MODEL AUTA: 8L 1998r
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AGU
MODYFIKACJA SILNIKA:
Silnik: nowe pierścienie, uszczelniacze zaworowe, prowadnice zaworowe, szlif gniazd i zaworów, wszystkie uszczelki, oringi, gniazda wtryskiwaczy,
Turbina: nówka k03-052
Wtryski: 380ccm BAM
Wydech: 3" DP, 2,75" na dwóch tłumikach Milltek
Dolot: TIP z nierdzewki, waksbox, FMIC 550x230x65, kolektor ssący z 1.8T BAM, DV nówka 710N
Sprzęgło: Jednomas + sprzęgło LUK
MOC: seria? / po strojeniu 225km/331Nm
RODZAJ HAMOWNI: /obciążeniowa Maha, Compsport Bielsko-Biała
TUNER: Digitun GTO Czechowice
Wyszło jak wyszło compsporty powiedzieli, że wiecej z tego setupu już nie da rady. GTO również jak stroił to powiedział, że jest to maks. Wydaje mi się to trochę zaniżone. Ale z jazdy jestem mega zadowolony.
Wykres:
Filmiki jak to jeździ: