Strona 33 z 62 PierwszyPierwszy ... 23313233343543 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 321 do 330 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #321

    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi A3 1.8T
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    witam, za dobra instalacje gazowa na Stagu do 1.8 t trzeba wyłozyc min. 2300 zł

  2. #322

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Ja polecam zestaw lepszy wariant -stag/ lpg tech + hana zielona (do 200km) , reduktor ac r01 czerwony 250km butla w kolo , za taki zestaw ok 2500zl ,
    lub tańszy wariant stag/lpg-tech wtryski reg fast , reduktor ac r01 czarny wtedy ok 2100zl za taką instalke szczegóły http://autogazprzysieki.pl/

  3. #323

    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WI
    Auto
    leon
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ

    Domyślny

    Gregor10 ma racje ja do swojej turbawki poskąpiłem i szybko musiałem naprawić ten błąd )

    Ja w swoim 1.8T mam stag 4plus hana zielone i reduktor kme silver który w najbliższym czasie wymienie Ale jak na razie jest super
    (turboman=turbomen1 zgubiłem hasło i mail ) )

  4. #324

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez turboman1 Pokaż post
    Gregor10 ma racje ja do swojej turbawki poskąpiłem i szybko musiałem naprawić ten błąd )

    Ja w swoim 1.8T mam stag 4plus hana zielone i reduktor kme silver który w najbliższym czasie wymienie Ale jak na razie jest super
    Bardzo ładny zestaw na okolice 200koni. ew reduktor w przyszłości zmienić gdybyś chciał podnieś moc w swoim 1.8T

  5. #325
    Patryk14's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi A4 1.8T AVJ Quattro
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Co myślicie o instalacji: AEB + hana zielone + reduktor Zavoli + miedź 8 (całość). Chodzi bardzo dobrze nie narzekam w sumie.
    Tak z ciekawości pytam czy dobra konfiguracja - dodam, że cena 2700zł (miał być STAG ale gazownik na początku zaproponował AEB w droższej cenie, potem jednak się okazało, że nie dostał STAGa z hurtowni i w tej samej cenie dostałem AEB). Zgodziłem się na to bo wiedziałem, że gościu jest bardzo konkretny. W razie czego mogłem za darmo wymienić na STAGa do 2 tygodni jakby mi się nie podobało, ale jeździ ładnie.

  6. #326
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Patryk14 Pokaż post
    reduktor Zavoli
    ten reduktor to nie do turbo, a jeszcze masz S czy N

  7. #327
    Patryk14's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi A4 1.8T AVJ Quattro
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Reduktor oczywiście mocniejszy czyli S. Rozmawiając z gazownikiem powiedział, że Zavoli jest bardzo porównywalne do AC a ma większą renomę podobno. A co powiecie o reszcie instalacji chociażby ten sterownik bo to mnie najbardziej interesuje czy to dobrze że jest ten AEB czy lepszy byłby jednak STAG?

  8. #328
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Patryk14 Pokaż post
    mocniejszy czyli S
    wiesz to są prawie identyczne reduktory i różnią sie tylko ze S na jedną wiecej spręzynke a przez to ciśnienie ok 1,3bara choć moj N i ma 1,27 bara , ale zrobisz ze 30tys i reduktor bedzie to czyszczenia

  9. #329

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    na serii styknie taki zestaw, po sofcie w AQA tez powinien dać rady stykowo,
    potem trzeba golda turbo , hane niebieska techa lub staga , aeb od bidy tez ujdzie.

    generalnie instalacja ok. choc cena dosc wysoka jak za te graty , tak dla porównania w Zen System za taką instalke duuuzo taniej.

  10. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    Patryk14 (30-09-13)

  11. #330

    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tomaszów Maz.
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    W moim Agu mam instalacje LandiRenzo.Na reduktorze mam jakiś wyciek podobny do oleju.Czy jest on do wymiany,co polecacie?

Strona 33 z 62 PierwszyPierwszy ... 23313233343543 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •