Zostaw sam końcowy i będzie dobrze, wywal tego kata i środkowy i zrób dp, jak na seryjny wydech to i tak nieźle
Zostaw sam końcowy i będzie dobrze, wywal tego kata i środkowy i zrób dp, jak na seryjny wydech to i tak nieźle
|
Wow jestem w szoku ze to wszystko na seryjnym wydechu... masz jeszcze sporo do ugrania. Tak jak pisza dp + wywalenie kata moze byc poprostu jakis srodkowy przelotowy + koncowy zostawic i cisza jak makiem zasialwiem to z autopsji
Jak dla mnie moc i moment zawyżony o ok 20hp/40nm. Kolektor wydechowy jeśli masz fabryczny jest zwężony a po ponad 10 latach zapewne jest cały popękany a to ma duuuże znaczenie. Sam przelot w takiej konfiguracji powinien dać ok 20hp a jeśli byś zrobił dolot z nadkola i wystroił to jeszcze 10hp. Z takiej dedukcji wyszłoby ok 270hp co dałoby Ci mistrzostwo świata na k03s. Poza tym, chyba że nie doczytałem i masz inną, ale seria pompa paliwa w agu już przy 200hp odpływa.
Ja u siebie z całym przelotem, tipem, odlewanym customowym kolektorze, pompą walbwo, pełnym dolocie miałem 250hp i 330nm przy maksymalnym bezpiecznym doładowaniu w peaku 1,18. A turbina była funkiel nówka, a większe doładowanie by ją skończyło.
Jak dla mnie nie ma opcji, żeby Twój wynik był realny.
A4B7 3.0 TDI ASB
Moze kolga ma bardzo zdrowy silnik a wynik na poziomie 260 z tym co ma + wydech jest osiagalny. Nie jest to latwe, ale do zrobienia![]()
Z takimi opiniami też trzeba się liczyćU mnie na serii bez modzenia i wywalonym katem wypluło 157KM na rolkach i oczywiście "nie ma opcji że to seria"! obecnie auto ustawiłem na około 180 KM. Jeśli silnik i osprzęt są zdrowe to taki wynik jest realny.
Co do samego kata to nie mam odniesienia co do tego jak było wcześniej, gdyż auto kupiłem już bez "korka" jednak wg mnie warto się tego pozbyć.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
nosscore dobrze mówisz, 157 to jest wynik dobrej serii bez kata. Wyniki 150 na serii uważane są za zdrowe A3 z lat <2000. Tak jak pisałem wcześniej, osprzęt jest limitem i tego nie da się przeskoczyć. Dłuuugo wałkowałem ten temat.
Zdrowy silnik w 1.8t po prostu trzyma parametry fabryczne i poddaje się tym zadanym w modzeniu, nic więcej. To nie są nowe silniki, że masz gift w postaci 30-40hp na start.
Ostatnio edytowany przez kamivil - 01-08-13 o 09:10
A4B7 3.0 TDI ASB
Do samej specyfiki starszych 1.8T dodam tylko że jeśli silnik jest w BDB kondycji to szybciej siądzie cały osprzęt silnika niż sam silnik- widzę to u siebie, to samo też usłyszałem od osoby która często modyfikuje i mocno przerabia te silniki (wg mnie posiada ogromną wiedzę).
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Panowie kreskami tak do końca nie ma co się podniecać bo kolega w golfie 4 agu miał 238 km i coś koło 360 nm - tip wydech fmic wtryski 550, k03s ,waks, s2 n75 itp itd czyli standardowe opcje a ja 210 km i 330nm ( nowe k03-058,380CC , tip ,fmic ,wydech + koncowy seria , paliwo 100 oct ,dv s3,waks ,nowy n75) i zrobiłem go bez problemu .Prob było 3 w tym z rolki zeby nie bylo ze spalił start itp ... kierownik ogarnięty wrazie pytań
No chyba, żę u mnie coś nie tak z hamownią było ale wydaje się wszystko ok - dynomet .
Setup niemal identyczny jak u mnie nawet wtryski mam te same ale dodatkowo przelot i walbro. Ładny wynik jak na serie wydech to faktycznie, ciekaw jestem przebiegu ciśnienia po obrotach.
Wczoraj miałem sprawdzić na "auto Gauge" - zapomniałem;/ dziś postaram się wrzucić jak wygląda doładowanie. Może uda mi się skleić jakiś filmik![]()
Civic 1.4 90PS -> Golf IV 145PS TDI -> A3 1.8T 212PS -> A4 B7 2.0 TDI AVANT -> A4 B6 Avant Quattro BEX ->Opel Corsa 1.2-> Audi A3 8P SB 2.0TDi Q
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)