|
lusterko moze byc z a4 lub a5
To zadne wyzwanie podlaczyc w polifcie
Oczywiscie zadnych cudów nie ma , masa zasilanie i CANY do Gateway .
Podłączenie to faktycznie żadna filozofia. Z tego co widzę, to asystent pojawił się w RM2010, czyli po zmianie borda na zintegrowany z modułem komfortu.
Ciekawe czy to zadziała w moim bordzie K (RM2009).
Jak ktoś się chce pobawić:
podłączenie w polifcie RM2010>2012:
(stara wtyczka 6-pin -> nowa wtyczka 8-pin):
pin 1 -> pin 1 - zasilanie, z różnych miejscw zależności czy ktoś ma start-stop (jeśli brak to z bezpiecznika SC4)
pin 2 -> pin 2 - masa
pin 3 -> brak
pin 4 -> pin 4 - sterowanie fotochromami w lusterkach bocznych
pin 5 -> pin 5 - sterowanie fotochromami w lusterkach bocznych
(CAN Gateway -> nowa wtyczka 8-pin):
pin 6 -> pin pin 8
pin 16 -> pin pin 3
- - - Aktualizacja postu - - -
Rozwiązując Wasze zagadki - auta produkowane od maja danego roku mają już rocznik modelowy następnego roku.
- - - Aktualizacja postu - - -
Bord bajt 0 bit 5?
Choć mi coś świta, że widziałem w adaptacjach. Ale nie mam jak teraz sprawdzić (uwalony VCDS).
wrclaguna (24-12-13)
W bordzie coś kodowałeś w końcu?
Ps. "stare" lusterka mi się bardziej podobają, bo nie są jajowate jak te z A1 oraz A3 8V.
tylko za 150zł nie kupisz raczej lustra od a4 a3 8p a5 i innych które takie posiadają . Też myślałem , że szkoda kasy na takiego moda ale przy wydatku 150zł na lustro fajny bajer . Sam czasami używałem , chociaż ma swoje minusy. W nocy przy podjeżdżaniu do wzniesienia my już widzimy samochód z naprzeciwka , nasz asystent dopiero jak pojazd się pojawi , co powoduje chwilowe jego oślepianie. W A3 nie rozpoznaje znaków , tylko kolor czerwony i biały
a jak to wyglada np w moim aucie ? 03 rok produkcji jest to wykonalne w ogole?
Who I am? I am a the Champion.
pewnie na początek wymiana xenon na bix. pewnie tez can.
w sumie najwazniejsza kwestia czy ruszy to na bordzie K , pozniej mozna pomyslec
Who I am? I am a the Champion.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)