Witam
Niestety nie mam kabla. Jakbyś mógł mi objaśnic jak to sprawdzić.
Pozdrawiam
Witam
Niestety nie mam kabla. Jakbyś mógł mi objaśnic jak to sprawdzić.
Pozdrawiam
|
Witam
Chyba dobry temat aby zapytać czy ktoś używał środków w sprayu do przeczyszczenia turbo?
Znalazłem takie 2 preparaty:
http://allegro.pl/wynns-cleaner-do-c...819980672.html
http://allegro.pl/egr-turbo-cleaner-...829772455.html
Warto tego próbować? Może ktoś miał jakieś doświadczenia i podzieli się opinią.
Pozdrawiam
Ponoć naftą więcej osiągniesz, tylko trza rozpiąć tłumik i aplikować od strony gorącej i ruszać ręcznie sztangą.
Takie czyszczenie bez demontażu nic nie daje, no chyba że profilaktycznie na turbinie która się jeszcze nie zacina.
Osady które blokują łopatki są twarde i nawet papierem ściernym trzeba długo trzeć żeby to usunąć.
No i Panowie, pogoda jest niezachęcająca, a że nudziło mi się trochę i spadło trochę śniegu to gdy auto się rozgrzało to pojeździłem przy wyższych obrotach i po parunastu kilometrach sztanga zaczęła się ruszać bez problemu w całym zakresie. I co Wy na to? Mogło się trochę przeczyścić?
jak dałeś troche w palnik to mogło sie syf wypalić i wydmuchać ;]
ale to raczej na krótką metę;/
Było Punto Mk1 1,1 + LPG 6 speed
Był Cienias 704 cm2
Jest Audi A3 1,9 TDI
Kolego zostales skierowany do tego tematu zeby go poczytac a nie zasmiecac
pzdr
Miałem to samo, okazały się sparciałe węże od regulatora podciśnienia. VAG i wszystko jasne![]()
Panowie, notlauf po przekroczeniu 140 km/h na 6 biegu, w zeszłym roku wymieniona grucha i zawór n75 oraz czyszczona turbina, błędów brak, czy jest sens robienia logów dynamicznych na 6 biegu gdyz tylko na nim łapie notlaufa?
edit jednak juz na vagu wyskakuje 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Ostatnio edytowany przez bartekb85 - 21-01-14 o 19:15
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)