Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 32

Temat: Gwint MTS czy FK AK-Street ??

  1. #11
    recool's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skrzyszów
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    edit..

  2. #12
    prze-tec's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock/Słupno/Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    no raczej że vogtland lepszy niż mts, występuje z amorami i wkładami koni tak jak zestawy eibacha, zresztą to jest podobna półka do weitec'a. Konstruktorzy mts'a jeszcze do liceum chodzili jak na vogtlandzie DEutsche pomykali
    Ostatnio edytowany przez prze-tec - 12-03-13 o 18:56
    "Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
    171@380 by R-PERFORMANCE

  3. #13
    bUrn's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opole
    Auto
    BMW e46 2.8i
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Niedawno pokazały się na allegro gwinty firmy AP niby na licencji KW, może warto zainwestować w taki nowy? Cena bardzo fajna, tylko nie wiadomo jak z wytrzymałością.
    http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...062190668.html

  4. #14

    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Gdyby ktoś szukał pod przednie amorki 55mm

    http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...099260808.html

  5. #15
    prze-tec's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock/Słupno/Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Trzeba zapytać czy jest kompletny, bo nie widzę gwintowanych tulejek pod tylne sprężyny :/
    "Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
    171@380 by R-PERFORMANCE

  6. #16
    marek_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Waldenburg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    cechy dobrej zawiechy :

    - wytrzymałość
    - relacja trzymanie/komfort
    - wybieranie nierówności
    - bonusem jest dobry wygląd auta

    zestaw za kilkaset zł amor+spring tylko w ułamku spełnia te kryteria, często ten wygląd to jedyny atut
    AP dosyć popularne w środowisku beemwe, chwalą sobie, podobnie vogtland - relacja cena /jakość

    sensowne zestawy : kit vogtland ok 1200zł,
    kit AP Sportfahrwerke 1200-1300zł
    kyb ultra sr + eibach pro kit - 1500zł
    kit koni str.t + koni sport spring - 1700zl

    Bilstein B6 dużo drożej wychodzi, tak samo KYB AGX. Gwinty na poziomie 1000 z groszami to żart...

  7. #17

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    btw
    jezdzilem na kicie koni z reg twardosci wewnetrzna - KOZAK
    duuuuzo lepiej niz na szajsowatym gwincie mts czy nawet oryginalnym FK

    Najwazniejsze sa amory - zeby byly o odpowiedniej charakterystyce no i odpowiednio dobrane do masy auta

    Sprezyny sa mniej wazne - wazniejsza cecha sa tutaj charakterystyka zmeczeniowa i to, zeby byly progresywne a nie linearne, ale w sportowym zawieszeniu zawsze (no chyba, ze "Topowi" producenci pokroju MTS i tutaj szukaja oszczednosci)

    Wniosek - kup cokolwiek na wkladach koni, albo Bistein na grubym tloku, ale Bistein ma duzo bardziej skomplikowana operacje zmiany twardosci.

    Jak kupisz cos na wkladach koni bez reg twardosci, to tez bedzie fajnie
    W niektorych FK standardowo sa KONI amortyzatory, ale zawias musi byc z wymiennymi wkladami,
    aha, czasem sa z przodu Koni a z tylu FK

  8. #18

    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Spalding , Płock
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Posiada ktoś z forumowiczów gwint MTSa do 8P ? Jeżeli tak to proszę o opinie.Wiele osób pisze że syf itd ,a nawet na oczy nie widziało ,a już tym bardziej mówiąc o jeździe...

  9. #19
    marek_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Waldenburg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    a ty widziałeś , jeździłeś i jest wyśmienicie, a teraz pytasz o opinie. Cały gwint w cenie dobrych sprężyn - po co inne produkty skoro można tak kupić , co nie ?!

  10. #20

    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Spalding , Płock
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jak bym jeździł to bym nie pytał,ale widzę TY jeździłeś na każdych oponach i na każdym zawieszeniu bo w każdym temacie jesteś najmądrzejszy

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •