Witam.Jestem tu nowy i mam taki problem.Mianowicie dolewam płynu chłodniczego idealnie po kreskę max i po przejechaniu ok +/- 300 km zapala się kontrolka inf o konieczności dolania płynu chłodniczego. Dodam że sprawdzałem i nigdzie nie ma wycieku...
Witam.Jestem tu nowy i mam taki problem.Mianowicie dolewam płynu chłodniczego idealnie po kreskę max i po przejechaniu ok +/- 300 km zapala się kontrolka inf o konieczności dolania płynu chłodniczego. Dodam że sprawdzałem i nigdzie nie ma wycieku...
|
Czyli może być do wymiany uszczelka pod głowicą.
Sporo opisów jest nt Wahler'a i większość poleca, a ja chyba zakupię Behr'a, tu jest nawet w przystępnej cenie:
http://allegro.pl/termostat-behr-aud...610422241.html
Co Panowie na to? Jakieś opinie (choć wiem, że wybór, sztuka - loteria )?
i ja mam zagwozdkę...
po 5 minutach pracy silnika temperatura zasuwa do 80stopni jak sekundnik w zegarku. (na 49 też pokazuje jak na zegarach)
staje na światłach i temperatura w identyczny sposób spada o 50 stopni, za chwile rośnie i trzyma 90.
po przejechaniu 30 kilometrów górny wąż ciepły,a dolny zimny.[(na 49 pokazuje koło 85, na 52-90,na 56- 130) nie wiem co jest na kanałach 51 i 56, ale to sie zmienia więc pisze ]
nie wiem czy termostat nie puszcza, czy czujnik zwariował? co myślicie?
w ostatnim czasie w ciepłe dni w korkach wskazówka wychodziła za 90. W zeszłym roku w zime mając ustawione grzanie na 18 stopni, pare minut buchało gorącem, a zaraz pare minut zimnem-czy ten czujnik może też odpowiadać za to?
jak termostat to oryginalny kupiłem ze startymi nr seryjnymi za 75 zł wcześniej bawiąc się w zamienniki po roku problem z ytrzymaniem temp powracał pozdrawiam
Witam, pisałem już w innym temacie ale może tu otrzymam jakaś odpowiedz ostatnio zauważyłem ze kontrolka od temperatury wody nie przekracza 90 stopni. Dziś np jadąc 10 km do pracy przez centrum miasta , co zajęło mi 20 temperatura robocza nie przekroczyła 80s ( wskaźnik na liczniku) , zrobiłem przy tym pomiary :
Silnik zimny odpalony :
kod 49 klimatronik(wersja 89) wartość 30
kod 51 klimatronik wartość 15
VAG Engine M.Block blok 5 i 7 temperatura 30(cooltant temperatura czy jakoś tak)
VAG Intruments M.Block blok 3 tempertua 30(cooltant temparatura czy jakoś tak)
Wartość na wskazówce licznika 70
Silnik rozgrzany choć nie do końca tak jak pisałem z 20 min jazdy , trochę w korkach
kod 49 klimatronik wartość 68
kod 51 klimatronik wartość 75
VAG Engine M.Block blok 5 i 7 tempertua 75 (cooltant temp )tem. paliwo 63
VAG Intruments M.Block blok 3 tempertua 68 (cooltant temp )
A i po dojechaniu do pracy nawet jeśli nie pokazało powyżej 75 stopni( to waż dolny jak i chlodnica był ciepły
Prosze o wszelka pomoc, stawiam na termostat ale czy napewno ?
bartekb85 (25-10-13)
Jeszcze jedna anegdota, w czasie powrotu włączyłem kod 49 i dochodziło do 80 i spadało do 70 (na liczniku adekwatnie (tylko 0 ok 8 wiecej) wiec chyba te spadki oznaczają ze termstat działa ?
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)