Strona 30 z 62 PierwszyPierwszy ... 20282930313240 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 291 do 300 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #291

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    31 razy

    Domyślny

    pamietam ze napewno km wiecej bo 228 na lpg i na pb 203 ale nm tez chyba

  2. #292
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    to ja czegoś tu nie kumam. jak na LPG może być więcej KM i Nm skoro jest ciągle mowa o spadku mocy i faktycznie spadek mocy mniejszy czy większy ale jest.

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  3. #293

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    31 razy

    Domyślny

    Ja tez tak czasem slyszalem ale coraz czesciej ludzie sie przekonuja ze jest inaczej i ktos kto sie zna to mowi ze moze byc na lpg wiecej. Przyjal sie poprostu taki stereotyp ze gaz jest bardzo zly i zeby trzymac sie jak najdalej od niego. Na starych instalacjach moze i tak bylo ale mysle ze teraz sa instalacje o wiele lepsze. Nawet Panowie u ktorych robilem remap nie wierzyli ze na gazie nie moze byc wiecej dopoki nie zrobili pomiarow

  4. #294
    beatamichal2010's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Staniatki/Koblenz Deutschland
    Auto
    Audi A3 1.8T
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    tu masz mój wynik MOC: PB 161.7KM 232Nm i LPG 153.6 230Nm LPG od 5200obr min niedomagalo ale juz jest poprawione tylko musze sie na rolki wybrac

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...KM-232Nm/page2

  5. #295

    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Hmmm na takie różnice składa się kilka rzeczy...gówniane paliwo, stan pompy, wtrysków itd. No i gaz ma większą ilość okatnów niż benzyna i lepiej się spala
    Sprzedam: Audi A4 Avant 1.8T Quattro, pompę paliwa do S3 oraz A3. W razie czego pw.
    Moje cudo 1.8T 250+hp 371nm
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...Sleeper-250-hp

  6. #296
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    "w tym poście były moje bzdury"
    Ostatnio edytowany przez mathrix - 10-05-13 o 18:23

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  7. #297

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mathrix Pokaż post
    Akademickim wywodem można powiedzieć, że przez to że ma więcej oktanów szybciej się spala. Jak się szybko spala, to nie pcha tłoka przez x czasu, tylko przez powiedzmy x/4, więc jest pchany krócej. Logicznym więc by było, że tłok krócej pchany nie oddaje tyle energii do wału korbowego co pchany dłużej.
    Ale to tylko takie moje filozofie Fajnie by było, gdyby odezwał się tu jakiś specjalista od paliw płynnych i wytłumaczył nam jak to jest na prawdę. Może ktoś znajdzie jakiś ciekawy artykuł na ten temat nie sponsorowany przez GazProm
    Akurat palnąłeś WIELKĄ BZDURE
    Musiałem napisać bo jeszcze ktoś by przeczytał i uwierzył że tak jest.
    LPG ma wiecej oktanow 100-107 przez co spala sie wolniej. Jednak poprzez odpowiednią modyfikacje progamu sterujacego silnikiem (dobry chip, z mapami pod lpg) moc na gazie moze byc wieksza niz na benzynie tyle w temacie.
    Aha i tak , jesli mamy seryjne auto , to moc na pb i lpg bedzie porownywalna, przy idealnie wystrojonych gratach bedzie taka sama, a że o dobrych stroicieli w polsce ciezko to na gazie wychodzi zazwyczaj te kilka koni mniej w stosunku do lpg - dla 98% ludzi auto bedzie jechalo tak samo na lpg jak i pb

  8. #298
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No to pytanie gdzie w Szczecinie znajdę kogoś, kto to wystroi odpowiednio...

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  9. #299

    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wieliczka
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Co sądzicie o instalacji silniku KME ze sterownikiem NEVO, wtryski Hana, reduktor KME Silver lub Gold. Mam silnik 1,8T AGU zaproponowano mi to za 2,5tyś, butla w koło i wlew przy wlewie paliwa. Zależy mi na dobrej jakości instalacji a zarazem popularnej żeby nie było problemów z serwisem. Słyszałem dobre opinie o Stagu + Hana. Niedawno w Dobczycach u pewnego gazownika dowiedziałem się że komputer nie ma większego znaczenia i że liczą się dobre wtryski ->Hana odpowiednio wydajny reduktor, a najlepiej na wysokich obrotach dodać niewielką dawkę benzyny. Co Wy na to?

  10. #300

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piotrekm1981 Pokaż post
    Słyszałem dobre opinie o Stagu + Hana. Niedawno w Dobczycach u pewnego gazownika dowiedziałem się że komputer nie ma większego znaczenia i że liczą się dobre wtryski ->Hana odpowiednio wydajny reduktor, a najlepiej na wysokich obrotach dodać niewielką dawkę benzyny.
    Komputer ma znaczenie. Wtryski hana ok, reduktor kme silver nie. Sterownika NEVO nie znam wiec sie nie wypowiadam. Bardzo ważny jest również montaż i strojenie.

Strona 30 z 62 PierwszyPierwszy ... 20282930313240 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •