Strona 82 z 103 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 811 do 820 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #811

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam, u mnie pojawił się notlauf gdy jechałem na trasie gliwice-kraków. Objawiło się to tym, że przy 110km/h auto znacznie słabło, a i przy mniejszych prędkościach jak i na różnych biegach chodziło bardziej mułowato. Rozebrałem i wyczyściłem n75, sprawdzałem na weżyku czy gruszka trzyma ciśnienie (trzyma). Sztanga na gruszce nie podnosiła się po odpaleniu auta, jak również nie ruszała sie przy przegazowaniu go. Rozruszałem ją trochę (góra-dół śrubokrętem). Teraz podczas przegazowania trochę sie rusza (ok. 1cm). Mam też zasyfiony egr. Po rozruszaniu sztangi auto ma moc i nie łapie notlaufa, ale wyczytałem i zauważyłem na filmikach, że sztanga pracuje w zakresie 4cm. Pytanie takie: czym sie teraz zająć, czy wymienić gruszkę na nową, czy całą turbinę rozebrać i wyczyścić/kupić regenerowaną. Wszystkie wężyki wymieniłem na nowe.

  2. #812
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez b2q Pokaż post
    Witam, u mnie pojawił się notlauf gdy jechałem na trasie gliwice-kraków. Objawiło się to tym, że przy 110km/h auto znacznie słabło, a i przy mniejszych prędkościach jak i na różnych biegach chodziło bardziej mułowato. Rozebrałem i wyczyściłem n75, sprawdzałem na weżyku czy gruszka trzyma ciśnienie (trzyma). Sztanga na gruszce nie podnosiła się po odpaleniu auta, jak również nie ruszała sie przy przegazowaniu go. Rozruszałem ją trochę (góra-dół śrubokrętem). Teraz podczas przegazowania trochę sie rusza (ok. 1cm). Mam też zasyfiony egr. Po rozruszaniu sztangi auto ma moc i nie łapie notlaufa, ale wyczytałem i zauważyłem na filmikach, że sztanga pracuje w zakresie 4cm. Pytanie takie: czym sie teraz zająć, czy wymienić gruszkę na nową, czy całą turbinę rozebrać i wyczyścić/kupić regenerowaną. Wszystkie wężyki wymieniłem na nowe.
    Proponuję wyczyścić turbinę i EGR. Na pewno nie zaszkodzi


    Kiedyś się ogarnę, ale czuje, że to jeszcze nie czas na takie wybryki.

  3. #813

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piekary Śląskie
    Auto
    audi a3 1.9 TDI 110 km
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam , mam pytanie czy spotkał się ktoś ze spalonymi i wygiętymi kierowniczkami turbiny po regeneracji. Mam już drugie turbo i po przejechaniu 500m kieowniczki się wyginają . Przed oddaniem turbo do regeneracji kierowniczki były ok , chodziły aż miło tylko turbina pluła olejem .Powiedziano mi ze wtryski leją ale mechanik który to turbo montował stwierdził ze to niemożliwe

  4. #814
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Darek Szymanek Pokaż post
    Witam , mam pytanie czy spotkał się ktoś ze spalonymi i wygiętymi kierowniczkami turbiny po regeneracji. Mam już drugie turbo i po przejechaniu 500m kieowniczki się wyginają . Przed oddaniem turbo do regeneracji kierowniczki były ok , chodziły aż miło tylko turbina pluła olejem .Powiedziano mi ze wtryski leją ale mechanik który to turbo montował stwierdził ze to niemożliwe
    Zregeneruj turbo w porządnej firmie to problem zniknie


    Kiedyś się ogarnę, ale czuje, że to jeszcze nie czas na takie wybryki.

  5. #815
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Na jakiej podstawie stwierdził, że to niemożliwe? Jedź sprawdzić... biorą 10 zł od wtrysku za sprawdzenie. Zobaczysz, jak pięknie sikają
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  6. #816

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Siwus90 Pokaż post
    Kolego, jak wężyki? całe? wymienione? Sprawdzony dolot? Nie ma przerw, dziur? Wtryski sprawne?
    Węzyki wymieniłem wszystkie na nowe nie zazstanawiając się czy te stare są jeszcze dobre czy nie. Dolotu nie sprawdzazłem. Masz kolego jakąś radę jak go samemu sprawdzić porządnie ? Tak samo Wtryski ich też nie sprawdzzałem. Nie sądziłem że to może mieć znaczenie. Wtrysków sam nie sprawdze chyba ?

  7. #817

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Wtrysków sam nie sprawdzisz. Potrzebna jest do tego maszyna. Możesz ew sprawdzić korekcję na wtryskach Vagiem.
    Co do odłączenia zaworu N75 to jest zjawisko normalne, że turbina nie przeładowuje, ale ładuje chyba tylko do 0.5 bara. Sprawny zawór wtedy jest otwarty, chyba że zaciął się w pozycji zamkniętej.
    Co jeszcze sprawdzić? Czy intercooler jest szczelny, czy przewody gumowe dolotu są szczelne.
    Nie pamiętam, czy czyściłeś gruszkę od turbiny, czy nie.

  8. Podziękowania dla kojak85 za pomoc w problemie

    beersnap (11-06-13)

  9. #818

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    oln
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    gruszkę przy 1.9 można czyścić/regenerować? Facet w warsztacie powiedział mi, że tylko do wymiany ale że rzadko bardzo się psują.

  10. #819
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Mechanik ma racje. Jak chcesz mieć długo spokój to gruszkę wymienia się na nową.

  11. Podziękowania dla Stacho za pomoc w problemie

    Baldzi (30-05-13)

  12. #820

    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podkarpacie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam. Od kilku dni moja turbina wchodzi w Notlauf. Objawy mam takie. Rano jak zapale auto po przejechaniu trasy 10km auto mam zagrzane tak do 80stopni i przekraczając prędkość 100 auuto słabnie. Muszę się zatrzymać zgasić auto odpalić ponownie i turbinka działa już od tego momentu cały dzień. Zawsze mam problem rano z pierwszą jazdą. Czego to może być przyczyna ???

Strona 82 z 103 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •