zawił zerknij na posty pabo bo on wirusował ASZta ze seryjnym IC i wydusili mu u compotów ponad 170 KM, a jak będziesz w Jaśle to możesz efekty naocznie zobaczyć. Teraz u compotów była promocja za 1000zeta można było zawirusować autko
zawił zerknij na posty pabo bo on wirusował ASZta ze seryjnym IC i wydusili mu u compotów ponad 170 KM, a jak będziesz w Jaśle to możesz efekty naocznie zobaczyć. Teraz u compotów była promocja za 1000zeta można było zawirusować autko
and4tu
|
tylko po co jechać do Bielska do CompSportu jak pod nosem w wawie ma się Rogala, Mastersa, Diagtroniców....
pzdr
Wolałbym robić to w Wawie, tylko jeszcze nie wiem u kogo i czy lepiej robić sam program czy od razu z większym IC
and4tu W Jaśle często bywam, urodziłem sie w tym mieście Chętnie bym zobaczył jak jest różnica tych 40 KM
Pozdrawiam.
jeśli już to lepiej od reki oba, najpierw FMIC potem program i masz z głowy....bo tak to program potem FMIC i po nim korekta programu (choć podobno nie zawsze to jest koniecznie to ja sie jeszcze z taka sytuacja nie spotkalem zeby byl FMIC bez korekty)
pzdr
Nie aktualne tydzień temu podprowadzili to autko;Oryginalnie napisane przez zawil
http://a3-club.net/forum/viewtopic.p...t=9853&start=0
and4tu
zadałeś dobre pytanie. po co ma jechać do bielska, skoro ma tylu tunerów pod ręką...odpowiedz prosta o to żeby mu auto nie spier****li... to chyba wystarczający argument...
jedz do diagtronika, dostaniesz zdrową dawkę paliwa... jak lubisz kopcić to polecam... o sprzęgło też się nie martw, dostanie dużo momentu na niskich obrotach, szybko się z nim pożegnasz...
JACEK, jakim cudem większy IC da ci "spokojnie kilka koników więcej"?
Jackowi zapewne biega o FMIC a wtedy kilka koników wpadnieOryginalnie napisane przez Alan_bilstein
Prosił bym nie jeździć po Diagtronikach bo nie zasłużyli sobie na to.
Alan_bilstein, żartujesz sobie pisząc to powyżej ?
nie zgodze sie. Nie mam nic do Compotów bo zwykle piszą świetne softy ale nie są jedyni Znam kilkanaście osób które robiły program w Diagtronicu i wszystkie są zadowolone. Ja poprostu pokazuje koledze alternatywę a Ty zupełnie niepotrzebnie się denerwujeszOryginalnie napisane przez Alan_bilstein
Rozumiem że każdy poleca swojego tunera, który zrobił dla niego dobrą robotę i na takich opiniach trzeba polegać. Ty jesteś zadowolony z CompSportu a Jacek jest kolejną osobą zadowoloną z Diagtronica i tyle.
EOT
pzdr
stary sorry, ale Twoj post swiadczy o tym, ze Twoja wiedza, to raczej widzialem , slyszalem itp. W LCT jezdzi sporo Leonow by Diagtronik i jakos nikt nie narzekaOryginalnie napisane przez Alan_bilsteinano takim, ze cylinderki dostaja wiecej powietrza i jak masz lato to auta nie bedzie Ci mulilo. Wiesz jaka jest temperatura w dolocie ?? Jezeli bedzie malo wydajny IC to ta temperatura bedzie wyzsza a tym samym silnik dostanie mniej powietrza i dlatego FMIC ma przewage nad SMIC, czyli jakby niebylo wiekszy IC.Oryginalnie napisane przez Alan_bilstein
ponizej wklejam moda Golfa IV ASZ kolegi luki-tdi
reszta na forum LCT http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=3111Model:
Golf IV 1.9 TDI ASZ
Modyfikacje:
silnik:
Stage 1:
-ASZ=>ARL:
a) FMIC+chłodnica cieczy+org.orurowanie by Compsport
b) GT17VB Ali MT Katowice
c) Wałek HP firmy Grundler Motorsport by Compsport
d) Wydech 2,5' Viga Auto Tuning(przelotowy od turbo do końca)
e) Elektronika: Daniel TTC & Ali MT Katowice
Stage 2:
a) Duże Turbo
b) Elektronika: Compsport: program drogowy i wyśćigowy
zawieszenie:
- Gwint KONI
- Hamulce EBC tourbo groove+green stuff
- Opony:
a)Kleber 225/45/17(przód)
b)Michelin Pilot Sport 225/45/17-tył
- Alusy: BBS VZ
- "Slicki" Markgum
Bodykit:
-Dietrich R-design (r32 look)
-lusterka Supersport
-Kubeł Sparco Rev
Podziękowania dla wszystkich, którzy pomogli i zmodyfikowali ten samochodzik
Osiągi:
a) na samym programie w Białej Podlaskiej 14,6 ET
b) na obecnej kofiguracji w Skarbimierzu 14,070 ET+RT
Wałek+wystrojenie Stage 1
Stage 2
Oraz parę fotek:
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)