marek_s3 musiałam żeby być delikatnie mówiąc na równi ze wszystkimi co sądzicie o speedmax plus ferrodo premier ? Ciekawe ,czy się nie pokrzywią..
marek_s3 musiałam żeby być delikatnie mówiąc na równi ze wszystkimi co sądzicie o speedmax plus ferrodo premier ? Ciekawe ,czy się nie pokrzywią..
|
Jeżeli przez te pierwsze 200-500km będziesz ostrożnie hamować i dobrze Tobie je założą, to nie powinno być problemu
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
ostrożnie hamować ? mało realne przy takiej mocy. Dlatego chciałam uzyskac porade. Mam niestety ,,ciężką noge" i wiadomo czasami niespodziewanie trzeba depnąć w hamulec dość agresywnie.Zobaczymy jak wycenią mi te zimmeramm.
hamulce nie kupuje się co tydzień więc oszczedności rzędu 100-200zł nie mają sensu ( na argument że ktoś nie ma kasy - to niech nie kupuje takiego auta ), po założeniu nowych te pierwsze 100-200 km niech faktycznie się ułożą i bez ostrego heblowania.
Uważam tak samo. Bezpieczeństwo najważniejsze Po południu będę miała wycenę i wtedy się okaże. Wiec albo speedmax albo zimmeramm.
No niestety te pierwsze pareset km musisz troche panować nad tą "ciężką nogą", a jak Tobie się to uda to zobaczysz gratisowy efekt w postaci mniejszego spalania )
Co do tych oszczędności, nie wiem jakie fabrycznie zakładało audi w Twojej wersji tarcze, ale raczej błędu nie popełnialiby zakładając tarcze i klocki które nie dałyby rady więc jeżeli kupujesz to zakup (czy ate dedykowane - fabryczne, czy te zimmer lub inne) to kwestia zasobności portfela i tego czego oczekujesz, ale wybór moim zdaniem całkiem całkiem daj tylko info po dotarciu jak z pyleniem i piszczeniem
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
ok ok dam znać najważniejsze żeby się nie pokrzywiły i bedzie GIT
zapomnieliście dodać, że warto wymienić płyn hamulcowy i sprawdzić stan przewodów hamulcowych, bo nawet najlepsza tarcza i klocek, nie dadzą rady, gdy zamiast płynu będzie galareta a przewody będą sparciałe
tak plyn, typ200 z ATE kup sobie od razu ! dobrze ze są czujni czytelnicy, bravo !
nie wspominam o sprawdzeniu kondycji tylnych zacisków (czy nie są zapieczone prowadnice na jarzmach), bo jest to częsta usterka która właśnie powoduje szybkie zużycie hamulców, to co nadusieńka napisała, że w 2 miechy straciły się hamulce z tyłu.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)