panowie, zbaczacie z tematu, zauwacie ze chodzi o 8P, a do tego modelu nie kazdy producent robi to samo co do 8L
bubu05 takie pytania to na PW da sie zalatwic spokojnie
panowie, zbaczacie z tematu, zauwacie ze chodzi o 8P, a do tego modelu nie kazdy producent robi to samo co do 8L
bubu05 takie pytania to na PW da sie zalatwic spokojnie
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
|
ja ostatnio zmieniłem klocki na TRW (116zł) i przetoczyłem delikatnie ranty jestem zadowolony
Nieważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią .
Powiedzcie mi czy jest sens zmieniać same klocki bez tarcz?
dodam że tarcze są seryjne
Klocki są powoli na wykończeniu - to raz a dwa chciałbym jednak poprawić hamulce.
Myślałem żeby do seryjnych tarcz dokupić klocki EBC greenstuff ewentualnie ATE
a w następnej kolejności zmienić tarcze również EBC lub ATE
Do seryjnych tarcz jak dorzucisz klocki ATE to tarcze znikną w mgnieniu oka. Sam tak dałem i po przejechaniu 30tys klocki były wciąż jak nowe a z tarcz 2mm zeszło. Ale hamowały niesamowicie choć ze dwa razy tarcze były przez to przypalone. nie wiem jak EBC ,ale pewnie podobnie.
Co myślicie o takim zestawie?
zestaw na przód:
Tarcze standard EBC (160 zł) + klocki EBC GREENSTUFF (230 zł komplet)
EBC groove tarcze to już 320 złotych...
tył musi poczekać, zostaje seryjny
witam potzebuje sie dowiedziec jaki mam rozmiar tarczy tylnej w etce jest kilka po czym to poznac , i jak by ktos mial instrukcje wymiany to bylbym bardzo wdzieczny
Zdekoduj swoj VIN to bedziesz wiedzial jakie masz oznaczenie hamulcow.
http://www.a3-club.net/forum/showthr...pierwszy-post)
Nastepnym razem racz poszukac samemu.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)