jak slysze BOX to mnie dreszcze przechodza jak chcesz to robic po taniosci i kosztach to nie rob w ogloe..Oryginalnie napisane przez wojtas
a tak to tylko indywidualne strojenie
jak slysze BOX to mnie dreszcze przechodza jak chcesz to robic po taniosci i kosztach to nie rob w ogloe..Oryginalnie napisane przez wojtas
a tak to tylko indywidualne strojenie
powered by CompSPORT
maly ale wariat w-wyrcy r-rycy c-cescy
"Wariat drogowy jest w kazdym z nas, nie pozwol by kierowal Tobą...."
http://www.cuddruk.pl/
|
Gośc wkłada boxa i ustawia go ze mną tak jak ja bede chciał. Na pewno nie włoże syfu do auta. Zadam inne pytanie: Czy pewny box indywidualnie strojony ma wogóle sens? Nie chodzi mi o zakup tego na allegro...
wojtas, nie nie ma sensu, box to zlo, zapytaj sasiada z zoltym A3, on mial boxa .
Nie da sie indywidualnie wystroic boxa pod autko, bo to gotowiec do okreslonego silnika, co najwyzej ma"potencjometr" wiecej/mniej, zmienia jeden parametr i autko lepiej jezdzi ale zaczyna kopcic jak batory. Wez pod uwage ze masz w autku 200tys przebiegu, trzeba wszystko sprawdzic, zdiagnozowac i soft napisac konkretnie pod twoj silnik.
Jesli ci sie nie chce jechac do Bielska , zadzwon do TTC, siedza gdzien na Kobierzynskiej i robia. Daniel ci zrobi rownie dobry program jak Patryk.
EW. poczekaj, po nowym roku Comsport otworza nowa siedzibe z hamownia
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Czy ktos jest w stanie mi powiedziec czy po tym jak mi sie turbinka popsula w moim audi to czy jest sens i jakie sa koszta wlozenia mu zamiast nastepnej turbiny od AGR-a 90KM to od 130 konnej?
slychajcie, mam AXR, czytalem, ze jest to dobra wersja tylko niestety slaba zastanawiam sie nad jakimis modyfikacjami, ale niestety totalnie sie nie znam, wiem tylko tyle co czytam. myslalem nad jakimis 130- 150 KM.
i jeszcze jedno, znalazlem gdzie chipa i caly modul(box) co polecacie?
Panowie a po wymianie a 1.9 tdi 90 konnym
wtryskow + chip
to sprzęgła nie trzeba zmieniac wytrzyma ??
koledzy, proszę... zanim napiszecie coś takiego, poczytajcie troche forum... jest tu sporo na temat tuningu (mechanicznego, nie agro-) - sporo wątków dot. tego kiedy sprzęgło nie wytrzyma, ile NM czy PS można wycisnąć z jakiego silnika, co trzeba do tego zmieniać, ile da się samym programem, ile wytrzyma skrzynia DSG i takie tam... wystarczy naprawde chcieć i poczytać. A jak już zadajecie jakieś pytanie, to zorientujcie się chociaż na tyle, żeby być w stanie zadać je rozsądnie i zrozumieć odpowiedź... Dopisek w stylu 'totalnie się nie znam' sobie darujcie - sporo tu materiałów i jak mimo wszystko nie chcecie się poznać (czytając) to nie wiem po co w ogóle pytacie.
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
Wszystko zalezy od:
1. W jakim stanie jest sprzegło
2. Jak duzy moment będziesz miał ustawiony podczas pisania programu,
dobry tuner napisze Ci tak program ze sprzegla nie trzeba bedzie robić,
warto by sie zastanowić poza wtryskami nad IC, albo lepiej doprowadzić powietrze do SMIC'a albo zrobić FMIC
w tym temacie masz odpowiedz na swoje pytanie !!! poczytaj !!!
AGR ma pancerne sprzeglo i pozwala naprawde na duzy moment, to nie sprzeglo a malutka turbinka bez zmiennej geometrii jest ograniczeniem uzyskania mocy i momentu ponad 130KM
ale wszystko to naprawde jest w tym temacie
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
ostatnio dokonałem wymiany wtrysków od 110 wraz z pompą wtryskową wraz ze zrobieniem chipa. Przymierzam się do wymiany turbiny od 110 i nasuwają mi się dwa pytania:
- czy turbina od 110 pasuje plug'n play do 90 AGR ?
- czy po wymianie turbinki muszę zawirusować ponownie??
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)