Strona 88 z 103 PierwszyPierwszy ... 3878868788899098 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 871 do 880 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #871

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam

    Niestety nie mam kabla. Jakbyś mógł mi objaśnic jak to sprawdzić.

    Pozdrawiam

  2. #872
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ignac112 Pokaż post
    Mam problem, auto wpadło 2 razy w tryb awaryjny przy 170 i 180km/h.
    Sztanga rusza się ok 4mm, turbo mozolnie rozkręca się i bije ok 1-1.2 bara dopiero przy 2700-2800 obr. Ogólnie to mogę na każdym biegu pod czerwone pole kręcić i w tryb awaryjny nie wpada.
    Teraz pytanie czy to sztanga-grucha czy to turbo się zapiekło? Co jest bardziej prawdopodobne w ahf? Pytam bo nie mam kanału, więc będę miał problem z wyjęciem i będę musiał coś z organizować, a jeżeli to tylko grucha to powinienem tam jakoś się uwinąć bez kanału.
    W moim przypadku grucha ok, chodzi płynnie i delkatnie, więc zapiekły się kierownice

  3. #873

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam

    Chyba dobry temat aby zapytać czy ktoś używał środków w sprayu do przeczyszczenia turbo?
    Znalazłem takie 2 preparaty:
    http://allegro.pl/wynns-cleaner-do-c...819980672.html

    http://allegro.pl/egr-turbo-cleaner-...829772455.html

    Warto tego próbować? Może ktoś miał jakieś doświadczenia i podzieli się opinią.

    Pozdrawiam

  4. #874
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ponoć naftą więcej osiągniesz, tylko trza rozpiąć tłumik i aplikować od strony gorącej i ruszać ręcznie sztangą.

  5. #875
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Takie czyszczenie bez demontażu nic nie daje, no chyba że profilaktycznie na turbinie która się jeszcze nie zacina.
    Osady które blokują łopatki są twarde i nawet papierem ściernym trzeba długo trzeć żeby to usunąć.

  6. #876
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No i Panowie, pogoda jest niezachęcająca, a że nudziło mi się trochę i spadło trochę śniegu to gdy auto się rozgrzało to pojeździłem przy wyższych obrotach i po parunastu kilometrach sztanga zaczęła się ruszać bez problemu w całym zakresie. I co Wy na to? Mogło się trochę przeczyścić?

  7. #877
    PoldasSs's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świat GWE
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    jak dałeś troche w palnik to mogło sie syf wypalić i wydmuchać ;]
    ale to raczej na krótką metę;/

    Było Punto Mk1 1,1 + LPG 6 speed

    Był Cienias 704 cm2

    Jest Audi A3 1,9 TDI

  8. #878
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Kolego zostales skierowany do tego tematu zeby go poczytac a nie zasmiecac

    pzdr

  9. #879

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    inna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Miałem to samo, okazały się sparciałe węże od regulatora podciśnienia. VAG i wszystko jasne

  10. #880

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bygoszcz
    Auto
    Audu A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Panowie, notlauf po przekroczeniu 140 km/h na 6 biegu, w zeszłym roku wymieniona grucha i zawór n75 oraz czyszczona turbina, błędów brak, czy jest sens robienia logów dynamicznych na 6 biegu gdyz tylko na nim łapie notlaufa?

    edit jednak juz na vagu wyskakuje 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    Ostatnio edytowany przez bartekb85 - 21-01-14 o 19:15

Strona 88 z 103 PierwszyPierwszy ... 3878868788899098 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •