Ja bym przyczyny szukał w serwie................albo przypchane przewody...........
VACUM nie zrobi większego podciśnienia niż -1bar.......wszystko działa do około -0.6 bara, powyżej tego robi się niebezpiecznie.
Ja bym przyczyny szukał w serwie................albo przypchane przewody...........
VACUM nie zrobi większego podciśnienia niż -1bar.......wszystko działa do około -0.6 bara, powyżej tego robi się niebezpiecznie.
|
witam .panowie cieknie mi vacum pompa przy deklu i niestety mam luka co zostaje tylko wymina bo nie chce kleic zadnym uszczelniaczem . ale wiem ze moge zamienic na boscha w ktorej juz nie ma problemu z ciaknaca ropa przy deklu , i pytanie jezeli kupie uzywke i zamontuje to nie bede musial robic zadnych korekt w sofcie ?? bo obecnie mam wirus na 170koni . pozdrawiam
ja miałem luka w asz i wymieniłem na bosch. Auto chodzi jak talala. Programu nie musisz zmieniać. Pompa pcha tylko paliwo i robi podciśnienie, nic to się nie ma do mapy w sterowniku
siwy1mln (09-11-13)
dzieki kolego wlasnie sie tak zastanawialem czy nic nie bede musial robic , musze to wymienic bo dosc mocno leci mi paliwo ;/ pozdrawiam
Witam. Silnik 1.9 TDI ALH, od zawsze miałem problemy z doładowaniem turbo. Próbowałem już wszystkiego i dzisiaj się wkurzyłem i kupiłem sobie wskaznik podcisnienia. Jak terkocze sobie na luzie to jest -0,9 więc nie mogę się przyczepić. Ale np. jak na luzie zaczne hamować to pedał z kazdym wcisnieciem twardnieje a podciśnienia spada do -0,4 i jak przestanę pompować to w mniej wiecej 10 sekund odzyskuje te -0,9. Rozumiem, że tak nie powinno być i Vacum do wymiany ? Krociec zaklejony poxyliną bo oczywiście się ruszał, ale i tak to nic nie dało.
Bardzo proszę o upewnienie mnie w mojej diagnozie
Prawidlowe podcisnienie, wnioskuje ze sprawdzasz przy glownym przewodzie do serwa.
W tym przypadku tak bedzie, ze po kilku wcisnieciach hamulca tak moze spadac podcisninie.
Jesli masz problem ze sterowaniem turbo proponuje Ci sprawdzic podcisnienie po zaworku n75. Powinno byc ok -0,6 podcisnienia. Jesli masz sprawny zasobnik podcinienia i diode(czyli bialo-czarny zaworek zwrotny) wcisnkanie hamulca nie powinno miec wplywu na to podcisnienie.
Tak jest na głownym przewodzie i dla pewności zrobiłem jeszcze próbę na AGR przez to tak poźno piszę. I tak jak mówisz w AGR bardzo podobnie. Jutro z rana do razu zobaczę na n75. A co się w tym zasobniku podciśnienia może zepsuć skoro to zwykla plastikowa kula? Czyli podłaczyć pod n75 i pompować hamulcem i w ten sposób sobie sprawdzę czy pompa niedomaga?
Już miałem się poddac z tym nierównym doładowaniem ale ostatnio doszły mnie spadki mocy przy ostrzejszej próbie przyspieszenia lub dużym obciążeniu. I w dodatku słyszę z pompy podciśnienia taki cykanie metaliczne jakby.
Wiec tak. Jak odpaliłem auto dawało równo 0,6. Po delikatnej prze gazówce oczywiscie reagowała wskazówka zgodnie z przewidywaniami ale już nie było 0,6 a coś koło 0,55. Nie wiem czy to istotne. Chętnie bym już oddał te auto w jakieś fachowe ręcę bo już sie na program od roku wybieram. I taka loteria niekiedy dobrze doładuje a niekiedy logi jak z dupy...
Sprawdź szczelność króćca w Vacum. Na wolnych powinno być okolice -1 bara jak jest szczelnie.
Była: Fiesta MK3 1.3i 68KM -> A3 8L ASZ Ambition 131KM -> Toledo 1M ASZ 131KM+
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)