Criss a masz program dostrojony do takiej ilosci powoetrza co dake storzek i odseparowany filtr od silnika by nie ciagnol cieplego powietrza
Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Criss a masz program dostrojony do takiej ilosci powoetrza co dake storzek i odseparowany filtr od silnika by nie ciagnol cieplego powietrza
Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
|
Nie softa jeszcze nie robiłem bo musze jeszcze fmic zrobić.Narazie jest Tip z kwasu a jeśli chodzi o odseparowanie od silnika to nie długo się za to zabiorę.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
Wiec juz masz odpowiedz dlaczego przerabiaja chlopaki puszki, choc ja bym zalozyl wkladke i dolot zimnego do puszki
Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Jak dla mnie cięcie puszki jest bez sensu ale to tylko moje zdanie,wszyscy piszą że stożek niszczy przepływke a z tego co pisze kolega nosscore zniszczył już dwie a nie ma stożka.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
Problem uszkodzenia przepływki prawdopodobnie nie wynika z brudu który mógłby trafiać przez stożek czy inny filtr, a z temperatury i ich nagłych zmian-taka jest moja teoria. Jest to powiązane z modyfikacją puszki fitru, dlatego też dodałem wpis.
Problem zawsze pojawiał się po dłuższej jeździe przy temperaturach około -20 stopni C. Dodam że nie robię dużych przebiegów, więc to główny czynnik który można powiązać ze sobą oczywiście razem z modyfikacją obudowy filtru powietrza. BlowOff nie ma raczej wpływu na przepływkę.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Hmm sam nie wiem u mnie stożek też jest narażony na zmiany temperatury a co do BOV to nie mam pojęcia,chyba musisz podpytać kogoś naprawdę ogarniętego w tych tematach,być może przyczyną nie jest ani waksbox ani BOV![]()
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
a masz zamontowany atmosferyczny zawór upustowy przy tym waksboxie?
Wg mnie przyczyna padniętej przepływki może leżeć gdzie indziej. U mnie po wycięciu otworów mało, co zostało z podstawy puszki, a i przy kierownicy też mam wycięty sporej wielkości otwór.
Zapraszam na moje aukcje!
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1560887
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/STH7/
Mam atmosferyczny blowoff jak na foto http://www.fmic.pl/247-861-large/blo...fekt-typ-i.jpg
nie jest to hybryda. Przy wersji AGU nie jest to konieczne.
Filtr mam seryjny, bez żadnych wkładek sportowych i innych udziwnień. Filtr często wymieniam więc problemy z przepływką to raczej nie syfy z filtru czy olejek. Już mi się koncepcje kończą czy te wszystkie zmiany mogą być ze sobą powiązane... EW wrócę do fabrycznych ustawień i wtedy może wszystko wróci do normy.
__________________________________________________ _
mam już nowy przepływomierz i auto zasuwa jak wściekłe nawet przy doładowaniu 0,9 bara- przepływka się nie gubi,AGU nie wariuje, nie szarpie. wykręciłem kierownicę powietrza, po świętach przerobię cały układ aby nieco inaczej to pracowało nisz do tej pory i zobaczymy wtedy co się będzie działo. Ew wywalę blowoff- będę raportował!
Ostatnio edytowany przez nosscore - 29-03-13 o 10:08
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)