|
W serii wolnossącej ten przelot nic Ci nie da a przeciwnie może tylko ją zdławić. Wiec nie ma sensu nawet na program moim zdaniem lepiej już jakiś swap ewentualnie uturbienie.
Wiem że lepiej by było zrobić swapa,ale niestety u mnie to odpada.Mój silnik jest po wymianie pierscieni,regeneracji głowicy i pełnym uszczelnieniu,więc raczej jak nie opłaca mi się swapować...
Ogarnianie mojej A3 8L >>1.8 AGN<<
http://www.a3-club.net/forum/showthr...55#post1164555
Gregor dobrze gadaWiadomo 1.8T-większy potencjał,ale jak to się mówi od czegoś trzeba zacząć.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
Dzięki panowie za wiele wypowiedziJednak jestem tego samego zdania co "gregor10" .Jeden z kolegów napisał,że wydechem można sobie pogorszyć sprawę,oczywiście to prawda za duży przelot i jest dupa.Ale ogólnie wycinając samego kata można już nieznacznie polepszyć osiągi.Każdy tłumik to zatykach wydechu...Wiadomo nie będzie takiego rezultatu jak w turbo,gdzie najlepiej by było żeby był on o nieco większy jak w wolnym ssaku,a jeszcze lepiej jak by był cały prosty bez zbędnych zakrętów...
-"geregor10" jak zczytam numer ECU to się odezwę na priv
Pozdrawiam
Ogarnianie mojej A3 8L >>1.8 AGN<<
http://www.a3-club.net/forum/showthr...55#post1164555
Siemka, mam pytanko czy ten zwykły program do chipa czy coś nie szkodzi silnikowi?
Słyszałem żeby tuningować moc w aucie to potrzeba jakieś coolery inne wtryski itd żeby to auto miało jechać przez sam chip tylko traci auto żywotność prawda?
He a kto ci takich głupot naopowiadał?
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
Pare osób mi tak mówiło, a druga połowa że można śmiało zakładać. Mam 130KM w swojej a chciałbym na wiosne więcej![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)