Ok a wracając do tematu, są może jacyś chętni na program w diagtronicu?
Ok a wracając do tematu, są może jacyś chętni na program w diagtronicu?
Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?
|
@Hero, wyczyść sobie skrzynkę...
Znajomy poleca ten serwis tuningowy - http://www.hamownia.net/kontakt-2/
Robił tam BMW 1 118d, zrobił 50tys km po chip tuningu i jest zadowolony.
Mam 8p 2.0tdi PD 140km. Przebieg 183tys, jak go kupiłem przy przebiegu 170tys, wymieniłem dla spokoju koło dwumasowe SACHS w komplecie ze sprzęgłem.
Pytanie:
Jakie jest ryzyko zrobienia chip tuningu ?
Nie jeżdżę do odciny, pokonuję jakieś 35tys/rocznie (80% trasa, 20% miasto)
Ryzyko tylko takie, ze jak pojedziesz to oszoloma, ktory wyzyluje parametry to zaraz cos strzeli. Inaczej wszystko zalezy od poziomu zuzycia nie tylko sprzegla i dwumasu, ale wtryskow, innych elementow silnika, turbo.
Ja bym sie nie bal, powazny tuner jak stwierdzi nadmierne zuzycie czegokolwiek to i tak Cie cofnie i programu nie wgra.
Przebieg przebiegowi nie rowny. Ja robilem przy podobnym i jezdze juz 4 lata bez problemow. Ale tez kwestia deptania, czego nie czynie.
Panowie znalazłem jednego tunera który zaproponował mi w mojej a3 1.9 tdi 105km podniesienie do około 140km i 300Nm na zasadzie że zgrywa mapy, modyfikuje je (około 2-3h) i wgrywa z modyfikacją. Do tego daje 5 lat gwarancji i jeśli coś będzie nie tak to przywraca oryginał za darmo. Nie hamuje jednak aut. Mówi że kiedyś jeździł gdzieś na rolki ale tyle tego już zrobił że teraz robi to na wyczucie. Myślicie że takiemu można zaufać ?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)