Cytuj Oryginalnie napisane przez edraven Pokaż post
nie wiem gdzie dokładnie wpadł CI ten plastik, ale jeśli poszedł gdzieś w gorącą część to na początku turbina nie nagrzewa się bardzo więc mogło go nie stopić co nie jest powiedziane że sie nie stanie później. Jeśli masz garaż podziemny to próbuj bo nie ma wielkiej filozofii przy tym tylko rozkręcić wyczyścić i skręcić dokładnie tak jak było bez jakiegoś ustawiania itd. Nie dotykaj tylko wirnika niczym poza sprężonym powietrzem a będzie wszystko dobrze.
Rozmawiałem z innym moechanikiem i powiedział że jeśli auto było już odpalone to plastik i wirnik na pewno już by dostały i to w kilka pierwszych sekund , a bardzo prawdopobne że plastik ugrzązł między kierowniczkami tej turbiny. Tak czy siak trzeba zdjąć turbinę. Poza tym każdy mówi coś innego, bo jeden mówi że auto na hol a drugi że można podjechać spokojnie do warsztatu i np odpiąć zawór N75 od gruszki żeby nie ruszało kierowniczkami i jakoś dojechać w trybie notlauf...
Jaka jest prawda wg was ?