Witam wszystkich jak w temacie po otwarciu maski podczas pracy silnika w miejscu wakum pompy czuć delikatny sfąt ropy
Pytnie czy to normalne czy jakiś obaw problemu bądź nieszczelności ( wycieków nie widać ) BKD
Witam wszystkich jak w temacie po otwarciu maski podczas pracy silnika w miejscu wakum pompy czuć delikatny sfąt ropy
Pytnie czy to normalne czy jakiś obaw problemu bądź nieszczelności ( wycieków nie widać ) BKD
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 03-07-15 o 23:55
|
vacum pompa ma podwojne zadanie , jednym z nich jest utrzymywanie cisnienia w ukladzie zasilania.ogolnie do sprawdzenia uklad zasilania w komorze silnika , nie ma duzo przewodow wiec dasz rade.wystarczy delikatna nieszczelnosc i wezyk ktory sie poci aby smierdzialo ropa.
Who I am? I am a the Champion.
Ciekawi mnie czy ktoś tez tak ma i czy to norma czy odosobniony przypadek Faktycznie może to być wężyk tylko ze nikt przy tym nic nie grzebał. Samo by sie rozszczelniło ???
wyczysc caly silnik srodkiem do czyszczenia, odpal silnik i obserwuj gdzie sie pojawi ropa. rownie dobrze, moze byc mikropekniecie przewodu paliwowego. powodow moze byc kilkadziesiat.
tutaj nikt nie jest wrozka i na odleglosc nie wywrozy.
mil3k6 (27-02-13)
to jest usterka , na pewno konstruktor audi nie wpadl na pomysl aby bylo czuc paliwo w komorze silnika
ja nie mialem co robis i poszedlem Ci rozszczelnic uklad.
przeciez to ma swoje lata, nie ma nic wiecznego uplyw czasu i jakosc paliwa maja najwiekszy wplyw na kondycje silnika i osprzetu.
masz tu czesc ukladu zasilania, sprawdz miejsca polaczenia jak i przewody,zastosuj sie uwag czaro10 i szukaj
http://img823.imageshack.us/img823/9564/p2180515.jpg
Who I am? I am a the Champion.
sprawdzę te węże jeszcze raz może faktycznie gdzieś lekko przecieka lub sie poci
- - - Aktualizacja postu - - -
wiec tak po odpaleniu auta zapachu brak - pojawia sie on dopiero przy ostrzejszej jeździ lub dobrym rozgrzanym silnika. Chyba będe musiał to na razie zostawić w spokoju
na rozgrzanym czuc bo wtedy paliwo tez jest nagrzane i szybciej znajdzie dziurke aby wyciekac. Nie wiem czy ostrzejsza jazda ma znaczenie bo cisnienie w ukladzie jest non stop takie same , nawet bym powiedzial ze nie ma znaczenia bo mniej paliwa wraca nadmiarem.Trzeba sprawdzic i pozniej bedziemy zastanawiac sie co dalej
Who I am? I am a the Champion.
mil3k6 (27-02-13)
hmm sprawdzam cały czas wycieki i nie mogę go zlokalizować. Wszystko wymacałem i na rekach nie ma śladu ropy ani jej zapachu a w miejscu wakum lekka woń.
Chyba wymienię te węzę gumowe doprowadzające ropę . Tylko pytanie jak duźe ciśnienie tam jest ?? Bo raczej na oryginalne nie bede zamieniał tylko jakieś hydrauliczne
Musisz zlokalizowac usterke a nie w ciemno wymieniac czesci jak nie wiesz co to podjedz do warsztatu tam moze ktos ci zlokalizuje co gdzie cieknie zapłacisz za diagnoze a mozesz sam działac dalej albo niech ci to usuną. Taka moja rada.
A w ósmym dniu Bóg stworzył AUDI i kazał nim się cieszyć!!!!
Dziś rozmawiałem z jednym znajomym mechanikiem i powiedział mi ze przeważnie zapach ropy w okolicy wakum jest spowodowany lekko pocącą sie uszczelką. Nie pokazał mi tylko w którym ona jest miejscu po za tym powiedział ze moze być problem z jej dostępnością w etce nic nie znalazłem nie widziałem uszczelki ( chyba ze źle przeglądałem ) moze macie jakieś doświadczenie w tym temacie
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)