pamietam ze napewno km wiecej bo 228 na lpg i na pb 203 ale nm tez chyba
pamietam ze napewno km wiecej bo 228 na lpg i na pb 203 ale nm tez chyba
|
to ja czegoś tu nie kumam. jak na LPG może być więcej KM i Nm skoro jest ciągle mowa o spadku mocy i faktycznie spadek mocy mniejszy czy większy ale jest.
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Ja tez tak czasem slyszalem ale coraz czesciej ludzie sie przekonuja ze jest inaczej i ktos kto sie zna to mowi ze moze byc na lpg wiecej. Przyjal sie poprostu taki stereotyp ze gaz jest bardzo zly i zeby trzymac sie jak najdalej od niego. Na starych instalacjach moze i tak bylo ale mysle ze teraz sa instalacje o wiele lepsze. Nawet Panowie u ktorych robilem remap nie wierzyli ze na gazie nie moze byc wiecej dopoki nie zrobili pomiarow![]()
tu masz mój wynik MOC: PB 161.7KM 232Nm i LPG 153.6 230Nm LPG od 5200obr min niedomagalo ale juz jest poprawione tylko musze sie na rolki wybrac
http://www.a3-club.net/forum/showthr...KM-232Nm/page2
Hmmm na takie różnice składa się kilka rzeczy...gówniane paliwo, stan pompy, wtrysków itd. No i gaz ma większą ilość okatnów niż benzyna i lepiej się spala![]()
Sprzedam: Audi A4 Avant 1.8T Quattro, pompę paliwa do S3 oraz A3. W razie czego pw.
Moje cudo 1.8T 250+hp 371nm
http://www.a3-club.net/forum/showthr...Sleeper-250-hp
"w tym poście były moje bzdury"![]()
Ostatnio edytowany przez mathrix - 10-05-13 o 18:23
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Akurat palnąłeś WIELKĄ BZDURE![]()
Musiałem napisać bo jeszcze ktoś by przeczytał i uwierzył że tak jest.
LPG ma wiecej oktanow 100-107 przez co spala sie wolniej. Jednak poprzez odpowiednią modyfikacje progamu sterujacego silnikiem (dobry chip, z mapami pod lpg) moc na gazie moze byc wieksza niz na benzynie tyle w temacie.
Aha i tak , jesli mamy seryjne auto , to moc na pb i lpg bedzie porownywalna, przy idealnie wystrojonych gratach bedzie taka sama, a że o dobrych stroicieli w polsce ciezko to na gazie wychodzi zazwyczaj te kilka koni mniej w stosunku do lpg - dla 98% ludzi auto bedzie jechalo tak samo na lpg jak i pb
No to pytanie gdzie w Szczecinie znajdę kogoś, kto to wystroi odpowiednio...
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Co sądzicie o instalacji silniku KME ze sterownikiem NEVO, wtryski Hana, reduktor KME Silver lub Gold. Mam silnik 1,8T AGU zaproponowano mi to za 2,5tyś, butla w koło i wlew przy wlewie paliwa. Zależy mi na dobrej jakości instalacji a zarazem popularnej żeby nie było problemów z serwisem. Słyszałem dobre opinie o Stagu + Hana. Niedawno w Dobczycach u pewnego gazownika dowiedziałem się że komputer nie ma większego znaczenia i że liczą się dobre wtryski ->Hana odpowiednio wydajny reduktor, a najlepiej na wysokich obrotach dodać niewielką dawkę benzyny. Co Wy na to?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)