujnik temperatury i problem nadal ten sam.
Podlaczylem go pod komputer ale nie wykrywa bledow.
Od czego jeszcze moge zaczac? czym to moze byc spowodowane? Bo kazdy pisze o tym, ale tez kazdy ma inne zdanie na ten temat.
Prosze was o pomoc.
Jaka powinna być średnica zaworku zwrotnego do A3 przedlift 1.8T 150KM 1998 rok 3D? 6, 8 czy może 10?
Witam !Panowie od niedawna posiadam A3 1.6 Benzyna AVU (2002) .Moj problem jaki mnie spotkał polega na Uaktywnieniu się kontrolki ESP (ostatnio to nawet i check engine się zaświecił) przycisk na włączenie/wyłączenie nie reaguje,auto po uaktywnieniu tej kontrolki jak chodzi na wolnych obrotach po prostu gaśnie ,dodam również ze mam problemy z uruchomieniem auta , dość długo muszę kręcić,dodatkowo auto ma muła i tj.trzęsie całym autem (chyba wchodzi w tryb awaryjny chyba ).Po podpięciu pod vag są o to takie błędy :
Sterownik Silnika :16706 ( G28 )
Sterownik ABS : 1314
Czytałem o czujniku G28 ,ale nie potrafię zlokalizować go u siebie w silniku (AVU) ,czy może ktos posiada jakis rysunek pokazujący gdzie szukać owego czujnika .Ewentualnie co sądzicie o moim problemie ?Z góry dzieki za ewentualną pomoc ..
- - - Aktualizacja postu - - -
Odświeżam ,ponieważ jest to pilna sprawa
w 1.8 jest 8 mm jesli chcesz mocowac na baku
ps . jeden orginalny zaworek jest wbudowany w krociec wylotowy pompy paliwa zas na powrocie zaworek zwrot. powrotu jest na baku okolo 3 cm od szybkozlacza przy pompie
- - - Aktualizacja postu - - -
mam pylanie do posiadaczy 1.8
czy po przekreceniu kluczyka na zaplon uruchamia sie pompa paliwa na chwile ?(tak jak jest to chocby w oplach )
do tej pory nie zwracalem na to uwagi ale.....zaczely sie problemy z odpalaniem , do tej pory zalozylem zaworek na zasilaniu i powrocie ,,,bez rezultatu
pompa zaczyna prace dopiero w trakcie krecenia rozrusznikiem i nie wiem czy tak ma byc
Nie włącza się, przynajmniej u mnie, albo ja jej nie słyszę. Jakiś czas temu któryś z użytkowników zamieścił na forum sposób podłączenia czasowego przekaźnika, który na kilka sekund włącza pompę zaraz po włączeniu zapłonu. Jakoś nie mogę tego wyszukać.
dzieki michal5150 znalazlempozostaje kupic teraz przekaznik ..... niestety znalazlem inna usterke mocno wytopioną skrzynke przekaznikow
Witam. mam A3 1.6 AKL cięzko mi pali, musze długo kręcić i przerywa mi na benzynie, czasami tak zmuli że zgaśnie. na LPG wszystko śmiga, moc jest, żadnego szarpania kompletnie nic. wymienialem ostatnio pompe paliwa (przy wymianie rozciąłem delikatnie niechcacy to sitko u spodu okolo 4-5 mm rozcięcie, skleiłem to sitko super mocnym klejem w tym miejscu (teraz sie zastanawiam czy benzyna go nie rozpuściła), Wymieniłem filtr paliwa, ale dalej to samo no może teraz go nie muli tak że zgaśnie ale i tak muli i przerwya, wymienione kable i świece. Co to może być ? Jeszcze do głowy przychodzą mi wtryski. Moze wymienie wtryskiwacze ?
Zapraszam to tematu o mojej ANIhttp://www.a3-club.net/forum/showthr...745#post991745
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)