Strona 28 z 62 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 271 do 280 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #271

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    nie bylo 180tek w 97r

  2. #272
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No to szukaj dalej kolego
    Jak coś moja smerfeta będzie do oddania za niecały rok mam nadzieje

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  3. #273
    mastiv1990's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TORUŃ
    Auto
    Audi a3 1.8T Quattro 180KM 00 r.
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Drodzy koledzy mam pytanko, kupilem a3 2000R. 180tke
    i okazalo sie ze n75 ma do wymiany, wywalilem zawor i auto bez zaworu na odpietych weżach smiga az milo, roznica ogromna, jednak jest problem na LPG
    chodzi o to ze jak przyspieszam gwałtownie i mam juz powyzej 4tys czasem 5tys obr auto zaczyna szarpać, i nie jedzie mussze puscic pedal i wcisnac na nowo, i wtedy jest ok ale do kolejnej zmiany biegow, czy to wina braku zaworu? i jak wsadze nowy bedzie ok? czy wina LPG bo nie wiem jak on jedzil wczesniej na LPG zamin go kupilem, czy moze parownik jest za słaby na 180tke? dodam ze na PB jest ok

  4. #274

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    witam.

    panowie cos sie dzieje u mnie w 1.8t. chce zajrzec sam do instalacji. jaki cisnienie robocze powinien miec parownik acr01 czerwony? Pozyczylem sobie mape od uzytkownika kosmo

    http://img407.imageshack.us/img407/1342/gazpo.jpg

    czy tak powinna wygladac idealnie wystrojona instalacja?

  5. #275
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    nie, tutaj jest za ubogo, powinny równo na siebie nachodzić, wtedy jest ok.
    teraz mam juz nowa mape ale juz na hanach
    to było tylko po kalibracji i po jeżdzie i nic nie robione.i tylko góre musze opuścić bo za bogato z tego co słyszalem

  6. #276

    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mastiv1990 Pokaż post
    Drodzy koledzy mam pytanko, kupilem a3 2000R. 180tke
    i okazalo sie ze n75 ma do wymiany, wywalilem zawor i auto bez zaworu na odpietych weżach smiga az milo, roznica ogromna, jednak jest problem na LPG
    chodzi o to ze jak przyspieszam gwałtownie i mam juz powyzej 4tys czasem 5tys obr auto zaczyna szarpać, i nie jedzie mussze puscic pedal i wcisnac na nowo, i wtedy jest ok ale do kolejnej zmiany biegow, czy to wina braku zaworu? i jak wsadze nowy bedzie ok? czy wina LPG bo nie wiem jak on jedzil wczesniej na LPG zamin go kupilem, czy moze parownik jest za słaby na 180tke? dodam ze na PB jest ok
    Obstawiam,że reduktor jest za mały do danych mocy i przerywa ja tak miałem w swoim golfie kiedyś, wrzuciłem reduktor do 250hp i już było dobrze.
    Sprzedam: Audi A4 Avant 1.8T Quattro, pompę paliwa do S3 oraz A3. W razie czego pw.
    Moje cudo 1.8T 250+hp 371nm
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...Sleeper-250-hp

  7. #277

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mastiv1990 Pokaż post
    Drodzy koledzy mam pytanko, kupilem a3 2000R. 180tke
    i okazalo sie ze n75 ma do wymiany, wywalilem zawor i auto bez zaworu na odpietych weżach smiga az milo, roznica ogromna, jednak jest problem na LPG
    chodzi o to ze jak przyspieszam gwałtownie i mam juz powyzej 4tys czasem 5tys obr auto zaczyna szarpać, i nie jedzie mussze puscic pedal i wcisnac na nowo, i wtedy jest ok ale do kolejnej zmiany biegow, czy to wina braku zaworu? i jak wsadze nowy bedzie ok? czy wina LPG bo nie wiem jak on jedzil wczesniej na LPG zamin go kupilem, czy moze parownik jest za słaby na 180tke? dodam ze na PB jest ok
    3 grosze
    jezdzac na odpietych wezach , ktoregoś dnia zobaczysz brak doladowania a wirnik turbo w katalizatorze jesli go masz, jesli nie to w tlumiku srodkowym.

  8. #278
    montenegro99's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pomorskie
    Auto
    A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Wiem, że temat instalacji BRC był tutaj wałkowany wielokrotnie, ale w związku z tym że mam sprawdzony fachowy warsztat który zajmuje się montażem tylko tych instalacji (zagazowałem tam swoje 2 wcześniejsze auta + kilka aut znajomych = zero większych problemów), mam pytanie czy taka konfiguracja podejdzie do 1.8T AUM:

    BRC Sequent 24.11
    - reduktor genius mb 1500
    - wtryski żółte
    - rurki fi8

    Czy mimo wielu negatywnych opinii nt. tej instalacji, czy ktoś ma może taką konfigurację w swoim 1.8T?

  9. #279
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć!
    Ja mam ten zestaw, ale wtryski mam chyba pomarańczowe jeżeli dobrze kojarzę.
    Problemów generalnie brak, tylko chyba za wcześnie mi się przełącza, bo zaraz po przełączeniu z benzyny na gaz auto dostaje muła przy ruszaniu i często gaśnie.

    Pozdro.

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  10. #280
    montenegro99's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pomorskie
    Auto
    A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Jest duży spadek mocy/elastyczności przy tej instalacji? Jakie spalanie?

Strona 28 z 62 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •