Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 62

Temat: sprawdzenia logow 1.9 TDI ASV

  1. #31

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    turbo trup , musisz koniecznie wyciągnąć turbo i je sprawdzić. Gdyby było do wymiany to napisz do mnie to załatwię ci 130KM
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  2. #32
    misiek9191's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny woj. Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dzięk za odpowiedź. Kierownice czyściłem jakiś czas temu możliwe że znowu się zapiekły.Minimalny luz jest na wirniku pod jakim kątem jeszcze sprawdzić turbo?

  3. #33
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Sprawdź geometrię turbiny, jak niedawno było dobrze wyczyszczone a okaże się że jest zawalone to może wtryski leją . Sprawdź jeszcze gruszkę czy przypadkiem nie jest skorodowana i czy sztanga chodzi bez zacięć.

  4. #34
    misiek9191's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny woj. Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dzieki za odpowiedź.Co do wtrysków to jak można je sprawdzić za pomocą vaga?

  5. #35

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez misiek9191 Pokaż post
    Dzieki za odpowiedź.Co do wtrysków to jak można je sprawdzić za pomocą vaga?
    Nie można, ty masz problem z turbo a nie z wtryskami
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  6. #36
    misiek9191's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny woj. Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ponownie wklejam logi dynamiczne:
    http://vaglog.rtnet.pl/misiek_p91-91_120185.html

    Temperatura za oknem na termometrze wskazuje 9 stopni a na wyswietlaczu 2 stopnie co jest nie tak ? Mam jeszcze pytanie co do wentylatorów otóż gdy włącze klime kręci się tylko ten duży a mały w ogóle się nie rusza poniżej zamieszczam screena z bloku 007

    http://www.tinypic.pl/5f653vnql7ue

    Proszę o wyjaśnienie

  7. #37

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    turbo dalej pompuje jak chce a nie jak sterownik wymaga . cos robiłes z turbina ?co do temperatury to jest raczej normalne bo czujnik temperatury w aucie jest ok 30 cm nad ziemia a ten w domu znacznie wyrzej wiec jest normalne ze temperatura przy gruncie jest nizsza.
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  8. #38
    misiek9191's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny woj. Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez german8q Pokaż post
    turbo dalej pompuje jak chce a nie jak sterownik wymaga . cos robiłes z turbina ?co do temperatury to jest raczej normalne bo czujnik temperatury w aucie jest ok 30 cm nad ziemia a ten w domu znacznie wyrzej wiec jest normalne ze temperatura przy gruncie jest nizsza.
    Więc naprawdę turbina do regeneracji albo trzeba rozejrzeć się za drugą;/ kolego a co z tymi wentylatorami jak to jest? i czy na tym screene z tej grupy 007 jest wszystko ok?

  9. #39
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Temp w 007 jest OK. Przy włączonej klimie powinny oba wentyle pracować jeśli mały nie kręci to podepnij go na krótko z akumulatorem jak nie ruszy to go wymień.

  10. #40

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    turba nie musisz regenerowac ani kupowac drugiego wstarzy jak wyjmiesz turbine i wyczyscisz lub wymienisz geometrie .jesli nie bedziesz robił tego sam to w warsztacie powinienes zapłacic za demontarz i montarz i czysczenie ok 300 pln . co do wiatrkaów jak jeden tylko sie obraca to drugi ma uszkodzona instalacie lub jest spalony . naj czescie wetylatory sie pala ale zanim kupisz nowy to sprawdz instalacjie .
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •