Strona 71 z 103 PierwszyPierwszy ... 2161697071727381 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 701 do 710 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #701

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bygoszcz
    Auto
    Audu A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Witam ponownie, jedno tylko male pytanie gdyż, przy mojej ASZ turbo działa następująco np, odpalam auto do 15 minut jazdy rwie jak szalony , po tym czasie łapie przestaje działać no może załącza się ale przy dużo wyższych obrotach tj 3500, przejadę z 30 km znów turbo działa jak należy, po czy po przejechaniu kolejnych 30 km znów łapie muła, dodam ze miałem raz błąd 17964 lecz po wykasowaniu już nie wyskakuje, oraz wyłączenie i właczenie zapłonu nic nie daje. Jutro jak pogoda dopisze wrzuce logi dynamiczne 003 i 011. pozdrawiam

  2. #702

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Do logow dynamicznych dolacz statyczny 011 ,Twoja obserwacja skoku sztangi trbo wskazana
    Pamietaj o robieniu logow przy temp.90 na silniku.

  3. #703

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Witam dzisiaj zrobilem wykresy w VAGU poniewaz mam problemu z zanizona moca mojego autka. To co moge opisac auto przyspiesza i na okolo 3,5 tys obrotow jakby zwalnia i turbo sie wylacza. Czy konieczna regeneracja turbo czy wystarczy czyszczenie? Zamieszczam wykresy dla nr.11 i nr.3 nie wiem czy dobrze to zrobilem. Zaczynalem od 1,5 tys orbotow pozniej gaz do dechy i auto nie chcialo sie wiecej.
    krecic niz do 3,5 tys.. Czasami wkreca sie normalnie czasami tylko do 3,5 tys. Po zgaszeniu i odpaleniu jest ok na jakis czas. N kompie mialem raz blad przekroczono max. cisnienie doladowania ,a teraz pojawil sie przekroczono granica regulacji. Poczytalem troche i wiem ze mam innego vaga musze miec inny program zeby zrobic te logi. Czy z tych wykresow jest ktos w stanie odczytac cos sensownego? Ja widze ze cisneinie spada jak przekrocze te 3,5 tys ale czy to jest zwiazazne z zabrudzona turbina?

    Ostatnio edytowany przez matrixP - 20-01-13 o 00:48

  4. #704
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    ja bym wyczyscił

  5. #705

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD

    Domyślny

    Witam panowie mam pytanie moje audi ostatnio na zimnym silniku stało sie bardzo mułowate na zegarze od turbo wskazówka prawie wcale sie nie podnosi ale raczej turbo jest dobre bo nie ma zadnego bledu na wyswietlaczu licznika po jezdzie np 20 km auto moze postać 4-5 godz i po zapaleniu jest juz normalnie turbo ładuje . Co moze byc przyczyna ???

  6. #706

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suwałki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mianowicie chodzi o to że przy prędkości ok 110/km turbo przestaje pracować. Problem ten pojawił się zimą latem raczej tego nie sprawdzałem lub nie zauważyłęm gdyż kupiłem samochod w pażdzierniku. Samochód po wyłaczeniu zapłonu odzyskuje moc jednak ponownie do 110 km/h. Po pojawiniu sie tego problemu starma się krecić go do wysokich obrotow i po ok 2 do 6 razy(czasami wystarczy raz lub dwa) mocnego kręcenia samochód przekracza magiczna barierę prędkości i turbina pracuje bez zarzutów. Co radzicie w pirwszej kolejności ?

  7. #707
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    zrób logi dynamoiczne i statyczne , tez tak miałem , pomogło wyczyszczenie turba

  8. #708

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suwałki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No właśnie rozmawiałęm z mechanikiem mówił że najpier wszystkie weżyki sprwadzi gruszke i przepływomierz potem ewentualnie jak nie pomoże mówił że będzie czyścił turbo ale myśle że przed czyszczeniem turbo lepiej podłącyc na vaga?

  9. #709
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Bomba9979 Pokaż post
    ale myśle że przed czyszczeniem turbo lepiej podłącyc na vaga?
    to oczywiste

  10. #710

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suwałki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    przestudiowałem dziś wszystkie 71 strony przeczytałem xxx postów no i teraz po kolei wiem co i jak może być co ciekawsze do tej pory myslalem tak jak wiekszośc garażowych mechaników radzi : TURBO regeneracja Musze przyznać że jestem mądrzejszy o te 71 stron i teraz czas do działania po kolei jak pisałęm sprawdzanie przewodow, zawor n75, gruszke itp a jesli to nie da efektów(oby nie) VAg i ewentualne czyszczenie turbo choć myśle że nawet jesli znajde powod w którym z typowanych rzeczy to i tak czyszczenie turbo mogło by "odświerzyć" samochod czy nie koniecznie?

Strona 71 z 103 PierwszyPierwszy ... 2161697071727381 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •