jak chcesz wyczyścić to kup preparat "Kontakt S" pomaga
jak chcesz wyczyścić to kup preparat "Kontakt S" pomaga
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
|
u mnie pod tymi białymi kostkami wszystko bylo okej. w każdym razie teraz magicznie zaczęła działać...![]()
No właśnie wszystkie te co podałes służą do czego innego![]()
tak dla upewnienia się, zapytam: scyzoryk o oznaczeniu 4D0 837 231 obsługuje fale 433,92MHZ, tak?i wystarczy, że kupię pompkę z tą częstotliwością i będzie hulać?
![]()
Witam Panowie, zgodnie z postami w tym temacie doszedłem do następujących wniosków:
Padła mi pompka w mojej A3 - 8L0 862 257 K
Kluczyk mam oryginalny scyzoryk - 4D0 837 231 (bez literki)
Z kluczyka otwierały mi się drzwi i po przytrzymaniu uchylały i domykały szyby.
Zgodnie z postami oprócz pompki 8L0 862 257 K (oryginalna u mnie) podejdzie u mnie również 8L0 862 257 G bez żadnych dodatkowych modyfikacji tak? (wystarczy założyć podpiąć i będzie od razu śmigać tak?) Czy jeszcze jakiś inny model będzie działać?
Ewentualnie czy wystarczy kupić z dowolnego modelu pompki sam kompresorek i go podmienić? (jest może na forum jakaś instrukcja jak to zrobić?)
Dziękuję za góry za pomoc.
@metalmaniak1 - wcześniej już w tym lub w drugim temacie http://www.a3-club.net/forum/showthr...a&goto=newpost ktoś opisywał, że to robił, bądź miał zrobić. Jeżeli chodzi o podmianę pompki (naturalnie moim zdaniem - niech ktoś jeszcze potwierdzi) będziesz musiał po prostu jeszcze raz zaprogramować kluczyk(to na forum w paru tematach było jak ja szukałem o tym info, jak coś mam instrukcję wal pw to podeślę).
jak podmienisz sam kompresorek będzie gitale jesteś pewny, że padł Ci kompresor tylko a nie elektronika w pompce ?
No właśnie chyba sam kompresor, bo wygląda to tak. Rozebrałem go i tradycyjnie wysypał się na części grafitowy wirnik, więc kompresor na pewno do wymiany. Jak chodzi o elektronikę to wygląda to następująco: Podpiąłem potem jeszcze raz na próbę do auta całą pompkę, żeby zobaczyć czy silnik kręci. Po kliknięciu otwierania na pilocie tak jak należy mrugają dwa razy migacze i silnik zaczął kręcić, jednak przy zamknięciu z pilota silnik od razu zaczyna tylko pracę w odwrotnym kierunku, bez mrugania migaczami (a powinny mrugnąć raz), powinno tak być czy to znaczy, że elektronika też jest do wywalenia i trzeba całą pompkę nową?
Bardzo bym prosił o przesłanie na pw takiej instrukcji.
Pozdr.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)