Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 32

Temat: Przerywanie, spadek mocy

  1. #21

    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Libiąż
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    dzisiaj sprawdzilem swoj przeplywomierz i wyczailem gdzies w necie ze w S3 o oznaczeniu silnika APY powinien byc taki przeplywomierz: 0280218034 06A 906 461E tylko to jest oznaczernie na tubie, a ja mam: ( numery na wsadzie!!) F002G2049, 286192a i z tego co patrzylem na neta to jest to przeplywka od TDI, czy to mozliwe ze auto na tym jakos jezdzilo? czy to faktycznie jest z TDI ?

  2. #22
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Chłopcy, a może przerywanie jest od silniczka krokowego? Kumpel z pracy ma podobny problem i jak na razie sprawdzał wszystko co tutaj było pisane i teraz planował coś z silniczkiem krokowym robić Może u Was też warto to sprawdzić ?

  3. #23
    Arronax's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Ja mam tak, że trzęsie silnikiem na wolnych obrotach i nie trzyma obrotów. Czasem zdarza się przyciąć przy przyspieszaniu, że robi to strasznie wolno. Podejrzewam z qmplem silniczek krokowy ale do tego aby go naprawić trzeba chyba wymienić całą przepustnicę? Już raz kupiłem używkę i pomogło ale na chwilę ... nie wiem co o tym myśleć.
    1.9 TDI ALH > 1.6 APF > ...

    Moja A3 : http://www.a3-club.net/forum/showthr...o-seria/page11

  4. #24

    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śląski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T APP
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam. Podpinam się po temat, bo już mi ręce opadają. Posiadam a3 1.8T APP 180km 99 rok. Problem następujący: przerywanie silnika po wyłączeniu się ssania do momentu aż złapie temperaturę 90'C. Sprawdzone przepustnica i przepływka, świece ok. Zero błędów na komputerze. Po tych operacjach mechanik stwierdził, że to bd prawdopodobnie cewki. Tak więc kupiłem 4 nowe z NGK (wymieniłem je 3h temu) i dalej jest to samo... Wydałem już trochę kasy i powoli mam już tego dosyć. Może ma ktoś jakiś pomysł. Dodam, że od momentu przerywania zwiększyło się też spalanie no i moc też spadła. Z góry dziękuję za pomoc.

  5. #25

    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Libiąż
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    powiedzcie mi jaka powinna byc przeplywka w APY ? jakie numery ?

  6. #26
    mariusz.byd's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    podepnę się jako że mi na vagu błąd przepustnicy nie wywala i troche inaczje to wyglada

    Mam problem podczas jazdy, z nierówną pracą silnika niezależnie czy spokojnie czy z butem. Z odpalaniem nie ma nigdy problemu. Raz miałem sytuacje na pracującym rozgrzanym silniku, chciałem go przegazować, samochód wydał z pod machy nierówny pomruk, z doświadczenia poprzednich samochodów brzmiało to jakby wypadał zapłon na którymś cylindrze. Żaden błąd nie pojawił się na licznikach. Czuć było paliwo, niezależnie czy to LPG, czy benzynę (wiadomo w zależności od tego na jakim silnik pracował). Podczas jazdy podobnie, idzie jak szatan, ale czasem czuć, że przerywa i przyszarpuje. Po puszczeniu gazu i dodaniu go na nowo zazwyczaj pomaga, ale też nie zawsze.

    Jako że krótko posiadam ten samochód nie jestem obyty z jego mechaniczną stroną, będę wdzięczny jak napiszecie np. jak sprawdzić czy cewka nie przebije czy wystarczy ja spryskać wodą. Bądź co może to być, może ktoś miał podobnie.


    Na pewno do diagnozy cewki, świece, przewody.

    Od razu zapytanie czy świecie NGK BKR6E są odpowiednie do 1.8t z LPG
    Gdy ktoś stara się mnie wyprzedzić ///


  7. #27

    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Libiąż
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    Pany pomocy bo juz nie wiem cewki sprawdzone, przemieniane z 2 samochodow ( cupra R i S3), swiece wymienione, przeplywomierz wymieniony i nadal teraz przerywa go tylko na wyzszych obrotach miedzy 3,5 a 5 tys ... przerywa, szarpie jakby zaplony wypadaly. Dodam ze na Vagu caly czas mam blad przeplywki ... ze za wysokie jakien napiecie. nie pamietam numeru bledu. Co go skasuje i przejade jakies 5 km, blad wraca ale jest jako SPORADYCZNY caly czas. Wszystkie weze podcisnienia posprawdzane ... juz nie mam mocy do auta aaaaa jak go "popałuje prawie do odcinki na drodze to potem jedzie bez problemu, zero przerywan nic ...



    co do swiec kolego to: NGK PFR6Q tak pokazuje katalog, sa to swiece platynowe. Koszt okolo 27 - 37 zł za sztuke.

  8. #28
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    U mnie pomogła wymiana świec i odmy


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #29
    Arronax's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Czyli jest bardzo dużo możliwości tylko od czego zacząć... przepustnica nowa to koszt prawie 300 stówek ale chyba się nie obejdzie ale nie chce strzelać w ciemno ...
    1.9 TDI ALH > 1.6 APF > ...

    Moja A3 : http://www.a3-club.net/forum/showthr...o-seria/page11

  10. #30
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Sprawdz najpierw wszystkie przewody i świece, to wg mnei punkt pierwszy

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •